Stránka 2 z 3
Napsal: 01 úno 2011, 06:16
od open
koil píše:open píše:ciko:
Dělám si ho sám. Mám kl. TDI a jezdím bez problémů, ale už dosluhuje karosérie a chci něco většího.
Bionaftu nebo naftu u pumpy v ČR je riziko nalít do C.Railu. Jezdil bych jen pokud neklesne teplota pod nulu a jen na vlastní měřo !
Nechceš se radši držet toho TDI? Něž se totálně zajebat na tom bavoru-kort když trefíš nějakou vránu s přetočeným taháčem

.... Nebo nechceš se mrknout po mercedesu éčku z roku 1997 1998-měli ještě některé kusy ty staré motory s řadovým čerpadlem.Jinak proti bávu nic nemám každý má jiný choutky co se týče auta....

Mě to je jedno co koupím. MB M má nějakou motorizaci která snese měro???
Napsal: 01 úno 2011, 07:19
od lesek
spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Napsal: 01 úno 2011, 07:25
od slovacek.milos
lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
neblbni v tom nebudeš in, v tom nejezdu až ani naši milí méněcení

miloš
Napsal: 01 úno 2011, 09:06
od open
lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Co treba MB E300TD ? To je docela spolehlivy motor?
Napsal: 01 úno 2011, 09:08
od open
slovacek.milos píše:lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
neblbni v tom nebudeš in, v tom nejezdu až ani naši milí méněcení

miloš
In nejsem ani ve svem ventu a vubec me to nesere.....kdyby nerezlo tak by pojezdilo nejakou dobu
Napsal: 01 úno 2011, 09:30
od slovacek.milos
open píše:lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Co treba MB E300TD ? To je docela spolehlivy motor?
já stím měl zrovna minulý rok zkuenost, podělalo se čerpadlo, motor se pomalu neutáhl a tak že je prej KO, elementy totálně vydřené,
zhodil jsem boční dekl čerpadla a palivo přidal ručne šroubovákem zabral jsem za hřeben, z výfuku letěly těžké čoudy, tak tomu jen něco bránilo v přidání paliva,
tak čerpadlo ven, no dopadloto tak že majitel zatáhl auto někam do prdelkovic, pak jen lítal půl roku kolem čerpadla, že nejsou díly, prostě to čerúalo neuměl nikdo spravit, nakonec ho jeden borec spravilco tomu bylo nechtěl říct ale moc za něj nechtěl,
tak i to stojaté čerpadlo není nesmrtelné miloš
Napsal: 01 úno 2011, 17:45
od open
slovacek.milos píše:open píše:lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Co treba MB E300TD ? To je docela spolehlivy motor?
já stím měl zrovna minulý rok zkuenost, podělalo se čerpadlo, motor se pomalu neutáhl a tak že je prej KO, elementy totálně vydřené,
zhodil jsem boční dekl čerpadla a palivo přidal ručne šroubovákem zabral jsem za hřeben, z výfuku letěly těžké čoudy, tak tomu jen něco bránilo v přidání paliva,
tak čerpadlo ven, no dopadloto tak že majitel zatáhl auto někam do prdelkovic, pak jen lítal půl roku kolem čerpadla, že nejsou díly, prostě to čerúalo neuměl nikdo spravit, nakonec ho jeden borec spravilco tomu bylo nechtěl říct ale moc za něj nechtěl,
tak i to stojaté čerpadlo není nesmrtelné miloš
Urcite patri mezi nejvice spolehlive naftaky, ale E trida kolem r.v. 97-98 prej docela rezne. Neco musim koupit, nejaky poradny kus auta.
Napsal: 01 úno 2011, 18:22
od slovacek.milos
o tu rez se musíš pořád starat, lak tempovat silikonem, nebo teflonem, dutinny stříkat odpuzovačem vody,
co jsem popisoval toho medvěda tak ten byl vždy krásný, nyní sním jezdí mladá holka a je z toho takový oblujfuj

miloš
Napsal: 01 úno 2011, 18:50
od open
slovacek.milos píše:o tu rez se musíš pořád starat, lak tempovat silikonem, nebo teflonem, dutinny stříkat odpuzovačem vody,
co jsem popisoval toho medvěda tak ten byl vždy krásný, nyní sním jezdí mladá holka a je z toho takový oblujfuj

miloš

ja kupuju auto do prace aby me vozilo, obcas za tri mesice to umyju ale oleje to menim drive nez se musi !!!........ideal pro me by byl audi A8 hlinikove a 1,9 tdi afn motor

Napsal: 01 úno 2011, 20:25
od koil
Na tvém místě bych si koupil oktávku nebo pašíka popřípadně superba.Co se táka bezpečnosti tak je to jedno když do tebe drcne tatra tak ti nepomůže ani když pojedeš v audi A8

Jinak se mrkni na mercedes 124 ty tak nehnili jak ty éčka z 97 roku.Jinak pokud chceš jezdit na olej tak si pořid nějakou starší vránu a ne bmw s moderním motorem jinak ti nebudou stačit ty ušetřené peníze za naftu na opravy....

Napsal: 01 úno 2011, 20:49
od open
koil píše:Na tvém místě bych si koupil oktávku nebo pašíka popřípadně superba.Co se táka bezpečnosti tak je to jedno když do tebe drcne tatra tak ti nepomůže ani když pojedeš v audi A8

Jinak se mrkni na mercedes 124 ty tak nehnili jak ty éčka z 97 roku.Jinak pokud chceš jezdit na olej tak si pořid nějakou starší vránu a ne bmw s moderním motorem jinak ti nebudou stačit ty ušetřené peníze za naftu na opravy....

jedna stara vrana na mero mi dosluhuje a chtel bych neco novejsiho
Napsal: 01 úno 2011, 21:31
od Martin.R
Pořídil jsem si A6/100 1994, 2,5tdi R5. Neskutečná kára, je to velký, pohodlný, jede to jako sviňa, nerezne to, jezdim za cca 6 až 7l MEŘA a nechá se za tim tahat i podval s autama. Bohužel se ještě držej v ceně

Napsal: 02 úno 2011, 07:38
od slovacek.milos
Martin.R píše:Pořídil jsem si A6/100 1994, 2,5tdi R5. Neskutečná kára, je to velký, pohodlný, jede to jako sviňa, nerezne to, jezdim za cca 6 až 7l MEŘA a nechá se za tim tahat i podval s autama. Bohužel se ještě držej v ceně

kára to je spotřebu máš dobrou na pojiždky umí 1O,
jestli ji chceš živit sajrajtama nastříkej si žhavky proti korozi, rády zareznou tak že musí dole hlava, a jak nasvinu ti zarezne jedna a jedna, pokud něco pravuješ tak předek vždy do servisní polohy nebo náprava dole, jinak je to boj s nervama

miloš
Napsal: 02 úno 2011, 08:05
od open
Martin.R píše:Pořídil jsem si A6/100 1994, 2,5tdi R5. Neskutečná kára, je to velký, pohodlný, jede to jako sviňa, nerezne to, jezdim za cca 6 až 7l MEŘA a nechá se za tim tahat i podval s autama. Bohužel se ještě držej v ceně

Koupit dobrou A6/100 s R5 tdi bude problem, jsou to skvela auta. Uvazoval jsem o tom. Kdyz by se nasla v quattru bylo by to skvele.
Budu hledat !!!
Napsal: 02 úno 2011, 08:46
od Martin.R
slovacek.milos píše:kára to je spotřebu máš dobrou na pojiždky umí 1O,
jestli ji chceš živit sajrajtama nastříkej si žhavky proti korozi, rády zareznou tak že musí dole hlava, a jak nasvinu ti zarezne jedna a jedna, pokud něco pravuješ tak předek vždy do servisní polohy nebo náprava dole, jinak je to boj s nervama

miloš
Jj za 10 jede pouze s podvalem, jinak se mi to ještě nepovedlo a to jezdim občas i pojížďky do 1km. Se svícema problém neni, preventivně jsem je minulej tejden tahal ven a kontroloval spolu se vstřikama a vše OK. Nikdo neví kolik to má najeto, byl to dovoz a já jsem už třetí majitel v čechách, ale ten motor na pohled vypadá jak z fabriky, nevezme ani deci oleje. Ono vlastně všechno. Cokoli jsem na tom dělal tak jsem se nesetkal s jediným zarezlym šroubem.
Předek do servisní polohy mam natrénovanej do 5ti minut a pak máš vše jak na zlatom podnosu. Prostě radost na tom cokoli dělat.