Stránka 2 z 2
ne ane se připojit
Napsal: 06 říj 2015, 16:23
od fi.lip
Napsal: 06 říj 2015, 17:45
od Mitabajs
= spatna diagnostika, nekde je chyba
me to s 2.07 CZ, 2.08 + 2.11 + 2.12 +2.13 EN jede na USB
jestli ti nejde napeti do kablu k pumpe:
1. nektery webasta se nespusti, kdyz nemaji pripojenou palivovou pumpu
= pumpa KO
2.
= jednotka KO
3.
= kabel nekde KO
Napsal: 06 říj 2015, 18:06
od fi.lip
nojo,někde je chyba to je mi jasný,ale kde? zkoušel jsem 2.13 i 2.15 a na oboje se to chová stejně. Jestli není KO jednotka takovým stylem že nelze napojit diagnostika???? nejhorší je,že minulý týden vše fungovalo a najednou nic

Pumpa je vloni upně nová,když zapojím místo pumpy žárovku,nic to nedělá.Kabeláž vloni také uplně nová.
Napsal: 06 říj 2015, 18:58
od Mitabajs
je tam malej proud, dej tam multimetr nebo LEDku 12v
Napsal: 08 říj 2015, 11:25
od fi.lip
Tak spojit se mi podařilo,měl jsem blbě nastavený typ zařízení. Chyby to ukázalo dvě(viz foto) po vymazání zůstává jedna-nevim co znamená. Každopádně test komponent zapíná vše krom oběhového čerpadla

Napsal: 08 říj 2015, 12:10
od Mitabajs
nainstaluj cz verzi
Napsal: 08 říj 2015, 13:04
od fi.lip
No přeložit to dokážu,jen nechápu co znamená. Detekován plamen před spalováním???
Napsal: 08 říj 2015, 13:05
od Mitabajs
prehlcena komora?
Napsal: 08 říj 2015, 13:39
od fi.lip
To mi nesedí k tomu že čerpadlo vůbec nezapne a z výfuku není cítit žádná spálená nafta.
Napsal: 08 říj 2015, 13:51
od Mitabajs
tak snimac plamene KO (?)
Napsal: 09 říj 2015, 11:15
od jini
najdi tam v měřenejch hodnotách teplotu, kterou snímač plamene hlásí
Napsal: 11 říj 2015, 10:33
od fi.lip
při vypnutém topení mi na diagnostice ukazuje pouze stav akumulátoru a teplotu vody,po zapnutí testu žhavičky mi ukáže žhavení 67% a čidlo plamene 1,032 Ohm. To oběhové čerpadlo nejde a nejde nic ani do jeho přívodu,při napojení žárovky. Zvláštní že ho to jako chybu neukazuje

Napsal: 08 pro 2015, 17:24
od vsezved
Vlastním též thermotop z/c a jelikož je pumpa pod autem, tak urezla na jedné straně. Pumpu jsem vyměnil za pumpu z vw transit, parametrově je shodná, je jiný vzhled, pumpa není nová. Od výměny pumpy bufík stávkuje. Po napojení na kabel, smazání chyby (nebyl detekován plamen) a napumpování nafty bufík 1 až 2 dny funguje a poté opět vyhodí stejnou hlášku a zablokuje se. Po otevření spalovací komory je vidět pod žhavícím kolíkem místo s menší tloušťkou drátěnky. Má být drátěnka ve všech místech stejně vysoká? A je potřeba vyměnit celou spalovací komoru? Nebo mám hledat spíše v čerpadle, nebo to vypadá spíše na zavzdušňování přívodu paliva?
Napsal: 30 led 2016, 17:26
od Mitabajs
fi.lip píše:při vypnutém topení mi na diagnostice ukazuje pouze stav akumulátoru a teplotu vody,po zapnutí testu žhavičky mi ukáže žhavení 67% a čidlo plamene 1,032 Ohm. To oběhové čerpadlo nejde a nejde nic ani do jeho přívodu,při napojení žárovky. Zvláštní že ho to jako chybu neukazuje

ko rj to vypada
Re: Diagnostika Webasto
Napsal: 29 lis 2017, 18:03
od jadro19q
mir77 píše:Po marných pokusech zde v tématu o Webastu a na vw-clubu bohužel musím založit vlastní vlákno. Doufám, že mi někdo poradíte.
Snažím se spíchnout na koleni diagnostickej kabel pro dostavbový Webasto Thermo Top E, které mám v Octavii I.
Z různých témat jsem vyčetl, diagnostika běží pouze po K-lince a stačí obyč KKL kabel. Jen napojit pin č. 7 na žlutý kablík na obrázku níže.
Sehnal jsem si tedy OBDII konektor samici, vytáhnul si pin 7 a potom + a - na svorky na baterku. Kabel po zapojení svítí, v PC se mi nainstaloval jako serial converter či co, prostě klasika.
Software mám Webasto Thermo Test 2002 V2.08. Nastavil jsem COM port tak, aby odpovídal tomu, který je ve Windows ve správci úloh, ale vždy když se pokusím vybrat typ topení či pustím autoscan, tak to skončí tabulkou s nápisem "The selected COM port cannot be used!"
Jedu na Windows 7 32-bit. VAG-COM 3.04 mi komunikuje zcela bez problémů, takže se ptám co s tím

KKL funguje sam som to odskušal
https://www.youtube.com/watch?v=WXCgr9UY0Lk