Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tholis : spojka - pokud není po smrti, tak přeobložit lamelu u renovaku materiálem HDS57 a nemáš co řešit... S podivem bylo že moje spojka s najetýma 177tkm na brzdě sice začala klouzat, ale po asi 1000km si sedla a dobrý! Kdybych neměl nachystanou druhou přeobloženou lamelu tak možná jezdí doteď... Nicnéně to vyměň (za viz výše), ať ti to taky nelehne na brzdě - to by byla škoda
a s tím chipováním je to tak že funguje zlatá povaha česká.. kdo někomu naletěl a mění turba další díly jako na běžícím páse, ten se chlubit nebude a ještě tam všecky pošle aby nebyl za hlupáka sám. Naproti tomu když člověk pochválí/zmíní něčí dobrou práci, hned se ozvou rypáci a začnou držkovat...
Za mě ale jak psal Forest - souhlas s ním.

Vyvážení nového turba je ke zvážení... taky o tom přemýšlím, ale myslím že budu radši rád že funguje a že se na něj nešahá
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

Počítám že čip budu absolvovat někde u Prahy (většina renomovaných firem má sídlo okolo) a tam to mám 100km po dálnici a rychlostkách, opravdu to turbo zvládne?

Zvládne,akorat to proste tolik nepojede no,jinak se tomu autu ani turbu nic nestane
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jak je to s regulací turba, napojením oleje apod. u 96kw KKK vs 110kw garrett VB ARL? Prostě se jenom všechno přecvaká kus za kus (s tím že se jen pootočí napojení na FMIC)? Nebo se musí něco upravit, doplnit? Vydrží ty sériové spojky těch 190+HP, respektive ten plnící tlak co tam díky chipu vznikne? Pokud ne jak se to řeší? Ze začátku nebudu pořizovat tlak turba, teplotu spalin apod. nebude to při chipu vadit? Firma si dodá své čidla?
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Tak po včerejším projetí kamarádovo Golfem mám trošku dilema jestli mi ARL turbo bude stačit. Začínám spíš vážně přemýšlet o něčem větším, ale rád byh aby to sneslo běžné ježdění, nechci to na sprinty apod.

Pokud bych chtěl jít na cca 220HP co je potřeba? Lamelu spojky budu muset dát na organikiu/keramiku? Jak je to s instalaci hybrida? Sedne taky bez problémů? nebo jak se musí usadit? Jaká je jeho přibližná cena (hybrid cca do 250 HP). Bude to stejně kvalitní jako nové turbo od garreta? Bojím se toho že je to složený..

Co je ještě potřeba dát abych se dostal na tyhle numera a větší (třeba 25O)..počítám že výfuk min 76mm, asi i vstřiky že? Nebo to na těh 220HP zvládnou série? kde je jejich strop?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

tholis píše:Tak po včerejším projetí kamarádovo Golfem mám trošku dilema jestli mi ARL turbo bude stačit. Začínám spíš vážně přemýšlet o něčem větším, ale rád byh aby to sneslo běžné ježdění, nechci to na sprinty apod.

Pokud bych chtěl jít na cca 220HP co je potřeba? Lamelu spojky budu muset dát na organikiu/keramiku? Jak je to s instalaci hybrida? Sedne taky bez problémů? nebo jak se musí usadit? Jaká je jeho přibližná cena (hybrid cca do 250 HP). Bude to stejně kvalitní jako nové turbo od garreta? Bojím se toho že je to složený..

Co je ještě potřeba dát abych se dostal na tyhle numera a větší (třeba 25O)..počítám že výfuk min 76mm, asi i vstřiky že? Nebo to na těh 220HP zvládnou série? kde je jejich strop?
Musíš brát v potaz váhový rozdíl Golf vs. Fabia :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Golf VI GTI :D
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Podle mě pojede 200hp Fabie TDi líp, než Golf VI ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

200HP na ARL je maximální strop, nechci mít nic na krev. Takže uvažuju o hybridu. Prostě se chci přehoupnout přez 21OHP. Netřeba dále řešit proč ;) Spíše jak prosím.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zůstal bych u toho VB... a budeš mít klid. ale pokud toužíš po možné "spoustě zbytečné zábavy navíc" tak proč ne (LOL)
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Vici: Já furt nevím. Chci to na běžné ježdění a mám pocit že to VB už by bylo moc našponované na ty parametry co bych chtěl :?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

200 nebo 220PS asi rozdíl moc nepoznáš... u tak lehkého auta jako fabka. a pokud budeš chtít jít dál nemine tě větší investice do spojky atd. Plus, na běžné ježdění to s nějakým tím hybridem nebude mít velmi pravděpodobně ani takový spodek jako s VB. A že bude nějaký hybrid stejně kvalitní a vydrží stejně jako nové ORIGO VB tak to bys musel mít velkou kliku.... Spíš budou problémy aby se to vůbec nějak doladilo a aby to nějak fungovalo......
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jediné co by dle mě připadalo v úvahu - zadat to jako celek.... s požadavkem na takové a takové parametry, nějakému solidnímu ladiči který se zaručí za kvalitu použitého turba, za to že to půjde naladit a bude fungovat... pak jo, proč ne. Ale samozřejmě to taky budeš muset adekvátně zaplatit.

Jo a potenciál seriových AL vstříků je hodně vysoko (pokud jsou v bezvadném stavu)...
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Vici: Stále váhám, asi půjdu tedy cestou nového VB a pak to budu hodit vstřiky např. Ale furt se bojím že 200HP je nas VB utopie. Myslím tedy na denodenní ježdění a v nějakém rozumném setupu aby to vydrželo a nebylo na hraně.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

v první řadě by jsi si měl urovnat v hlavě co vlastně chceš,co přípěvek to změna.. o VB turbu tady snad bylo řečeno dost nebudeš mít sice tolik PS,ale budeš mít jistotu ježďění a najetých kilometrů

takhle začínáš být akorát tak k smíchu a to jsi ještě ani nenapsal,že to plánuješ až na vánoce a na první čtvrrok dalšího roku :? :?

Dneska jde na TDi prakticky vše,pokud jsou peníze,můžeš jít na 300 ps v tom problém není.. stačí si říct co chceš a řešit konkrétní věc..

jednou chceš VB,pak že ti bude stačit 220 PS , pak napíšeš otázku na 250 PS hybrida a ve finále to zazdíš tím,že ti stačí 210 ps... :? :?

pokud chceš být rychlejší na okruhu třeba nebo na okresce,tak si kup lepší tlumiče,pořídný destičky a taky v zásadě pořádnou pryž.. a nebudeš k tomu potřebovat stovky koní :roll:
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

luke: K smíchu? Jen si zjišťuji možnosti. Po tom co si mi sdělil že VB má ty a ty možnosti uvažuju jestli je to správná cesta, tak mě zajímá jestli není lepší. To je to opravdu tak špatný? :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“