VW Golf IV 1.9TDi - 96kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Jayson píše:a co za data získáte od 1000 do 1500ot?

My vždycky logovali od 1500ot. a vždycky jsme dostali co jsme potřebovali.
Tak nějak... nechápu kde přišli k volnoběhu a nízkým otáčkám...
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1126
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Tak se zas rejpejte v hov*ech, jako v každym druhym topicu, ať si to každej dělá jak chce, já osobně dělam log v celym spektru otáček.
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Manhaus píše:
Jayson píše:a co za data získáte od 1000 do 1500ot?

My vždycky logovali od 1500ot. a vždycky jsme dostali co jsme potřebovali.
Tak nějak... nechápu kde přišli k volnoběhu a nízkým otáčkám...

A ako by si chcel vidiet na grafe z log. nastup turba a porovnat aj z inymi hodnotami v log?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Ještě jednou se zeptám, jakej nástup turba zjistíš od 1000ot do 1500ot? A vůbec, když něco z těch dat zjistím, k čemu mi budou, když stejně v těch otáčkách nikdo nejezdí, klepe se celý auto a motor má snahu vyskočit ze silentbloků? :roll:
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Jayson píše:Ještě jednou se zeptám, jakej nástup turba zjistíš od 1000ot do 1500ot? A vůbec, když něco z těch dat zjistím, k čemu mi budou, když stejně v těch otáčkách nikdo nejezdí, klepe se celý auto a motor má snahu vyskočit ze silentbloků? :roll:
Ja si nemyslim ze nikdo nejazdi v otackach okolo 1500.Staci ked ides v meste niekto pred tebou uberie a je tam radadena 3 tak od 1500 sa to roztiahne v pohode kym to neni do kopca a nemas na podlahe pridane ale len jemne tak dvouhmota netrpi.Akurat som mrkol jeden log a od 1000 ot uz vidno ze sa s turbom daco deje a pri 1500 sa uz pekne roztaca...Nechapem tvojej otazke?Skus mi to vysvetlit...Dalsia vec myslim ze pri beznom seriovom aute sa na trojku motor nezacne na silentblokoch metat pri tejto zatazi softver neni agresivny.Nieje to az take ako ked do tiahleho kopca dusis auto na 5 to je uz ina vec a hlane dlhodobo...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“