Stránka 2 z 2
Napsal: 10 dub 2011, 15:15
od Thomy
Legolas píše:marena tdi píše:3,5 nm nepoznas

To ne, ale ted přemýšlím kolik bych tam měl se 764...
Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?

Napsal: 10 dub 2011, 18:59
od Legolas
Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?

Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...
Napsal: 10 dub 2011, 19:02
od gabo00000
Legolas píše:Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?

Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...
zrychluje len to necitis lebo ubuda krutak ale pribudaju kone;)
Napsal: 10 dub 2011, 19:09
od Thomy
Legolas píše:Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?

Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...
Nevim jak je to u tebe, ale u mně to pocitově táhne nejlíp od 2500 do 4000rpm (ASV serie), navíc dusit ten motor do 2500rpm neni zrovna nejlepší.. "Vyhánět saze" je dost důležitý

Napsal: 10 dub 2011, 19:15
od Legolas
Thomy píše:Legolas píše:Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?

Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...
Nevim jak je to u tebe, ale u mně to pocitově táhne nejlíp od 2500 do 4000rpm (ASV serie), navíc dusit ten motor do 2500rpm neni zrovna nejlepší.. "Vyhánět saze" je dost důležitý

Mě to právě jede nejlíp do 2300, pak už skoro nic
Napsal: 10 dub 2011, 19:24
od Ladas
nej to je mezi 2000-3500 (teda u mě

)
Napsal: 10 dub 2011, 19:54
od subz3ro_tdi
U mna to kludne drzim az do 4500 ot...
BMW 530d a 535d mi na 6.kvalte uhybali az v 200 km/h, dovtedy sa vcelku drzali...

@Legolas: predpokladam ze ten (podla mna az nezmyselne) vysoky krutak je tam na tvoju ziadost, preto je to na ukor priebehu, daj si to Funovi urobit viac na priebeh vo vyssich otackach a uvidis ze aj TDI ma vyznam tocit

Napsal: 10 dub 2011, 20:08
od Ladas
jen málokdy to podržím nějak jsem se uklidnil a čepic tu je dost jak se udělalo teplo vylezli....
Napsal: 10 dub 2011, 20:09
od subz3ro_tdi
Ladas: cepice by mohli len salutovat (deutsche autobahn, usek Munchen-Passau)

Auto si celkom zajazdilo, cca. 3500 km za 2 tyzdne...

Napsal: 10 dub 2011, 20:19
od Ladas
já už nebyl za čárou ani nepamatuju už se docela těším snad tam nemaj takovej tankodrom jako tady...
Napsal: 11 dub 2011, 07:35
od Legolas
subz3ro_tdi píše:
@Legolas: predpokladam ze ten (podla mna az nezmyselne) vysoky krutak je tam na tvoju ziadost, preto je to na ukor priebehu, daj si to Funovi urobit viac na priebeh vo vyssich otackach a uvidis ze aj TDI ma vyznam tocit

Popravdě mě to takhle vyhovuje, 90% jízd mám po městě kde mě 3500 ot přijde zbytečných
