Stránka 2 z 6

Napsal: 17 říj 2011, 10:47
od slovacek.milos
luke.bean píše:
josef10 píše:....a navíc Miloš je praktik a ví o čem mluví...
dle toho kolik prosedí času na internetu nevím nevím (noteeth) (noteeth)
v praze možná sedíš u internetu já u toho stojím v dílně klávesnici má tak zadrbanou že dělám překlepy ;)

Napsal: 17 říj 2011, 10:48
od rehak6co
Miki2t píše:To jsou spatne termostaty hosi.
Souhlasim, loni sem ho měnil, když mi padala teplota. I když je kolem nuly tak mam po 10km na prostředku a neexistuje aby spadla ať topim jak chci.
Samozřejmě až bude -10 tak to tak slavný nebude. A když mi to fouká na ruce na volantu, tak po 15-20 kilakách to musim ztlumit protoče mě pálej ruce.
Je to investice 250,-a hoďka práce příruba se po povolení musí pootočit aby šla vytáhnout!

Napsal: 17 říj 2011, 10:49
od mirek999
Také mi to dělá, hlavně v koloně, když zatopím, tak jde teplota dolu.
Už jsem se naučil jezdit s TDi. V zimě mě štvaly zamlžená okna, jelikož jsem neotevřel topení, dokud se neohřál motor. Je nesmysl foukat, když není ohřátý motor. Takže to dělám tak, že mám otevřený kohout na topení, aby protékala voda přes výměník, ale nezapínám ventilátor. Tím mi jde jenom teplo na okno a nemlží se přední. Ani nemusím foukat.
No a samozřejmě, aby nebyla zima mně, tak se více obleču a také kulicha. Holt to vadí jinejm lidem, já už si zvykl. Každý nadává, že hlavně, aby motoru bylo teplo, ale my budem mrznout :-D . Jinak olej se mi v zimě v tom popojíždění drží kolem devadesáti a když začnu foukat, tak padne na osmdesát. Jinak jízda po dálnici i v mrazech, tak olej cca 105. Přes léto, tak 115. Prostě to není jako felda, která topí za 500m a za 2km se svléká člověk do naha a na teplotě motoru to není znát. :D

Napsal: 17 říj 2011, 10:50
od the_miracle
Hele, mně by nepřišlo divný, kdyby to vylezlo na druhou čárku třeba až po 20 km, ale divný mi je to, že to klidně spadne zpátky dolů.

Napsal: 17 říj 2011, 11:27
od martinsidlo
Že to padne je normální.20km,jsou-li z kopce,topení naplno na druhou rychlost,to pořádně neohřeješ.Až když se ohřeje olej tak to nepadá,dle trasy i 40km.

Napsal: 17 říj 2011, 11:31
od the_miracle
Je tu celkem dost protichůdných názorů nato, že jde o opravu za 300,- (pokud si to udělám sám a nebudu měnit vodu). Vodu bych neměnil, protože důvod výměny je kvůli antikorozním látkám. Předpokládám, že nový termostat jako nebude ta komponenta, která by mohla reznout, protože ve staré kapalině nebude dostatek techto látek.


Takže jednoduchá otázka:

Měnit/neměnit?

Není to práce, co by mě bavila, ale myslím, že to zvládnu sám...

Napsal: 17 říj 2011, 11:31
od jericho-3
Vzpomněl jsem si na mého spolupracovníka, kterého jsem se ptal, jestli mu není zima v Trabantu /zrovna byly ukrutné mrazy, že lidé auta ani nenastartovali/ a on povídá, musíš se pořádně oblíct ty vole, hlavně že to chytne a rozmrazí to sklo..Měl na sobě hubertus a beranici..Nenapadlo mne, že se bude situace po 30 letech opakovat... :)
Ale je to podle mne rozumné řešení, než nadávat v tričku na to, že přimrzají zlaté řetězy ke krku, je lepší se lépe obléci...

Napsal: 17 říj 2011, 11:36
od josef10
rosta tdi píše:Jasně ,nech si vyměnit termostat a zjistíž ,že je to úplně to samé :) Mě to totiž dělá taky a to od nova.A potom ,aby ti to tohle nedělalo,tak musíš ujet aspon 50km(myslím v zimě) jinak neznamená ,že když je ohřátá voda ,tak že je ohřátej olej a celej motor.
Ale klidně si to nech vyměnit ,ale nečekej odstranění této vlastnosti.

me to dela to same.....

Napsal: 17 říj 2011, 13:04
od Miki2t
termostaty vetsinou pracuji spravne, ale uplne nedoviraji a takhle to vypada.
Proste z kopca a topeni na jednicku to nespadne z 90. Kdyz topite na 4ku tak spadne. A Milosovi to pada proto ( jak psal nekde v diskuzi ) ze ma ten topne element se zhavkama v topeni zapojene s obraceno polarito a pak mu to netopi ale chladi :D

Napsal: 17 říj 2011, 14:45
od slovacek.milos
Miki2t píše:termostaty vetsinou pracuji spravne, ale uplne nedoviraji a takhle to vypada.
Proste z kopca a topeni na jednicku to nespadne z 90. Kdyz topite na 4ku tak spadne. A Milosovi to pada proto ( jak psal nekde v diskuzi ) ze ma ten topne element se zhavkama v topeni zapojene s obraceno polarito a pak mu to netopi ale chladi :D
já te topné elemente te so v doré polarito ide tam i elektriko ale asi netopentuje to

jo vidím to na tu topnou spiláru dá se tuším někde v akčních členech ověřit, ale kovářova kobyla

a u těch ostatních mají KO ohřivače vody ;)

Napsal: 17 říj 2011, 16:31
od pokornasek.pepan
ohrivace vody se spinaji od 2500ot. coz kolikrat lidi ani nejedou a nebo jedou jen chvili takze se to sepne a zas vypne.obcas je slyset i rele jak to spina...

Napsal: 17 říj 2011, 18:35
od tommi 81
Při těhle teplotách to po 15-20 km nemá padat,díky těmhle radám jsem se s tím otravoval 2 roky.Klesá to akorát před otevřením termostatu,větrák samozřejmě max.2 (climatronic) Po otevření t. už mám 90 pořád,před tím to okamžitě padalo a 90 jenom do kopce,jinak max.75°.Prověřenej je třeba Wahler za 240,-

Napsal: 17 říj 2011, 19:03
od pokornasek.pepan
to me se teda po 15-20km termostat urcite neotevre uz i v tehle teplotach,teplota se drzi +- na 85,podle udaje z D-dotu-snimace teploty.
a i kdyz si sahnu na chladic tak je studenej i hadice od nej.

Napsal: 17 říj 2011, 19:30
od the_miracle
Takže odpovědi půl na půl - SUPER! :-). No nic. Vyměnit ho nechám (vyměním ho), až se to bude hodit... Teď se mi do toho nějak nechce...

Napsal: 17 říj 2011, 20:44
od slovacek.milos
já si vzpoměl že ten můj jakože problémový z sdi termostat jsem jednou narval do felicie MPi, termostat střelil a byla neděle, normálně maká no problém ;)