Stránka 2 z 7
Re: Škoda Fabia RS 1.9TDI (BLT)
Napsal: 02 kvě 2011, 11:03
od Forest
Tak ses konecne Jime dockal, budiz Ti to prano, blahopreju.
Hezka Richardova prace.
Jim píše:zde je soft na zkoušku, co to umí, ale kouřivost je značná
Kdyz uz jsi prosel vsim tim utrpenim, nepouvazoval jsi o prepinaci dvou softwaru a vstrikovani vody (s metanolem mozna ani netreba) v pripade toho "kourivejsiho"? Skda nevyuzit potencial, mno ni?

Napsal: 02 kvě 2011, 13:47
od Jim
Díky za pozitivní reakce. Sám jsem velmi spokojen
Forest: možná nad tím zauvažuji, ale momentálně si dávám od tuningu na čas oraz...
Napsal: 02 kvě 2011, 14:27
od netopier
skusali ste ten hybrid aj s povodnymi vstrekmi?
Napsal: 02 kvě 2011, 17:32
od Bóďa
Jim píše:... ale momentálně si dávám od tuningu na čas oraz...
No tak tomu ale sám nevěříš, ne?

Re: Škoda Fabia RS 1.9TDI (BLT)
Napsal: 02 kvě 2011, 18:57
od trebi
zdravim,mas to moc hezky,to by se mi taky libilo.
mam takovi dotaz,kolik ti tlaci hybridek?
Napsal: 03 kvě 2011, 10:53
od Jim
Bóďa píše:Jim píše:... ale momentálně si dávám od tuningu na čas oraz...
No tak tomu ale sám nevěříš, ne?

to víš, že ne...proto jsem psal na čas...

Napsal: 20 pro 2012, 11:57
od Jim
Po roce a půl jsem postoupil do další fáze, je to bohužel návykové
Nechal jsem nainstalovat turbo GTB2260VK. Na brzdě se ověřilo, jaký je výkonový nárůst pouhou změnou turba. Oba softy jsou původně pro 230PS hybrida, čidlo tlaku zůstalo zatím C. Na jaře se dá s lepším rozsahem a doladí.
Nicméně základ je slušný, jezdí to skvěle.
Původně bylo 232PS a nyní....
Původně bylo 243PS a nyni...

Napsal: 20 pro 2012, 13:38
od luigi5

WOW ty VKcka delaji veci!
Tebe bych nechtel potkat na silnicich, na 3ku jeste delas vlny v asfaltu ne?
Ne opravdu moc pekny

Napsal: 20 pro 2012, 14:23
od subz3ro_tdi
Velmi velmi pekne. Osobne by som "vypichol" tych 300Nm v cca. 1700 ot. u turba triedy GT22 odmeranych na brzde u Richarda BEZ patricneho cieleneho sw-zasahu na top krutiaci moment v nizkych otackach... to len tak, na okraj, ako epilog k nedavnej diskusii o BI-TDI koncepte u VW AMAROK.

Napsal: 20 pro 2012, 19:18
od toby66kw
Tak se to povedlo, 260++ je paráda

Napsal: 20 pro 2012, 19:18
od Marek77
Ten průběh je lepší, než byl předtím - moc pěkné. To musí chodit jak pilka, co?

Napsal: 20 pro 2012, 19:32
od johny
Koukám jak se to gtb rozmáhá

a to mě richard od něj odrazoval

Napsal: 20 pro 2012, 20:47
od Jim
V reálu to jezdí pocitově ještě lépe, než by odpovídalo rozdílu na grafech "před a po výměně".
Je to konečně takové turbo, díky němuž se motor průběhem výkonu chová přesně dle mých představ. Těším se, až to bude finálně doladěné.
Napsal: 20 pro 2012, 20:56
od JasteR
ten spodek je hodne pekny vzhledem k turbine

..gratulace, na FWD to musi byt brutalitka

PS: ku*va, to abych to taky konecne doladil

Napsal: 20 pro 2012, 22:35
od Forest
subz3ro_tdi píše:Osobne by som "vypichol" tych 300Nm v cca. 1700 ot. u turba triedy GT22 odmeranych na brzde u Richarda BEZ patricneho cieleneho sw-zasahu na top krutiaci moment v nizkych otackach... to len tak, na okraj, ako epilog k nedavnej diskusii o BI-TDI koncepte u VW AMAROK.

... jen dodam - single turbo, 8V, "prehistoricke" PD vstrikovani
Myslim, ze hodne povedena uprava, za vypichnuti jeste stoji zminka, ze toho bylo dosazeno na C-cidle
Jen si dovolim doplnit grafy o protokol z dovyvazeni turba aneb dukaz toho, ze se to pri pomyslne "honbe za lepsimi vysledky a zivotnosti" vyplati. Co se maximalnich otacek dovyvazeni tyce, tak si dovolim uvest to na pravou miru: turbo bylo dovyvazeno s maximalni preciznosti "pouze" ve spektru, ve kterem pracuje v seriovem provozu, nebot nebyl dan pozadavek na vyssi spektrum, coz je sluzba na vyzadani.
