Stránka 2 z 2
Napsal: 12 říj 2012, 20:15
od zx6ninja
platí to číslo co jsem napsal
Napsal: 06 lis 2012, 15:57
od Diablo_666CZ
Do auta který bylo vyrobené do roku 99 jedině necan.jinak je to více věcí,myslím že i řj motoru,pač komunikuje po K-lince a ne po CAN.
Myslím že ty poslední typy budíků necan měly i digi hodiny.
Napsal: 02 bře 2013, 13:26
od drof
Zdravím,potřebuju sehnat do a6 2.5tdi 6V r.v.2003 budíky.Orig.číslo by mělo být 4B0 920900QX.
Poradil by mi někdo jestli tam půjdou dát budíky s jiným číslem???,
Ty co potřebuju nejdou nikde sehnat...
Díky všem za radu.
Napsal: 02 bře 2013, 13:35
od MemphisR
Podle VIN zjištíš, který všechny budíky tam jdou. A taky proč chceš dávat jiný?
Napsal: 06 bře 2013, 22:37
od drof
Mě je ukradli s auta,podle vin jsem si nechal v autorizáku zjitit jaký tam má byt typ a řekli mi že 4B0920900Q.
Nic jinýho mi neřekli.Mě se to právě nezdá,že by tam šel dát jen jeden typ.
Nevíš náhodou jestli to je možné??Nebo zjistit jestli jde jiný typ??
Díkyy
Napsal: 22 bře 2013, 20:24
od drof
Čaute , nevíte o někom kdo umí vypnout imo u audi a6 2.5tdi??Případně ještě spárovat budíky s motorovkou.
Nejlíp s Ostravy..
Díky
Napsal: 22 bře 2013, 21:01
od zx6ninja
budu ve F-M sobota - pondělí a umím to
Napsal: 11 pro 2013, 21:03
od MemphisR
Tak jsem konečně sehnal maxáče 919ky, ale mám další problem. na starých budíkách je jinej štekr na venkovní teplotu, na těch maxáčových je větší štekr, kterej zároveň ukazuje i prasklý žárovky, jak to vyřešit?
Nemá někdo schéma?
jinak starý budíky jsou 4B0 919 860 E
a nový s maxem jsou 4B0 919 880
Napsal: 25 pro 2013, 19:19
od MemphisR
Nikdo nic...