Stránka 2 z 6

Napsal: 13 bře 2011, 18:36
od TDIfun
turbo kamna power píše:nechci být za rýpala, ale já osobně bych 15tisíc kč za turbo na 160koní nedal ani omylem, zvlášť, když se GT1749VA dá pořídit okolo 5000kč v pěkném stavu bez vůlí. Matně si pamatuju, že v sekci "grafy" je někde golf 81kw, jen se sprintama 764 a chipem a má 155 koní... A na ASZ VA turbo zvládne v klidu 170 koní. Takže já bych volil kombinaci VA + 764, (jak psal Libang nebo red snail) + spojku s jednohmotou a lamelou obloženou organikou a nakonec chip.
Profesionalni firma nebude kupovat turba z druhe ruky a pak rucit za kvalitu. Tohle je naprosta kravina, turbo za 5tis si muze koupit na srotaku kde kdo a at si to pak resi jak chce, kdyz nevydrzi navyseni.
Motate tady nejake home made a pak upravu na urovni.
Takze VA turbo se staci podivat na andre cenik 10800,- s tim ze vratis starej kus, trysky 7916,- s montazi a kde mas ladeni programu a instalaci turba do vozu.
A 160 koni bez koure opravdu aspon hybrid typa VA do V svodu, tohle je u mne kvalitne a profesionalne udelana uprava s vysledkem.

Napsal: 13 bře 2011, 18:40
od turbo kamna power
Tak jasný, něco jinýho je přijet k úpravci a říct, chci 160 koní, udělejte mi je. To že úpravce použije nový a ověřený věci je pak jasný.

Ale něco jinýho je, když si to člověk poskládá "doma" sám. Sežene si potřebný věci, třeba, ze silnějších modelů, klidně i jetý a pak jen zajede k úpravci na dolaďění softwaru.

Napsal: 13 bře 2011, 19:03
od Smoke
a je to tu, proč hybrid když může ušetřit několik tisíc za nové Va taky se zárukou.

Napsal: 13 bře 2011, 19:12
od red snail
turbo kamna power píše:Tak jasný, něco jinýho je přijet k úpravci a říct, chci 160 koní, udělejte mi je. To že úpravce použije nový a ověřený věci je pak jasný.

Ale něco jinýho je, když si to člověk poskládá "doma" sám. Sežene si potřebný věci, třeba, ze silnějších modelů, klidně i jetý a pak jen zajede k úpravci na dolaďění softwaru.
Přesně tak, jsou dva typy lidí: 1) poptám se a pokud nejsem úplně levej, udělám si ty koně sám... kromě čipu, ale zas pokud firma ví, jaká je HW kombinace, není pro ni problém auto naladit a odbrzdit 2) samozřejmě né každý má čas a možnosti, ale na druhou stranu takoví lidé mívají peníze, které si mohou dovolit investovat, ikdyž je to stojí 2x či 3x více než kdyby si to udělali sami. O tom žádná.

Avšak diskuzní forum je od slova diskutovat, proto sem chodí lidé, aby se něco dozvěděli a mohli si udělat úpravu sami. Popisovaný druhý typ lidí na takováto fora nechodí, ale najdou si reklamu v novinách či na netu a jdou do firmy nechat si udělat kompletní úpravu a je jim jedno kolik zaplatí.

Coje ale důležité, oba typy zákazníků berou ohled na firemní vozidla úpravců, která jsou důležitou součástí reklamy firmy měla by vzbudit pozitivní dojem. Co chci říct je, že pokud příjde druhý typ lidí k úpravci a on mu předvede provedené úpravy na vlastním prezentačním vozidle, určitě to zákazníka pozitivně zaujme. Sem tam se ale najde i "firma", která sice podle brzdy má na firemním autě určitý výkon, ale ono vozidlo jako kdyby ho zakoupila za zmíněných 5000 ve šrotu :D to moc na důvěryhodnosti firmy nepřidá ikdyž majitel firmy může být Mistr světa v okecávání... To jen tak obecně. Pokud by se někdo v tomto článku poznal, je to podobnost čistě náhodná!

Napsal: 13 bře 2011, 22:30
od Dukes
TDIFun to tu myslím dobře popsal.

Napsal: 13 bře 2011, 23:23
od Traker
kdo je úplně blbej a levej tak ho to ani nenapadne udělat tu úpravu a kdo na to má love a je mu jedno kolik to bude stát,tak tacové lidi nejsou. Ti pak jezdí porsche 911...a dnešni doba je zlá,já osobně bych nedal auto někomu něco dělat ani za nic,co mužu si udělám sám a co ne,to se mi ještě nestalo...naučil jsem se nikomu nevěřit...lidi jsou svině!!!!

Napsal: 14 bře 2011, 07:10
od marena tdi
Traker píše:kdo je úplně blbej a levej tak ho to ani nenapadne udělat tu úpravu a kdo na to má love a je mu jedno kolik to bude stát,tak tacové lidi nejsou. Ti pak jezdí porsche 911...a dnešni doba je zlá,já osobně bych nedal auto někomu něco dělat ani za nic,co mužu si udělám sám a co ne,to se mi ještě nestalo...naučil jsem se nikomu nevěřit...lidi jsou svině!!!!
1.jsou mraky lidi co si na aute nic neudelaji protoze nemaji kde nebo tomu nerozumi ale chcou mit neco navic pak se to da resit.
diagnostika,konzulatce a nasledna uprava.but to jen uprava dat v ridici jednotce nebo individualni uprava motoru.
2.vzdy do predu vedi co to bude stat a sepise se zakazka.
3.jsou takovi lidi .
4.to ze si to delas sam je pekne a chvalihodne ale jen proto ze mas jednoduche auto.
5.NIKOMU neverit je pitomost.pokud mas takovou zkusenost tak se zdrejme potkavas se spatnyma lidma.

Napsal: 14 bře 2011, 10:29
od Mongo
pane boze... toto forum sa cim dalej tym viac zvrhava.... su tu uz skoro skupinky ludi ktorí tomu a tomu drzia stranu.... sa uvedomte.... na CZ a SK je uz tolko ludi co dokaze robit upravy ze az.... a kupovat hybrida na 165ps je uplna kktina.... nehnevaj sa na mna DUKES ale je to ciro cira hlupost.... tak isto ked nie VA tak nech si kupi VB a bude mat rezervu na dalsich min 40-50PS.....

Napsal: 14 bře 2011, 11:36
od Smoke
pochopil sem od tdifuna- není to hybrid jako takovej, ale VA ve V obale aby se nemuselo nic předělávat. jen je asi levnější rovnou VA, ale jak turbař tak úpravce taky z toho musí něco mít, nido to nedělá někomu pro zábavu.
ale traker má taky určitou pravdu

Napsal: 14 bře 2011, 14:44
od Manhaus
osobně si taky myslím že hybrid je zbytečnost na tak málo koní... když už hybrida tak aspoň 230ps :D Ne teď vážně, já na sériovém turbu, pouze s tryskama sprint 764 a chipem od Funa mám 154 koní... takže to jde i bez nějakých extra investic.

Napsal: 14 bře 2011, 19:40
od Traker
každej má svůj názor hotovo...

Napsal: 14 bře 2011, 23:37
od gabo00000
hybrid nie je nahodou o tom ze sa s nim lepsie pracuje? ci uz HW alebo SW...

Napsal: 15 bře 2011, 00:29
od MirekX
tazatel to chtěl pro přítelkyni. Počítám že ona asi dílnu a nářadí nemá.
požadavek byl 160 PS. To se sériovým turbem a tryskama není šance. A seriově má čidlo na vyšší tlak už 130PS !
Pokud to má být úprava na úrovni a se zaručenou životností, tak 15tis za vpodstatě nové turbo se zárukou a upravené přímo do daného auta není moc. Vždyť jen výstupní hadice na VAčko je zase klidně 2000 Kč.
Někdo asi nechápe,že tady existuje skupina lidí,co mají auto,mají peníze a chtějí 100% výsledek. To že to někdo zbastlí za polovic a má štěstí na starší komponenty je jasný. Ale vyrazíte s autem, kde je turbo koupený staré s nejistou životností na dovolenou k moři?

Napsal: 15 bře 2011, 08:06
od Smoke
mirekx: jen doplním -na dovču bys nemoh jet ale vůbec- celé auto je ojeté a s nejistou životností (ne jen turbo).
u toho turba je jen cenovej rozdíl (V-hybrid nebo VA) a výstup se dá řešit přechodkou...

Napsal: 15 bře 2011, 12:10
od cupra
mirek x :sanca je na 160 len treba trosku brutalnejsi chip...a treba to vedet...ked sa podarilo len chipom 3,0 tdi z 204 na 330 ps(najsilnejsi trojliter v europe) a to este neni max co sa da... ;)