Focus 1.8 TDDI - totální krám nebo solidní motor?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1368
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

tddi na tdci nepredelas jenom vymenou vstrikovani a turba. stejna je jenom hlava, ma ale o 2 diry vic na drzak trubek ke vstrikum( daji se dodelat na tddi hlave) jinak cely blok, jiny motorovy svazek, pc, vstrikovani, turbo,chladic egr. jinak benziny no problem, sigma 1.6 16V vinikajici az na civku a volnobeznak. a tdci setrvak :( ale stoji 6 :D vyjmecne turbo lehne a hodne vyjmecne nejaky ten vstrik. proti mondeu je na tom focus tak 10:1 o dost spolehlivejsi.
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Houba píše:Mam problém už asi rok, a opravdu mě to už sere.
Mam Focuse 2001 TDDI 66KW, problém je v tom že je to líný..
motor se pomalu roztáčí a jede tak 120-130 po rovině.
Nekouří, chytá v pohodě, ale žere tak 9 stabilně..
může mi někdo pomoct ? ;)

Něco podobnýho měl švagr taky na takovim focusu a pořád se to zhoršovalo až to ani nechtělo chytat, nakonec to vyvrcholilo výměnou vstřikovacího čerpadla a ted je vše ok.
A co jsem se dopídil tak u těhle motorů odejde čerpadlo skoro pravidelně mezi 150 a 200tis. km
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Grandák píše:
Houba píše:Mam problém už asi rok, a opravdu mě to už sere.
Mam Focuse 2001 TDDI 66KW, problém je v tom že je to líný..
motor se pomalu roztáčí a jede tak 120-130 po rovině.
Nekouří, chytá v pohodě, ale žere tak 9 stabilně..
může mi někdo pomoct ? ;)

Něco podobnýho měl švagr taky na takovim focusu a pořád se to zhoršovalo až to ani nechtělo chytat, nakonec to vyvrcholilo výměnou vstřikovacího čerpadla a ted je vše ok.
A co jsem se dopídil tak u těhle motorů odejde čerpadlo skoro pravidelně mezi 150 a 200tis. km
Máš pravdu..to sem nechtěl slišet.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

TDDI -> VP44 = problém
TDDI -> zadírání motoru nahoře (odejde olejové čerpadlo) = problém
TDCI -> common rail&horší nafta = problém
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

zizalak píše:TDDI -> VP44 = problém
TDDI -> zadírání motoru nahoře (odejde olejové čerpadlo) = problém
TDCI -> common rail&horší nafta = problém
TDDI -> VP44 = problém

TDDI má VP30

nic to ale nemění na problému.. :P
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

ani napad tdci ani tddi ak chces focus jedine benzin -osobna skusenost ;)
toro.tdi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30 led 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: frymburk

Příspěvek od toro.tdi »

Serte na Ford,vždyť je to mord:-) u teto automobilky ani benzin,ani naftu'ale jak tady někdo psal;když to musí být.
Odpovědět

Zpět na „Ford“