Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tholis : spojka - pokud není po smrti, tak přeobložit lamelu u renovaku materiálem HDS57 a nemáš co řešit... S podivem bylo že moje spojka s najetýma 177tkm na brzdě sice začala klouzat, ale po asi 1000km si sedla a dobrý! Kdybych neměl nachystanou druhou přeobloženou lamelu tak možná jezdí doteď... Nicnéně to vyměň (za viz výše), ať ti to taky nelehne na brzdě - to by byla škoda
a s tím chipováním je to tak že funguje zlatá povaha česká.. kdo někomu naletěl a mění turba další díly jako na běžícím páse, ten se chlubit nebude a ještě tam všecky pošle aby nebyl za hlupáka sám. Naproti tomu když člověk pochválí/zmíní něčí dobrou práci, hned se ozvou rypáci a začnou držkovat...
Za mě ale jak psal Forest - souhlas s ním.
Vyvážení nového turba je ke zvážení... taky o tom přemýšlím, ale myslím že budu radši rád že funguje a že se na něj nešahá
a s tím chipováním je to tak že funguje zlatá povaha česká.. kdo někomu naletěl a mění turba další díly jako na běžícím páse, ten se chlubit nebude a ještě tam všecky pošle aby nebyl za hlupáka sám. Naproti tomu když člověk pochválí/zmíní něčí dobrou práci, hned se ozvou rypáci a začnou držkovat...
Za mě ale jak psal Forest - souhlas s ním.
Vyvážení nového turba je ke zvážení... taky o tom přemýšlím, ale myslím že budu radši rád že funguje a že se na něj nešahá
Počítám že čip budu absolvovat někde u Prahy (většina renomovaných firem má sídlo okolo) a tam to mám 100km po dálnici a rychlostkách, opravdu to turbo zvládne?
Zvládne,akorat to proste tolik nepojede no,jinak se tomu autu ani turbu nic nestane
Zvládne,akorat to proste tolik nepojede no,jinak se tomu autu ani turbu nic nestane
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 

Jak je to s regulací turba, napojením oleje apod. u 96kw KKK vs 110kw garrett VB ARL? Prostě se jenom všechno přecvaká kus za kus (s tím že se jen pootočí napojení na FMIC)? Nebo se musí něco upravit, doplnit? Vydrží ty sériové spojky těch 190+HP, respektive ten plnící tlak co tam díky chipu vznikne? Pokud ne jak se to řeší? Ze začátku nebudu pořizovat tlak turba, teplotu spalin apod. nebude to při chipu vadit? Firma si dodá své čidla?
Tak po včerejším projetí kamarádovo Golfem mám trošku dilema jestli mi ARL turbo bude stačit. Začínám spíš vážně přemýšlet o něčem větším, ale rád byh aby to sneslo běžné ježdění, nechci to na sprinty apod.
Pokud bych chtěl jít na cca 220HP co je potřeba? Lamelu spojky budu muset dát na organikiu/keramiku? Jak je to s instalaci hybrida? Sedne taky bez problémů? nebo jak se musí usadit? Jaká je jeho přibližná cena (hybrid cca do 250 HP). Bude to stejně kvalitní jako nové turbo od garreta? Bojím se toho že je to složený..
Co je ještě potřeba dát abych se dostal na tyhle numera a větší (třeba 25O)..počítám že výfuk min 76mm, asi i vstřiky že? Nebo to na těh 220HP zvládnou série? kde je jejich strop?
Pokud bych chtěl jít na cca 220HP co je potřeba? Lamelu spojky budu muset dát na organikiu/keramiku? Jak je to s instalaci hybrida? Sedne taky bez problémů? nebo jak se musí usadit? Jaká je jeho přibližná cena (hybrid cca do 250 HP). Bude to stejně kvalitní jako nové turbo od garreta? Bojím se toho že je to složený..
Co je ještě potřeba dát abych se dostal na tyhle numera a větší (třeba 25O)..počítám že výfuk min 76mm, asi i vstřiky že? Nebo to na těh 220HP zvládnou série? kde je jejich strop?
Musíš brát v potaz váhový rozdíl Golf vs. Fabiatholis píše:Tak po včerejším projetí kamarádovo Golfem mám trošku dilema jestli mi ARL turbo bude stačit. Začínám spíš vážně přemýšlet o něčem větším, ale rád byh aby to sneslo běžné ježdění, nechci to na sprinty apod.
Pokud bych chtěl jít na cca 220HP co je potřeba? Lamelu spojky budu muset dát na organikiu/keramiku? Jak je to s instalaci hybrida? Sedne taky bez problémů? nebo jak se musí usadit? Jaká je jeho přibližná cena (hybrid cca do 250 HP). Bude to stejně kvalitní jako nové turbo od garreta? Bojím se toho že je to složený..
Co je ještě potřeba dát abych se dostal na tyhle numera a větší (třeba 25O)..počítám že výfuk min 76mm, asi i vstřiky že? Nebo to na těh 220HP zvládnou série? kde je jejich strop?

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
200 nebo 220PS asi rozdíl moc nepoznáš... u tak lehkého auta jako fabka. a pokud budeš chtít jít dál nemine tě větší investice do spojky atd. Plus, na běžné ježdění to s nějakým tím hybridem nebude mít velmi pravděpodobně ani takový spodek jako s VB. A že bude nějaký hybrid stejně kvalitní a vydrží stejně jako nové ORIGO VB tak to bys musel mít velkou kliku.... Spíš budou problémy aby se to vůbec nějak doladilo a aby to nějak fungovalo......
Jediné co by dle mě připadalo v úvahu - zadat to jako celek.... s požadavkem na takové a takové parametry, nějakému solidnímu ladiči který se zaručí za kvalitu použitého turba, za to že to půjde naladit a bude fungovat... pak jo, proč ne. Ale samozřejmě to taky budeš muset adekvátně zaplatit.
Jo a potenciál seriových AL vstříků je hodně vysoko (pokud jsou v bezvadném stavu)...
Jo a potenciál seriových AL vstříků je hodně vysoko (pokud jsou v bezvadném stavu)...
v první řadě by jsi si měl urovnat v hlavě co vlastně chceš,co přípěvek to změna.. o VB turbu tady snad bylo řečeno dost nebudeš mít sice tolik PS,ale budeš mít jistotu ježďění a najetých kilometrů
takhle začínáš být akorát tak k smíchu a to jsi ještě ani nenapsal,že to plánuješ až na vánoce a na první čtvrrok dalšího roku
Dneska jde na TDi prakticky vše,pokud jsou peníze,můžeš jít na 300 ps v tom problém není.. stačí si říct co chceš a řešit konkrétní věc..
jednou chceš VB,pak že ti bude stačit 220 PS , pak napíšeš otázku na 250 PS hybrida a ve finále to zazdíš tím,že ti stačí 210 ps...
pokud chceš být rychlejší na okruhu třeba nebo na okresce,tak si kup lepší tlumiče,pořídný destičky a taky v zásadě pořádnou pryž.. a nebudeš k tomu potřebovat stovky koní
takhle začínáš být akorát tak k smíchu a to jsi ještě ani nenapsal,že to plánuješ až na vánoce a na první čtvrrok dalšího roku


Dneska jde na TDi prakticky vše,pokud jsou peníze,můžeš jít na 300 ps v tom problém není.. stačí si říct co chceš a řešit konkrétní věc..
jednou chceš VB,pak že ti bude stačit 220 PS , pak napíšeš otázku na 250 PS hybrida a ve finále to zazdíš tím,že ti stačí 210 ps...


pokud chceš být rychlejší na okruhu třeba nebo na okresce,tak si kup lepší tlumiče,pořídný destičky a taky v zásadě pořádnou pryž.. a nebudeš k tomu potřebovat stovky koní

QUATTRO 308 kW