Napsal: 02 srp 2011, 17:26
Takže říkáš, že ta hlava jde vyndat i se vstřiky? On totiž ten motor není zas takový problém vyndat..a vyndat ty vstřiky ve voze je spíš zázrak..
Jedině pokud zničíš víko neboli uložení vaček.drží ho štefty na vstřikovačich.dělal jsem asi 6 hlav a na dvou vstřiky nevytahnul ani vytahovak musela se hlava rozříznout a vstřiky vyndat.Když jdou vstřiky tak je to prace cca 4 az 5 hodin.Myslím že venku si moc nepomužeš nejsou za co chytnout.jericho-3 píše:Takže říkáš, že ta hlava jde vyndat i se vstřiky? On totiž ten motor není zas takový problém vyndat..a vyndat ty vstřiky ve voze je spíš zázrak..
Čistě ze zvědavosti... když bylo to čerpadlo na stolici, přetěsňovali a rozdělávali ho před tím?martinkratas píše:Zdravím všechny na foru. Máme takový problém. Při nastartování motor v pohodě chytne (studený). Ale po pár sekundách začne jít jako na tři válce. Při pozvolném přidávání otáček se chvěje celé auto. Čerpadlo je tam ten EPIC. Bylo na stolici vše OK. Vstřiky taky OK. Po ohřátí motoru začne za jízdy cukat a čudí jako prase. Když jsme oddělaly sání tak ze sání jdou jakoby klepavý zvuky. Začalo to tím, že kamoš měl vybitou baterku a tak to nastartovali přes kabely. Pak ujel dva km a začalo to dělat. Dal to do servisu a tam mu řekly, že je to skočený na rozvodech. Daly nový royvody a chvilku dobrý a pak zase to samé. Před tím startováním přes kabely auto jelo perfektně. Připadá mě, že je kleplej ventil, podle toho zvuku ze sání. Dá se sundat u tohodle krámu hlava na autě nebo musí motor ven. Je nakloněnej jako do kabinytak nevím. A jak se vyndává motor
zespodu je nápravnice vrchem to asi taky nejde tak jedině předem. Prosím všechny o každou radu či postřeh nebo zkušenost.
Půjde to spravit nebo je to v prd...li. Dá se to nějak zavařit??? . Nebo nemá někdo hlavu na prodej???? Je to 12ti ventil.
nešli vůbec srazit s kloubků. A ten svazek elektriky no hrůza kdo to dá do kupky to teda nevím Za starterem je otvor v bloku 6mm a další v setrváku. To je úvrať 1. a4. válce.martinkratas píše:Pardoon ještě foto trochu větší . Hmm. nejde poslat. Tak pod řemenicí jsou na bloku dva výstupky jakoby na flintě muška. A na rozvodovém kole je aretační výstupek řemenice klikovky. Tak ten výstupek mám nastavit mezi ty dva na bloku![]()
![]()
Díky moc.