Malý výkon motoru a vysoká spotřeba Octavia 81KW ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a co na nich mas "serizene" okrem predvstreku?

kukni vo vagu volnobeznu davku
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

kanál a pozice (vag mám půjčený a zas takový kamarád s ním nejsem)? no seřízené = osazené jak mají být (nedělal to podle fixy :-) )

nemyslíš dávky na jednotlivých vstřicích?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Printscreeny z VAGU (motor zahřátý)

ObrázekObrázek
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Je to ta druhá hodnota ve skupuně 001. Je to važně moc :( nevšiml sem si toho. Ve vagu daš motor pak login 12233 a přizpůsobení v 1 kanalu maš volnoběžnou davku paliva ideal je 3-5 Mg R a postupně po 100 přidavej nebo ubírej a otestovat když chceš davku zvyšit tak se hodnota snižuje a dělat při zahřátým motoru.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

OK, zkusím to sundat dole. Jsem celkem zvědavý, zda to udělá rozdíl v průměrné spotřebě .... (nicméně ta hodnota mi taky neseděla - ve VAGu je to přímo napsané 2,2-9).
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Hodnota mi spadla na 10,4 mg/r dál se nedostanu - jsem na hodnotě 32784..... (dole to samozřejmě jde)
Naposledy upravil(a) Irka dne 12 čer 2011, 10:44, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

musis pohnut vrchom cerpadla pomocou kladiva :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Nenastavit ve vagu před seřizováním nějakou střední hodnotu té volnoběžné dávky (teď je to dle mého názoru na horní hranici)?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

samozrejme. 32768.
vrskom cerpadla pohnes tak , ze odkrutis tieto sroby
Obrázek

na ten vlavo dole pouzi makky 7mm ockovy kluc ktory tam nabijes kladivom
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

No nic. Du shánět ten tisicihran :-) Díky za rady - dám vědět jak to dopadlo
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dalsia vec je: su tam trysky ake maju byt?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

No a nerozhodí se mi předvstřik? Teď ho mám takto... Při zátěži to dosahuje pomalu k modré


Obrázek
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nie. ten sa nastavuje inak

povol tie sroby ktore su oznacene, nastartuj auto, daj si vag na kanal 2 a jemne mlat kladivom po ocelovej casti tak, aby sa ti davka ustalila na cca 4mg. ptoom sroby dotiahni a skontroluj davku
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

jj, už jsem se k tomu dopídil na google :-)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Tak je problém snad vyřešen. Dostal jsem se na cca. 3.5mg/R s nastavením ŘJ na 32764 (nepamatoval jsem si u venku u auta hodnotu volnoběžné dávky, kterou mi sem na forum napsali - proto rozdíl). Spotřeba je úplně jinde cca 4.6 L/100km (po 30Km město mimo - město).

Jen jeden detail: S tím víkem nešlo hnout - klepali jsme po tom a žádná změna, ale jak jsme povolili ty šrouby pod těma co jsou zakresleny na fotce, tak po pár klepancech (okem nerozeznatelný pohyb) hodnota po nastartování spadla dole.

P.S.: Díky moc všem a pro uživatele "netopier": Díky moc za pomoc! Kdybys byl blíž, už bych u tebe byl s flaškou slivovice! :-D
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“