Stránka 2 z 5

Napsal: 13 črc 2011, 17:23
od subz3ro_tdi
mas tam zapojenu jednotku ABS ci nie? ak ano, skus urobit zakladne nastavenie cez VAG

Napsal: 13 črc 2011, 20:42
od Baťa1
je to bez abs

Napsal: 15 črc 2011, 20:39
od Baťa1
je tu nejakZ BRZDAŘ PROSIM UŽ NEVÝM :? :? :? :? (LOL)

Napsal: 15 črc 2011, 20:53
od Obi
V tech zadních třmenech bývá schovanej vzduch,musí se odmontovat a natočit,aby se dostal ven.Někde je tu postup.Jinak asi zkoušet zaškrcovat hadice u každýho kola,abys věděl,který to dělá.

Napsal: 15 črc 2011, 22:12
od Baťa1
to sem taky dělal a nic ja fakt už nevym :? :? :? :? (wallbash) radu

Napsal: 16 črc 2011, 10:37
od jericho-3
Vrátíme se zpátky, dal jsi tam větší kotouče a změkl Ti pedál...Tak zaslep přední kola, zda pedál ztvrdne..Jestli ano, zapoj jedno a pak druhé..Patrně máš na těch velkých brzdách nesedlé desky nebo křivé kotouče a pedál je měkký/ztrácí se tlak nerovností/..Válcem to nebude..A když to bude pořád, zaslep válec /2 trubky/ a zkus to, musí to být beton..Posilovač ti jen zvýší tlak a propadnutí pedálu, jinak je na hovno..A tak postupně zjistíš, co to dělá..A jestli jsi ty omezovače dával současně s těmi kotouči , tak je třeba řešit i je.. :)

Napsal: 16 črc 2011, 11:46
od Baťa1
no pedel je tvrdy jen když motor neběží jak natočím a šlapnu tak se pomalu propadavá Jo desky s kotouči nejsou sedlé a nikde žadný unik :? :? :? :? (LOL) a ty omezovače sem už vyhodil

Napsal: 16 črc 2011, 14:20
od jericho-3
Tak Milošovu metodu kouře a čar...Dát brzdám pořádný kouř.. :)

Napsal: 16 črc 2011, 19:50
od subz3ro_tdi
pokial to nema sadnute tak kour a car akurat znici brzdove oblozenie.... :)
takze opatrne s tou Milosovou metodou ;)

Napsal: 17 črc 2011, 07:37
od jericho-3
Jo, nic se nesmí přehánět..Anebo destičky srovnat na fréze, kotouče stočit..Čím větší průměr brzd, tím větší páka a háklivost na nerovnosti a třeba vůle v čepech apod..Kolikrát je krásně vídět, když se sundá kolo a kotouč se stáhne šrouby /podloží se/ a někdo šlápne na brzdu, jak se nejdříve svěrák nahne,hadice nafoukne a kotouč prohne...To je ten měkký krok a vlastně ustavení vůlí a křivých součástek zaměnovaných za vzduch,nebo vadný válec..A samozřejmě ty největší kotouče se nemají vůbec stáčet, protože pak je z nich žvýkačka..A když se to sečte u všech kol, je pedál na podlaze... :)

Napsal: 17 črc 2011, 09:20
od CATDAVID
Hele a jakou si použil pedálovku?Nevyžaduje posilovač z OI delší chod pedálu a na to ty tvoje nestačí?

Napsal: 21 črc 2011, 07:26
od Baťa1
pedaly mam g1 tam bych musel jinak řezat a vařit :? :?

Napsal: 21 črc 2011, 17:08
od Baťa1
pořad to nechce poslouchat (wallbash) (wallbash) (wallbash) nikomuse to nestalo :? :? :?

Napsal: 24 črc 2011, 10:45
od Baťa1
tak přes 1000 lidí a nikdo nic nevý (LOL) (LOL) (LOL) (wallbash)

Napsal: 24 črc 2011, 14:44
od jericho-3
Byly časy, kdy ani 5000000 lidí vůbec nic nevědělo a taky se muselo žít.. :D