Stránka 2 z 3
Napsal: 30 čer 2011, 09:33
od sniper--
ja teda nevim ale neni to nahodou jedno jestli lednice nebo klimatron? Kompresor je pustenej tak i tak a ten je zrout vykonu.
Napsal: 30 čer 2011, 09:34
od Marek77
Jenže klimatronik si tu a tam kompresor vypne, když nachladí kabinu na nastavenou teplotu. Lednice běží furt. A v tom je dost zásadní rozdíl.
Napsal: 30 čer 2011, 09:38
od sniper--
to mas pravdu ale ztrata vykonu zustava porad stejna kdyz bezi,jedinej rozdil je nepatrne nizsi ta spotreba
Napsal: 30 čer 2011, 09:42
od Vici
jak nemáš climatronci na ECON tak je myslím seplý kompresor stále... tím pádem i větráky. a nezáleží na tom jakou teplotu si nastavíš
Napsal: 30 čer 2011, 10:01
od Marek77
Pokud vím, tak ECON odstavuje kompresor úplně. Pokud ECON není stisknutý, kompresor spíná podle potřeby.
Trvale sepnutý kompresor je pouze v případě nastavení teploty uvnitř vozu na LOW.
Napsal: 30 čer 2011, 10:12
od Irka
ECON = jizda s větráky, ale klima kompresor sepnutý není
AUTO režim = jednotka klimy si řídí sepnutí kompresoru dle jejího nastavení (rychlost větráků, ofuky, apod.) - lhal bych kdybych věděl na jakou teplotu je to nastaveno
BEZ AUTO A BEZ ECON=komprsor jede furt dle nastavené teploty se zvětšují a zmenšují otáčky
Napsal: 30 čer 2011, 10:13
od MAD-BOXs
To asi né, Jakmile je Climatronic na AUTO tak kompresor jede stále i s větráky, i když si nastavíš třeba +25 a venku bude +10, takže to jen topí a klima jede taky. Nezaregistroval jsem, že by se někdy kompresor v AUTO režimu vypnul. Zkoušel jsem to dohledat, aby se vypínal, ale nějako jsem se ničemu nedopídil.
Napsal: 30 čer 2011, 10:20
od Irka
v režimu AUTO se komresor sám vypne jestli venkovní teplota klesne pod 5C° (O1) nebo pod 2C° (O2).
Samozřejmě se můžu mýlit - před pár dny sem to koumal jak ta klima vůbec funguje (možná jsem to někde špatně pochytil)

Napsal: 30 čer 2011, 10:52
od nogis
Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka.

Napsal: 30 čer 2011, 10:55
od Irka
No to bude nejlepší řešení

Napsal: 30 čer 2011, 11:02
od Vici
taky bych řekl že na AUTO běží stále. už se to řešilo několikrát. jinak je jasné, že když je venku moc nízká teplota, že se vypne jako ochrana před zamrznutím

. za normálních podnímek kompresor nebeží jen když je zaplé ECON
otáčky kompresoru, minimálně u aut kde je el.mag. spojka se nemění, ta spojka umí jen ON/OFF.....
Napsal: 30 čer 2011, 12:25
od subz3ro_tdi
nogis píše:Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka.

Tak ono dost urobi cirkulacia cerstveho vzduchu..... ked vypnes climatronic tak automaticky ti vypne ventilator

Ja som tiez bol v tom ze climatronic po dosiahnuti teploty vypina cez spojku kompresor...
Napsal: 15 srp 2011, 18:21
od Jirka800
Tak je to jasný čím to bylo. přece mě to nedalo, protože mě to pěkně štvalo když sem jel s klimou jak s paletou cihlel. sehnal sem zachovalej kompresor a ejhle... klima chladí jak bejk, výkon je stejnej jak s klimou tak bez, spotřeba do pul litru vyšší takže taky ok. Hlavně mě šlo o ten výkon. ten co mě to plnil dělá i repase tak mu ho dám aby ho rozdělal a uvidí se, ale asi se přidíral.
Napsal: 15 srp 2011, 18:55
od toby66kw
subz3ro_tdi píše:nogis píše:Vypíná na nule, ale o to nejde. Moc se mi nezdá, že by vypínal. Zkuste ho vypnout na deset vteřin a už vám jde do auta vlažný vzduch. A na méně než deset vteřin by ho ani nemělo cenu řešit vypínání. Mrkněte VAGem co dělá spojka.

Tak ono dost urobi cirkulacia cerstveho vzduchu..... ked vypnes climatronic tak automaticky ti vypne ventilator

Ja som tiez bol v tom ze climatronic po dosiahnuti teploty vypina cez spojku kompresor...
ee to by se hned udělalo v autě vlhko , na OI a G4 jede durch,
na OII a G5 se po dosažení požadavku snižuje výkon kompresoru.
Napsal: 15 srp 2011, 23:32
od caly
Myslim ze kompresor bud bezi a nebo nebezi.O snizovani vykonu jsem nic jeste neslysel.Myslim ze snizovani vykonu = snizovani otacek kompresoru.Jak se snizujou otacky kompresoru u auta???