Stránka 2 z 2
Napsal: 13 dub 2011, 13:08
od PavelTDi
Jak je odpojené to přídavné topení ( bufík ) ? Ještě mě napadlo , jestli není někde ve vodním okruhu schovaná ta nafta z předchozí netěsnosti a při zahřátí se dostane do expanzky . . . Přibývá náplň chladícího okruhu při delší jízdě ?
Preventivně bych vypustil chladící okruh . Pak propláchnout čistidlem , vypustit a zase napustit náplní . Pak bych teprve pozoroval , jestli se tam ta nafta zase objeví . . .
Napsal: 13 dub 2011, 13:15
od filous
Je odpojené podávací čerpadýlko přídavného topení. Chladící okruh je vyčištěn. Do vody jde stále nová nafta. Úbytek nafty je zřetelný na palivoměru.
Napsal: 13 dub 2011, 13:20
od PavelTDi
filous píše:Je odpojené podávací čerpadýlko přídavného topení. Chladící okruh je vyčištěn. Do vody jde stále nová nafta. Úbytek nafty je zřetelný na palivoměru.
Odpojené i zaslepené ?
Napsal: 13 dub 2011, 13:43
od filous
Je odpojeno od elektriky. Tak aby nemohlo pulzně dávat naftu. Přídavným topením to nebude. Nafta v okruhu přibývá i když je venkovní teplota nad 10 stupňů a to se topení nezapíná.
Napsal: 13 dub 2011, 13:44
od filous
Je odpojeno od elektriky. Tak aby nemohlo pulzně dávat naftu. Přídavným topením to nebude. Nafta v okruhu přibývá i když je venkovní teplota nad 10 stupňů a to se topení nezapíná.