Stránka 2 z 2

Napsal: 04 zář 2011, 15:52
od slovacek.milos
to uvidíš mirku sám, to jen taková začáteční teorie,

čeká tě tam čidlo abs, koroze, některé těhlice se nedají podepřít, vyrazit polosu nemožné, některá ložiska jsou s abs pokud ho vybalíš a neoznačíš si vedle, nkde dávají k tomu kartu na zkoušení která strana je na ABS, třeba fábku bez přípravku lisovat nesmíš http://www.techmobil.cz/39643/pripravky/ a tak ;)

Napsal: 04 zář 2011, 16:02
od mirek999
Jo, to určitě, bral jsem tady tu čistou klasiku. Samozřejmě ty věci okolo co jsou nepočítám. To už jsme někde jinde.

Napsal: 05 zář 2011, 16:01
od johny
tak jsem byl u mechanika a ložisko na levé straně OK (to je to nové SKF) ale na pravé straně KO. Takže záhada vyřešena, ale je zajímavé že to je slyšet jen z té levé strany :)

strana

Napsal: 14 zář 2011, 12:06
od brz00ro
V autě je mnoho různých dutitn, takže směrové tunely zvukovodů jsou "nevyspytatlné".

Mne začaly kola nejen rachotit, ale také poblikávat ABS/ESP... a po výměně pneu vše super.

Napsal: 16 zář 2011, 08:44
od slovacek.milos
johny píše:tak jsem byl u mechanika a ložisko na levé straně OK (to je to nové SKF) ale na pravé straně KO. Takže záhada vyřešena, ale je zajímavé že to je slyšet jen z té levé strany :)
to tak dělá nejlepší je zvednout auto a točit kolem, zvuky se přenáší všelijak ;)