Tak nějak... nechápu kde přišli k volnoběhu a nízkým otáčkám...Jayson píše:a co za data získáte od 1000 do 1500ot?
My vždycky logovali od 1500ot. a vždycky jsme dostali co jsme potřebovali.
VW Golf IV 1.9TDi - 96kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Manhaus píše:Tak nějak... nechápu kde přišli k volnoběhu a nízkým otáčkám...Jayson píše:a co za data získáte od 1000 do 1500ot?
My vždycky logovali od 1500ot. a vždycky jsme dostali co jsme potřebovali.
A ako by si chcel vidiet na grafe z log. nastup turba a porovnat aj z inymi hodnotami v log?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Ja si nemyslim ze nikdo nejazdi v otackach okolo 1500.Staci ked ides v meste niekto pred tebou uberie a je tam radadena 3 tak od 1500 sa to roztiahne v pohode kym to neni do kopca a nemas na podlahe pridane ale len jemne tak dvouhmota netrpi.Akurat som mrkol jeden log a od 1000 ot uz vidno ze sa s turbom daco deje a pri 1500 sa uz pekne roztaca...Nechapem tvojej otazke?Skus mi to vysvetlit...Dalsia vec myslim ze pri beznom seriovom aute sa na trojku motor nezacne na silentblokoch metat pri tejto zatazi softver neni agresivny.Nieje to az take ako ked do tiahleho kopca dusis auto na 5 to je uz ina vec a hlane dlhodobo...Jayson píše:Ještě jednou se zeptám, jakej nástup turba zjistíš od 1000ot do 1500ot? A vůbec, když něco z těch dat zjistím, k čemu mi budou, když stejně v těch otáčkách nikdo nejezdí, klepe se celý auto a motor má snahu vyskočit ze silentbloků?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=