Stránka 2 z 2

Napsal: 18 lis 2011, 16:52
od ttommirs
U oleje 5W-40 se typická viskozita při 100°C, pohybuje kolem 15 mm2/s, u oleje 10W-60 kolem 22 mm2/s.

Napsal: 18 lis 2011, 17:07
od eazy20
ttommirs píše:U oleje 5W-40 se typická viskozita při 100°C, pohybuje kolem 15 mm2/s, u oleje 10W-60 kolem 22 mm2/s.
To znamena,ze 10w-60 bude pri 100stupnoch hustejsi ako 5w-40?

Napsal: 18 lis 2011, 18:03
od ttommirs
eazy20 píše:
ttommirs píše:U oleje 5W-40 se typická viskozita při 100°C, pohybuje kolem 15 mm2/s, u oleje 10W-60 kolem 22 mm2/s.
To znamena,ze 10w-60 bude pri 100stupnoch hustejsi ako 5w-40?
Ano...

Napsal: 18 lis 2011, 18:56
od eazy20
tu je moj problem preco to riesim, chcel by som dvihnut volnobeh na cca 900 otacek a pouzit malinko hustejsi olej a malo by to byt ok,co myslite?

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 18 lis 2011, 20:13
od Tomas.cz
Abych nepsal blbosti, koukám do příručky a pro 1.8T je na volnoběh tlak 300kpa, při otáčkách 3000ot 350-450kpa.

Napsal: 18 lis 2011, 20:19
od eazy20
tak zrejme,lebo skusil som aj nove cidlo,a meral som prud priamo na cidle,a akonahle sa zohrial tak na volnobeh sa prud stracal,cize akoby blikala kontrolka mazania,lebo cidlo ked ma tlak tak dava kostru

Napsal: 19 lis 2011, 13:51
od Marek77
Viskozita a hustota jsou zcela odlišné fyzikální veličiny.

Napsal: 19 lis 2011, 17:45
od DOLPH
změnou oleje nic nevyřešíš-takhle jsme laborovali za mlada a výsledek o ničem.dej tam to co tam patří a pokud je s motorem nějaký problém,tak ho vyřeš.

spíše ze zaměř na kvalitu oleje,než na Watáž-mimochodem kvalitní olej 10W60 už stojí celkem ranec.....zbytečnost..