Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

turbo kamna power píše:nechci být za rýpala, ale já osobně bych 15tisíc kč za turbo na 160koní nedal ani omylem, zvlášť, když se GT1749VA dá pořídit okolo 5000kč v pěkném stavu bez vůlí. Matně si pamatuju, že v sekci "grafy" je někde golf 81kw, jen se sprintama 764 a chipem a má 155 koní... A na ASZ VA turbo zvládne v klidu 170 koní. Takže já bych volil kombinaci VA + 764, (jak psal Libang nebo red snail) + spojku s jednohmotou a lamelou obloženou organikou a nakonec chip.
Profesionalni firma nebude kupovat turba z druhe ruky a pak rucit za kvalitu. Tohle je naprosta kravina, turbo za 5tis si muze koupit na srotaku kde kdo a at si to pak resi jak chce, kdyz nevydrzi navyseni.
Motate tady nejake home made a pak upravu na urovni.
Takze VA turbo se staci podivat na andre cenik 10800,- s tim ze vratis starej kus, trysky 7916,- s montazi a kde mas ladeni programu a instalaci turba do vozu.
A 160 koni bez koure opravdu aspon hybrid typa VA do V svodu, tohle je u mne kvalitne a profesionalne udelana uprava s vysledkem.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tak jasný, něco jinýho je přijet k úpravci a říct, chci 160 koní, udělejte mi je. To že úpravce použije nový a ověřený věci je pak jasný.

Ale něco jinýho je, když si to člověk poskládá "doma" sám. Sežene si potřebný věci, třeba, ze silnějších modelů, klidně i jetý a pak jen zajede k úpravci na dolaďění softwaru.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a je to tu, proč hybrid když může ušetřit několik tisíc za nové Va taky se zárukou.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

turbo kamna power píše:Tak jasný, něco jinýho je přijet k úpravci a říct, chci 160 koní, udělejte mi je. To že úpravce použije nový a ověřený věci je pak jasný.

Ale něco jinýho je, když si to člověk poskládá "doma" sám. Sežene si potřebný věci, třeba, ze silnějších modelů, klidně i jetý a pak jen zajede k úpravci na dolaďění softwaru.
Přesně tak, jsou dva typy lidí: 1) poptám se a pokud nejsem úplně levej, udělám si ty koně sám... kromě čipu, ale zas pokud firma ví, jaká je HW kombinace, není pro ni problém auto naladit a odbrzdit 2) samozřejmě né každý má čas a možnosti, ale na druhou stranu takoví lidé mívají peníze, které si mohou dovolit investovat, ikdyž je to stojí 2x či 3x více než kdyby si to udělali sami. O tom žádná.

Avšak diskuzní forum je od slova diskutovat, proto sem chodí lidé, aby se něco dozvěděli a mohli si udělat úpravu sami. Popisovaný druhý typ lidí na takováto fora nechodí, ale najdou si reklamu v novinách či na netu a jdou do firmy nechat si udělat kompletní úpravu a je jim jedno kolik zaplatí.

Coje ale důležité, oba typy zákazníků berou ohled na firemní vozidla úpravců, která jsou důležitou součástí reklamy firmy měla by vzbudit pozitivní dojem. Co chci říct je, že pokud příjde druhý typ lidí k úpravci a on mu předvede provedené úpravy na vlastním prezentačním vozidle, určitě to zákazníka pozitivně zaujme. Sem tam se ale najde i "firma", která sice podle brzdy má na firemním autě určitý výkon, ale ono vozidlo jako kdyby ho zakoupila za zmíněných 5000 ve šrotu :D to moc na důvěryhodnosti firmy nepřidá ikdyž majitel firmy může být Mistr světa v okecávání... To jen tak obecně. Pokud by se někdo v tomto článku poznal, je to podobnost čistě náhodná!
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

TDIFun to tu myslím dobře popsal.
Obrázek
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

kdo je úplně blbej a levej tak ho to ani nenapadne udělat tu úpravu a kdo na to má love a je mu jedno kolik to bude stát,tak tacové lidi nejsou. Ti pak jezdí porsche 911...a dnešni doba je zlá,já osobně bych nedal auto někomu něco dělat ani za nic,co mužu si udělám sám a co ne,to se mi ještě nestalo...naučil jsem se nikomu nevěřit...lidi jsou svině!!!!
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Traker píše:kdo je úplně blbej a levej tak ho to ani nenapadne udělat tu úpravu a kdo na to má love a je mu jedno kolik to bude stát,tak tacové lidi nejsou. Ti pak jezdí porsche 911...a dnešni doba je zlá,já osobně bych nedal auto někomu něco dělat ani za nic,co mužu si udělám sám a co ne,to se mi ještě nestalo...naučil jsem se nikomu nevěřit...lidi jsou svině!!!!
1.jsou mraky lidi co si na aute nic neudelaji protoze nemaji kde nebo tomu nerozumi ale chcou mit neco navic pak se to da resit.
diagnostika,konzulatce a nasledna uprava.but to jen uprava dat v ridici jednotce nebo individualni uprava motoru.
2.vzdy do predu vedi co to bude stat a sepise se zakazka.
3.jsou takovi lidi .
4.to ze si to delas sam je pekne a chvalihodne ale jen proto ze mas jednoduche auto.
5.NIKOMU neverit je pitomost.pokud mas takovou zkusenost tak se zdrejme potkavas se spatnyma lidma.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

pane boze... toto forum sa cim dalej tym viac zvrhava.... su tu uz skoro skupinky ludi ktorí tomu a tomu drzia stranu.... sa uvedomte.... na CZ a SK je uz tolko ludi co dokaze robit upravy ze az.... a kupovat hybrida na 165ps je uplna kktina.... nehnevaj sa na mna DUKES ale je to ciro cira hlupost.... tak isto ked nie VA tak nech si kupi VB a bude mat rezervu na dalsich min 40-50PS.....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pochopil sem od tdifuna- není to hybrid jako takovej, ale VA ve V obale aby se nemuselo nic předělávat. jen je asi levnější rovnou VA, ale jak turbař tak úpravce taky z toho musí něco mít, nido to nedělá někomu pro zábavu.
ale traker má taky určitou pravdu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

osobně si taky myslím že hybrid je zbytečnost na tak málo koní... když už hybrida tak aspoň 230ps :D Ne teď vážně, já na sériovém turbu, pouze s tryskama sprint 764 a chipem od Funa mám 154 koní... takže to jde i bez nějakých extra investic.
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

každej má svůj názor hotovo...
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

hybrid nie je nahodou o tom ze sa s nim lepsie pracuje? ci uz HW alebo SW...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tazatel to chtěl pro přítelkyni. Počítám že ona asi dílnu a nářadí nemá.
požadavek byl 160 PS. To se sériovým turbem a tryskama není šance. A seriově má čidlo na vyšší tlak už 130PS !
Pokud to má být úprava na úrovni a se zaručenou životností, tak 15tis za vpodstatě nové turbo se zárukou a upravené přímo do daného auta není moc. Vždyť jen výstupní hadice na VAčko je zase klidně 2000 Kč.
Někdo asi nechápe,že tady existuje skupina lidí,co mají auto,mají peníze a chtějí 100% výsledek. To že to někdo zbastlí za polovic a má štěstí na starší komponenty je jasný. Ale vyrazíte s autem, kde je turbo koupený staré s nejistou životností na dovolenou k moři?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mirekx: jen doplním -na dovču bys nemoh jet ale vůbec- celé auto je ojeté a s nejistou životností (ne jen turbo).
u toho turba je jen cenovej rozdíl (V-hybrid nebo VA) a výstup se dá řešit přechodkou...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

mirek x :sanca je na 160 len treba trosku brutalnejsi chip...a treba to vedet...ked sa podarilo len chipom 3,0 tdi z 204 na 330 ps(najsilnejsi trojliter v europe) a to este neni max co sa da... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“