Aké auto na benzin nad 200HP?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nepíšeš co to je, co doma máš, ale v principu bych si s tím nehrál, to by mohl být docela průšvih. Neznám servis co by Ti namontoval Tvoje díly a dal záruku, pokud by se něco stalo, servis ručí za bezpečnost. Věci bych prodal cimrmanům co laborují, a koupil bych si buď naftu, nebo benzín s 30 000 LPG pokud hodně jezdím. Před montáží bych si pečlivě vybral systém a dodavatele, třeba v Brně je Fy, co dává snad neomezenou záruku na díly, soused to od nich má a snad to i funguje. Ale to už je na Tobě.killer556 píše:ale ja chcem hlavne preto lebo mam niake veci na prerabku na plyn, a co si mam kupit bmw 530 D co bude zrat 8-10 l a ked dam bmw 535I co bude zrat 12l plynu tak to akokeby zralo 7l nafty.
G3 Variant synchro
tak s A8 rokem kolem 2000 si spíš šetři peníze na servisování než na blbosti s plynem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ono jde o to, že naftový auta si dost drží cenu, navíc najít zachovalou naftu, to je jako hledat v kupce sena
Stejný auto v benzínu pak koupíš v super stavu a navíc levněji, že se ti přestavba na plyn zaplatí už při koupi.
Na druhou stranu kupovat auto prémiový značky a předělávat ho na plyn asi nemá moc cenu, protože náklady na servis kolikrát výrazně převyšují náklady na pohoný hmoty... Starou audi bych vyřadil z výběru úplně, asi bych volil BMW e39 530i
Na druhou stranu kupovat auto prémiový značky a předělávat ho na plyn asi nemá moc cenu, protože náklady na servis kolikrát výrazně převyšují náklady na pohoný hmoty... Starou audi bych vyřadil z výběru úplně, asi bych volil BMW e39 530i
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
promiň ale kdes naposled viděl A8 4,2 2000 v super stavu a normálníma km máme rok 2011 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
něco podobnýho je bohužel E39 a když už je tak si drží kurva cenu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nevim, o benziny se nestaram, protoze bych je neuzivil, nicmene z doslechu bych FC 20V turbo nebral.bluestorm píše:napadl mě Fiat Coupé 20VT
Na druhou stranu, pokud bych chtel benzinaka s turbem, volil bych jednoznacne Saaba 2,3T. Ceny jsou smesne a motor jde na 500koni bez nutnosti menit vnitrnosti. Videl jsem z toho ojnice, kam se hrabou ty nase. Navic, tyhle auta jdou upravit lehce na E85tku, kdy to dle slov Olega zere i min s vyssim vykonem.
http://saabtuning.cz/autas.htm ... za ty penize myslim v komplexnim meritku hodne dobre, ... ale zalezi na narocnosti poptavajiciho
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
