Malý výkon motoru a vysoká spotřeba Octavia 81KW ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Je to ta druhá hodnota ve skupuně 001. Je to važně moc
nevšiml sem si toho. Ve vagu daš motor pak login 12233 a přizpůsobení v 1 kanalu maš volnoběžnou davku paliva ideal je 3-5 Mg R a postupně po 100 přidavej nebo ubírej a otestovat když chceš davku zvyšit tak se hodnota snižuje a dělat při zahřátým motoru.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Hodnota mi spadla na 10,4 mg/r dál se nedostanu - jsem na hodnotě 32784..... (dole to samozřejmě jde)
Naposledy upravil(a) Irka dne 12 čer 2011, 10:44, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
nie. ten sa nastavuje inak
povol tie sroby ktore su oznacene, nastartuj auto, daj si vag na kanal 2 a jemne mlat kladivom po ocelovej casti tak, aby sa ti davka ustalila na cca 4mg. ptoom sroby dotiahni a skontroluj davku
povol tie sroby ktore su oznacene, nastartuj auto, daj si vag na kanal 2 a jemne mlat kladivom po ocelovej casti tak, aby sa ti davka ustalila na cca 4mg. ptoom sroby dotiahni a skontroluj davku
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Tak je problém snad vyřešen. Dostal jsem se na cca. 3.5mg/R s nastavením ŘJ na 32764 (nepamatoval jsem si u venku u auta hodnotu volnoběžné dávky, kterou mi sem na forum napsali - proto rozdíl). Spotřeba je úplně jinde cca 4.6 L/100km (po 30Km město mimo - město).
Jen jeden detail: S tím víkem nešlo hnout - klepali jsme po tom a žádná změna, ale jak jsme povolili ty šrouby pod těma co jsou zakresleny na fotce, tak po pár klepancech (okem nerozeznatelný pohyb) hodnota po nastartování spadla dole.
P.S.: Díky moc všem a pro uživatele "netopier": Díky moc za pomoc! Kdybys byl blíž, už bych u tebe byl s flaškou slivovice!
Jen jeden detail: S tím víkem nešlo hnout - klepali jsme po tom a žádná změna, ale jak jsme povolili ty šrouby pod těma co jsou zakresleny na fotce, tak po pár klepancech (okem nerozeznatelný pohyb) hodnota po nastartování spadla dole.
P.S.: Díky moc všem a pro uživatele "netopier": Díky moc za pomoc! Kdybys byl blíž, už bych u tebe byl s flaškou slivovice!
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max



