FORD Focus 1,8TD Endura 66kw NEJEDE!!!!!!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

joe
Aktivista
Příspěvky: 1551
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

na toto netreba VCM, staci napr. KTS, idealne 550-ka s osciloskopom, mozes hned aj prud pomerat :)
ked uz treba priviazat druhe cerpadlo, tam VCM svoju sluzbu urobi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Takže je to Endura DE, /DI vyráběli od roku 2000/předkomůrka s čerpadlem Bosch VE, jestli ti stop ventil otevírá ,bude čerpadlo asi K.O.
nepropadat panice...
joe
Aktivista
Příspěvky: 1551
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

nikdy som nevidel focusa s takym motorom.
ak je to r.v. 1999, je tam VP29 a to co ma medzi trubkami nie je stop ventil, ale davkovaci ventil.
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1368
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

a nebo kts a napichnout primo cerpadlo pin myslim 7 tady to nejde pres obd.. na sprej bezi? vyzkus to a pak mu dej balonek na privod a pumpuj.. stejne bude nejspis cerpadlo v haji
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1368
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

jericho-3 píše:Takže je to Endura DE, /DI vyráběli od roku 2000/předkomůrka s čerpadlem Bosch VE, jestli ti stop ventil otevírá ,bude čerpadlo asi K.O.
ale tyhle srace byly ve fiestach ve fokusu je primej vstrik jenom
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No mě je to taky divný, protože jsem taky kdysi dělal rok 1999/měnil kliku/ a už měl řemen jen od čerpadla k vačce a byl to přímý vstřik..Ale podle toho, co jsem četl mě to zmátlo..Je v těchhle 1,8 pěknej guláš...
nepropadat panice...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

joe píše:nikdy som nevidel focusa s takym motorom.
ak je to r.v. 1999, je tam VP29 a to co ma medzi trubkami nie je stop ventil, ale davkovaci ventil.
Jo přesně je tam VP29 a má to přímý vstřik. Měl jsem to na osciloscopu a proud na ten dávkovací ventil jde. Jsou tam nějaké maličké odchylky, ale tomu bych nepřikládal váhu. Stopventil fachčí, takže to bude asi ta nejhorší varianta - čerpadlo. Motor nejde natočit ani na startspray. Asi začnu shánět druhé čerpadlo.
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1368
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

to ti jako na sprej nechytne? to by ale mel
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

papouch22 píše:to ti jako na sprej nechytne? to by ale mel
Měl by aspon blafnout jako ze neco chce natočit. Jestli ne,změř kompres...
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
joe
Aktivista
Příspěvky: 1551
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

co to znamena, malicke odchylky ?
ak to nema spicku tych 14-18A, je v prdeli elektronika. ani 10A na otvorenie nestaci.
mozes hodit oscilogram sem, pozriem sa na to.
kaad píše:Měl jsem to na osciloscopu a proud na ten dávkovací ventil jde. Jsou tam nějaké maličké odchylky, ale tomu bych nepřikládal váhu.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

VYŘEŠENO - repase čerpadla!!! Ovšem demontáž montáž čerpadla nezapomenutelný zážitek. Holt Ford. Každý ing. je vadný, ale u fordu jsou mrdlí pořádně. U takové Bravy např. mám čerpadlo venku doslova za pár minut. A octu můžu dělat v noci bez světla. Asi si dám nad dílnu velkou ceduli ,,FORDY néééééééé."
joe
Aktivista
Příspěvky: 1551
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

mam mechanika, ktory vymeni cerpadlo na TDDi za 43 minut, raz som ho stopoval. takze je to vec zvyku.
inak, keby si sa bol opytal, ci to nahodou nevieme opravit, mohol si to mat za 200 E, a bez vyberania cerpadla...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já spíš nerozumím těmhle rekordům..k čemu je mi závod s časem..? Většinou se něco opomene nebo pojebe..Nejlepší je práce v klidu, bez chvátání, ale pečlivá....
nepropadat panice...
joe
Aktivista
Příspěvky: 1551
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

to nie je rekord, to bola bezna pohodova robota.
proste chlap vie, kam siahnut, ani jeden pohyb zbytocny.
ja by som to robil tri dni :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tak to je rutinér..Ale za ty 3 dny, co bys to dělal bys zjistil, že je na tom vlastně h.vno...Jde jen o to, vědět jak ..A v dnešní době, kdy jdeš kupovat díl a řekneš, vyjeďte mi k tomu manual na výměnu , tak je to snažší..Horší je, když jsi hozen do vody a musíš udělat něco, co jsi ještě neviděl a neslyšel, internet nemáš a nesmíš dát najevo zákazníkovi, že o tom nemáš ánunk...To je potom adrenalin...opravit to a nic nezkurvit.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Ford“