Stránka 2 z 4
Napsal: 23 led 2012, 13:27
od Vici
sbíhavost je ok???
Napsal: 23 led 2012, 13:39
od Jean.jack
ano ano, sbíhavost i dle opotřebování starých pneu (Barum) vpořádku, byl jsem i na geometrii... čím dál tím víc si myslím že Continentálky budou "měkčí" a samotné pneu jsou nic moc

ale je zajímavé, že i při nízkých rychlostech je to řízení brutálně lehký... jestli není něco s posilovačem, je to možné??
Napsal: 23 led 2012, 15:15
od senioring1
Skús sa poradiť s niekym kto robí geometriu.Vyzerá to tak , ako by si mal príliš veľkú rozbiehavosť , alebo vôľu na uložení ramien.
Napsal: 23 led 2012, 15:22
od Jean.jack
na geometrii jsem byl, sbíhavost/rozbíhavost by se viděla na opotřebení pneu

asi mi nezbývá než zkusit jiné pneu případně servis, uložení a čepy bylo dělaný nový a klepal by volant...
Napsal: 23 led 2012, 16:26
od senioring1
Nastavenie geometrie má tolerancie a napriek tomu , že je v tolerancii , nemusí byť pre príslušný druh gúm ideálna ( gumy derie len vtedy , keď si za hranicami tolerancií ). Spomeň si na to , ako na F1 laborujú s nastavením vo vzťahu k pneumatkám. Dobrý mechanik by Ti mal vedieť vysvetliť ako je geometria nastavená i to ,ako je možné odstrániť neistotu v riadení.
Ako sa vracia volant? Ak na výjazde zo zatáčky pridáš ,vracia sa volant do priamej polohy razantne , alebo mu musíš trochu pomáhať ?
Napsal: 23 led 2012, 16:31
od Jean.jack
to je možné, asi bude třeba se zastavit za mechanikem ať na to mrkne, jen je mi divné že to začalo dělat hned po výměně pneu ...

Co se volantu týče, tak při projetí zatáčky a přidání se normálně vrací do rovné polohy, tzn v normálu
Napsal: 23 led 2012, 17:19
od senioring1
Predpokladám , že by mohlo pomôcť nastavenie minimálnej rozbiehavosti,za predpokladu že záklon i odklon kola sú OK .
Posilovač funguje ako hydraulický ventil , ktorý sa pri pootočení volantom otvorí a tlakom vysúva piest a s ním hrebeň riadenia . Nepočul som o prípade , kedy by výkon serva zvýšil , skôr naopak , keď piest serva už nie je celkom tesný ,klesá účinnosť posilovača . Chybu treba jednoznačne hľadať v nastavení geometrie.
Ak si spokojný so záberovymi vlastnosťami gúm , tak ich nerieš. Nedá sa predpokladať , že renomovaný výrobca dá na trh gumy na ktorých sa nedá jazdiť.
Napsal: 23 led 2012, 17:32
od Jean.jack
co se kvality záběru pneu týče, měl jsem možnost, vzhledem k trasám které jezdím (Praha->Jihlava->Znojmo a Praha->Hradec->Šumperk) je pořádně vyzkoušet. Na Vysočině je pořád hnusně, a pneu zabírají PODSTATNĚ lépe než Barumky, o tom žádná...
děkuji za radu, aspon vím co mám po mechanikovi chtít

a snad se poštěstí, v nejhorším půjde auto pryč, což by popravdě už bylo vhodné, vzhledem k trasám kterým jezdím... ale rád bych aby auto někomu ještě sloužilo případně...
Napsal: 23 led 2012, 17:37
od slovacek.milos
taky dobré kybys potřeboval doklad o ekologické likvidaci tak to protáhni do strážnice

Napsal: 23 led 2012, 18:52
od prka
Jean.jack píše:slovacek.milos píše:
nezlob se na mě ale řešit takovou blbost že ti jde dobře posilovač,

co by za to jiní dali,
a pochybuju že by někdo chtěl auto, který nejde ovládat a nedrží na silnici

takový chytrý řeči si nech do hospody...
Nevím, proč se na Miloše zlobíš. Vždyť má pravdu. A že to bere s humorem je snad jedině dobře, né ? Zatím jsi zde neuvedl žádný podstatný problém kvůli kterému by se pneumatiky měly vyměnit, natož vyměnit auto. A že jde řídit lehce je snad jedině dobře. Já bych to také neřešil.
Napsal: 23 led 2012, 19:03
od Jean.jack
to beru s humorem, chápu že máte dobré auta tak nic neřešíte... mě jde o to, že když pojdeu 100vkou po dálnici tak nechci lítat v pruhu zleva doprava, protože není něco v pořádku a to řízení je šílené... kdybych to auto teď koupil taky bych to asi neřešil, protože je to stará rachotina... ale když jsem dlouho jezdil v klidu a s výměnou pneu se řízení změnilo (citlivost na volantu) tak nebude asi vše vpohodě.... chápu taky jiná pneu jiné vlastnosti...
řízení je tak lehký, volant nemá žádný odpor... před tím jsem musel volant otočit s jistým odporem ....
Jen dodám, před chvílí dovalil kámoš se stejnou feldou a to řízení je uplně jiné kafe, volant má normální odpor...takže problem někde bude...
Napsal: 23 led 2012, 19:13
od slovacek.milos
prka píše:Jean.jack píše:
Nevím, proč se na Miloše zlobíš. Vždyť má pravdu. A že to bere s humorem je snad jedině dobře, né ? Zatím jsi zde neuvedl žádný podstatný problém kvůli kterému by se pneumatiky měly vyměnit, natož vyměnit auto. A že jde řídit lehce je snad jedině dobře. Já bych to také neřešil.
se nezlobí jen přišla nepatrná změna a neumí se stím vyrovnat
řeším běžně, přijede borec že mu auto nebrzdí dupnu na brzdu a čáry, pán je zvyklý položit nohu na brzdu a čeká zázrak, nebo mery přijede z řežimu posilovač režim invalida a nemůže u feldy hnout s volantem,
pokud máš zkušenosi stačí když pacient vymele jednu holou větu a už všechno víš
tuším švejk to říkal
že největší moudrostí na světě je včas rozpoznat před kým se posrat a na koho se vysrat

Napsal: 23 led 2012, 19:15
od sniper--
tak tam zkus dat treba letnaky a uvidis hned ze je to gumama....proste na zimnich novejch je to tak
Napsal: 23 led 2012, 19:23
od jericho-3
Já mám Fiata Bravo, který má jednu nevýhodu- přeposilovaný posilovač , což má za následek, že člověk, který na to není zvyklý, lítá po silnici..Co jsem mohl dělat...už jsem chtěl dát jiný průměr řemenice na čerpadlo serva, ale ženě to vyhovuje, tak jsem si prostě zvykl....Na závodění to není, není kontakt s vozovkou, ale ve městě je to příjemné...A felicia je spíš do toho města....Ale klidně bych to ufoukl na 1,8 atm. předpis výrobce je na gumy z výroby, ale každá guma je jiná, takže to chce vyzkoušet...nic se ti na gumě nezkurví..

Napsal: 23 led 2012, 19:29
od Jean.jack
zítra hodim na auto zpět ty Barumky a uvidí se, jsem zvědavý jestli se auto bude chovat jako předtím, nebo je chyba jinde... případně zhodim Feldu ze skály a bude

stejně je to starý šrot
