Stránka 2 z 3
Napsal: 17 zář 2011, 15:21
od Mirek12
já sem nikdy z hlavou čerpadla nic nedělal ,takže nevím co povolit a kam tuknout
Napsal: 17 zář 2011, 15:49
od slany
Mirek12 píše:já sem nikdy z hlavou čerpadla nic nedělal ,takže nevím co povolit a kam tuknout
Na vrchu čerpadla je elektronicka hlava...Taky obdlžnik a je prikruteny srobkami s ktorých jedna ma trojuholnikovu hlavicku.Tie povolit a pohnut hlavou.Ale najprv si zaznac povodnu poziciu hlavy cerpadla.Je to ozaj velmi citlive staci posun o pol mm a je to velky rozdiel.Ale hovorim mne to pomohlo....
Napsal: 17 zář 2011, 16:32
od toefuk
Mirek12 píše:já sem nikdy z hlavou čerpadla nic nedělal ,takže nevím co povolit a kam tuknout
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... od-TDI.htm
Napsal: 17 zář 2011, 16:37
od Mirek12
tak jsem povolil jenom ty tři šroubky(na čtvtej nemám sedmičku ktereou bych tam chtel ničit) a poklepem od rozvodu se otáčky zvedly kolem 950 a houpání ustalo,ale aji tak je znát že ten jeden válec v tom dělá bordel ,pře jízdě... takže majitel sežene prej jinej motor .. no tak díky za rady příšte budu chytřejší motor má udajne najeto kolem 380tis. km
Napsal: 17 zář 2011, 17:54
od slovacek.milos
zkus si někdy vytáhnot vstřik jak jsem ti psal a zjistíš že motor houpat nebude,
udělal jsi to akorát blbě žes nepovolil tu spešl šroub tak ti radit je těžko kvůli kravince vyměn motor a máš
klidně ti bude houpat dál

Napsal: 17 zář 2011, 18:07
od Mirek12
slovacek.milos píše:zkus si někdy vytáhnot vstřik jak jsem ti psal a zjistíš že motor houpat nebude,
udělal jsi to akorát blbě žes nepovolil tu spešl šroub tak ti radit je těžko kvůli kravince vyměn motor a máš
klidně ti bude houpat dál

tam by se spíš než klepat po čerpadle, po tom tuknutí to naskočilo pěkne.. měl vyřešit ten nesouměr tlaků a víc jak 10atmosfér, než mlátit po čerpadle,, potom to nestíhá beztak dohnat regulace, páščk dyž dám druhé čerpadlo druhé vstřiky, tak nejaká vada na sstřikování je dáse říci vyloučená , když to dělá stejné věci , kvuli tomu nesouměru, no sem zvedaje jak to dopadne , jak to bude dál řešit

Napsal: 17 zář 2011, 18:14
od slovacek.milos
čerpadlo ovládá řj motoru a nikoliv lanko tak můžeš vyměnit i pět čerpadel a budeš na tom stejně,
že dáš novou součástku do auta nic se nezmění a tím to vyloučíš tak to v auoopravárenství hodně často nefunguje

Napsal: 17 zář 2011, 18:28
od Mirek12
slovacek.milos píše:čerpadlo ovládá řj motoru a nikoliv lanko tak můžeš vyměnit i pět čerpadel a budeš na tom stejně,
že dáš novou součástku do auta nic se nezmění a tím to vyloučíš tak to v auoopravárenství hodně často nefunguje

osvětli mi to nějak, to jsem nějak nepobral ,, žádné lanko tam není..

Napsal: 17 zář 2011, 18:48
od slovacek.milos
pokud vyměníš třeba pět čerpadel tak může být závada stejná, protože čerpadlo nastavuje řídící jednotka motoru
napiš jak si to pochopil
Napsal: 17 zář 2011, 18:51
od slovacek.milos
řeknu ti mé sdi, začalo mi houpat, volnoběžná dávka byla asi kolem 4,
pod oknem byla napsaná dávka asi 2 až 9 takže je to v pořátku až jsem nastavil 1.4 což je špatně má to dobrý volnoběh, ty udaje jsem střell od boku mám to v jednom příspěvku ale nechce se mi to hledat pokud bys měl velký zájem najdu přesně

Napsal: 17 zář 2011, 19:02
od Mirek12
slovacek.milos píše:řeknu ti mé sdi, začalo mi houpat, volnoběžná dávka byla asi kolem 4,
pod oknem byla napsaná dávka asi 2 až 9 takže je to v pořátku až jsem nastavil 1.4 což je špatně má to dobrý volnoběh, ty udaje jsem střell od boku mám to v jednom příspěvku ale nechce se mi to hledat pokud bys měl velký zájem najdu přesně

jo rozumím, když jsem potuknul tu hlavu tak houpání ustalo, ale otáčky se zvedly , takže jsem to natukal na unosnou mez , ono když to bylo moc ,tak aji dlouho padali otáčky dolů,, ale aspon je to lepší než to bylo
Napsal: 17 zář 2011, 19:11
od slovacek.milos
no ale když nemáš ten spešl šroub povolený tak je to oničem, já to povolím trochu přitáhnu nastartuju a klepu, vůbec se stím neser,
jakože přistupovat k tomu že setinka milimetru ten motor rozhodí to určitě ne,
na jednu stranu to začne houpat a na druhou stichne a pak to jen ubírá výkon přes vag to zas našteluješ nebo skontroluješ,
jednou se mi stalo že mi u toho střelilo těsnění pod víkem, byla neděle tak tam nakonec vyšel okroužek co je na deklu z filtru u fábky sdi tak ho tam mám už tři roky

Napsal: 17 zář 2011, 19:22
od Mirek12
slovacek.milos píše:no ale když nemáš ten spešl šroub povolený tak je to oničem, já to povolím trochu přitáhnu nastartuju a klepu, vůbec se stím neser,
jakože přistupovat k tomu že setinka milimetru ten motor rozhodí to určitě ne,
na jednu stranu to začne houpat a na druhou stichne a pak to jen ubírá výkon přes vag to zas našteluješ nebo skontroluješ,
jednou se mi stalo že mi u toho střelilo těsnění pod víkem, byla neděle tak tam nakonec vyšel okroužek co je na deklu z filtru u fábky sdi tak ho tam mám už tři roky

no, chceš říci že mít povolenej ten jeden šroubek s tím debilním petihranem, že by to nezvedalo otáčky jenom by to přestalo houpat, protože, to přestalo houpat ale zároven zvedlo otáčka, páč tam šlo více nafty, co když to právě vyrovnalo tu státu 11atmosfér na 4tém válci? hm ono kontrolovat můžu ale taky musím vedět co přesně kontolovat , a to se přiznám bez mučení nevím ,jenom porovnávat
Napsal: 17 zář 2011, 19:34
od slovacek.milos
mirku neuděl jsi základní věc but jsi neposlechl nebo prostě nemáš zkušenosti, ale zkučený z nebe nespadl,
tak ještě jednou povol nastavovač, sežen si tu sedmičku a povol i ten speš, lehce nastavovač utáhni nastartuj a klepej dolevy doprava
sám uvidíš co ti na to motor řekne nic nerozhodíš napíchneš na vag a zas došteluješ do patřičných mezí nebo mezá které motoru svědčí
já to udělal i bez vagu je to prej kokotina že nemám šanci ale ty motory šlapou na nežerou,
nastavíš volnoběžnou dávku a ty ostatní dávky si řj doladí, když nedoladí přidáš

Napsal: 17 zář 2011, 19:42
od Mirek12
já ti plně rozumím , na potukání to reagovalo dobře ,, a když sji do toho tukal zvyšovali se ti volnoběžné otáčky ??? (pominu nepovolení toho spešl šroubu ) no museli že ?