stavba škoda felicie kit car 1600

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nesmysl... si to představuješ jako hurvínek válku, stavěl si vůbec někdy nějaký auto?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Milik607 píše:no já nevím,já myslím že by to šlo do těch 150. auto sežne za 20,weber 10 tis,hewland 20tis,rám 25tis úpravy motoru,nevím co všechno by na tom šlo udělat...tlumiče 12tis s pružinama.......
kde zijes?spadni na zem.ty tady vyjmenujes par drobnosti a kde je zbytek.pokud k tomu mate takovy pristup pocitejte ze bude jezdit jen do poctu ne na bednu.
tady kluci stavi zavodni motor do skodovky 1300 a motor je vyjde na 160 000 kč .
kde mas prevodovku,napravy,brzdy,tlumice,kola,uprava karoserie,vyfuk , atd atd.... pokud to chces delat tak aby jsi na to dostal zavodni znacky a mel to podle homologace bude to stat balik.
to neni koupit feldu v bazaru za 20 000 kč a nejake pouzite dily za par tisic.
tezko tady sezenes dobrou hewland prevodovku za 20 000 kč? vis kolik vyjde tohle zrepasovat?
tady si kupte neco hotoveho.
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=25526

http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=25788
tady mas motor co potrebujes :D http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=25687
Naposledy upravil(a) marena tdi dne 12 úno 2012, 17:47, celkem upraveno 3 x.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Nekazte mu to :D

U nas jezdi auto s " ladenym " vyfukem samolepkou se jmenem a cislem. Majitel s nim jezdi vrchy a je spokojen. 1.8 :D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

kamarád jezdí taky amatérský vrchy, sériový auto, jen laďák, sníženej podvozek, pásy, semi-sliky a nálepka se jménem :) a jezdí pravidelně na bedně :D ani zadní sedačky z toho nevyndal
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Tam nejsou ani ty pasy :D rekl bych ze pro ametersky zavody je to nejlepsi reseni cena/zabava
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

tak ten motor je slušně drahej,já to s ním budu muset probrat,podle mě to bude mít stejně jen na ty amatéry a na značky bude dělat druhý auto podle předpisů. Nevíte někdo,jak se upravuje práh aby to bylo na ty čtyři stojky? tam se jenom navaří nějaký čtvercový jekl? a jak je to s tím hewlandem,cena,poruchovost,kolik vydrží ostrých km a kolik stojí přibližně ty repase,a dají se dělat v domácím prostředí? Jak se ten motor musí upravit aby to mělo aspon tech 150koní? brzdy se mi zdá že říkal že by použil z golfa a nevím přesně to strmý řízení,myslím že říkal že se dá nějak vyrobit......tlumiče má vyhlídnutý za 12tis 4 kusy
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

dokázal by někdo napsat položkově ceny jednotlivých dílů a úkonú aby to pořádně promyslel?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

no vzhledem k tomu, že aby to trošku fungovalo, tak jen úpravy motoru a převodovky vyjdou přes 200 tisíc kč a více. Navíc převodovka jde po sezóně na repas, který vyjde taky draho.

Pokud to myslí vážně, ať koupí hotový auto, jezdí a uvidí. Pokud mu stačí amatéři, tak ať koupí něco co jede už v sérii, Swift GTI, Civic Vti nebo něco podobnýho, felda je na hovno.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Milik607 píše:Kdyby to byl originál kit car tak to je jasný,to je auto tak za 800tis,kit car má hodně atypickejch věcí,on to chce udělat jen jako kit car,nevím do jaký třídy jsou tyhle auta zaražený při závodech. On to bude mít prvně na amatéry,a to si myslím že se do 150tis vejde kompletně. nebude tam mít žádný odlehčený těhlice a hlavy jako jsou u kitů....
Kriste pane ty si ako maly chlapec, jazdyt rally sa neda s vozidlom "jen jako kit car". Bud to chces a nasypes do toho potrebne financie, alebo neotravuj ludi s idiotinami. Co zalozene vlakno to hlupost. Ked sa chces silou mocou pretekat a za malo penazi, tak si zajazdi hobby autokros. Kupis si hotove auto za 2.000eur (alebo postavis za 5000eur) a pokial chces odjazdit celu sezonu tak si s 5.000eurami bokom bohate vystacis. U nas sa takychto podujati robi ako maku, takze sa da fajne povozit a aj co to naucit. Ale je to kontaktny sport, takze potom neplac ze ta hned v prvej kere obili z kazdej strany. Je to najlepsia skola pre rally. Na sotoline je frajer kazdy, ale udrzat to v totalnom bahne alebo este horsie na zblatenych kamenoch, to je uz umenie. A pochopit ze netlacit to za kazdu cenu pretoze to nema vyznam. Treba vediet kolko tlacit na pedal aby si na zblatene kamene preniesol len tolko vykonu kolko sa da vyuzit.
karel samek
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 16 srp 2007, 17:49
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od karel samek »

Milik607 píše:tak ten motor je slušně drahej,já to s ním budu muset probrat,podle mě to bude mít stejně jen na ty amatéry a na značky bude dělat druhý auto podle předpisů. Nevíte někdo,jak se upravuje práh aby to bylo na ty čtyři stojky? tam se jenom navaří nějaký čtvercový jekl? a jak je to s tím hewlandem,cena,poruchovost,kolik vydrží ostrých km a kolik stojí přibližně ty repase,a dají se dělat v domácím prostředí? Jak se ten motor musí upravit aby to mělo aspon tech 150koní? brzdy se mi zdá že říkal že by použil z golfa a nevím přesně to strmý řízení,myslím že říkal že se dá nějak vyrobit......tlumiče má vyhlídnutý za 12tis 4 kusy
novej hewland s kitovou špérou stojí kolem 100tic.starej kolem 60tis.ma cenu psát ceny dál??repase po každym závode a když s tim neumiš řadit tak se to dost sere.a tlumice za 12tis jsou tak do normalniho provozu.kupte hotove auto.
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

my stavime GIII na sprinty mozna obcas nejaky vrch .... veris tomu ze v tomhle stadiu je v tom uz skoro 100tis ? nikde to neni videt , a zatim mame nakoupene jen zakladni veci ! to mas prothane 5tis , podvozek 15 , lak 20 , motor 20 , naprava zadni prevodovka kardan 15 , spojka 15 , turbo 15 atd desetitisice jen leti .... brzdy jeste nejsou , ram neni , trysky nejsou , IC neni , vedeni neni atd atd neni to jen tak jak si predstavujes ! a verim ze stejne polovinu veci co tam chceme mit tenhle rok nebudou protoze penez se proste nedostava .

edit: jeste jsem si vzpomel jak nam rikal kamarad ze jeho otec jezdi rally z felicii , cosi rikal ze jenom postaveni motoru a prevodovky vyslo pres 200tis :D motor maji upraveny od nejake firmy nevim presne od ktere ale rikal ze na motoru si stejne nic neudelaji max vymenu oleje , vse je poznacene zaplombovane kvuli zaruce , odbrzdeno maji tusim rikal cca 170koni na 1.3

Obrázek
Naposledy upravil(a) LibangVW dne 12 úno 2012, 18:49, celkem upraveno 2 x.
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Asi nejlepší by pro Tebe bylo,jak už psali kluci přede mnou,pronajat si auto s komplet servisem (palivo,pneu,servis stan...atd.) o nic se nestaráš a jedeš. Pokud Tě to chytne,tak uvidíš co dál a pokud ne, tak nic neřešíš. Stavět auto za X peněz, a nevědět co to obnáší je určitě zbytečné. Teamů,co Ti poskytnou auto je určitě hodně a vše ostatní už je jen na Tobě a penězích. :)
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

jak píšete o tý převodovce,s ničím takovým nikdy nejezdil,tak by ji asi udělal rychle.....nejlepsí bude,kdyz koupí neco starýho a na tom se naucí,i kdyby to byla seriovka...
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Milik607 píše:no já nevím,já myslím že by to šlo do těch 150. auto sežne za 20,weber 10 tis,hewland 20tis,rám 25tis úpravy motoru,nevím co všechno by na tom šlo udělat...tlumiče 12tis s pružinama.......
Mohl by jsi mi prosím sehnat ten Hewland za 20 tis. a aby byl trochu slušný. Beru jich rovnou 20 ks. Dále bych si objednal ty soutěžní tlumiče za 12 tis. také 20 sad a pro tvého kamaráda a tebe mám radu zadarmo. Vys.... se na to. Nemáte nejmenší ponětí co to je závodění, jak postavit auto a jak ho servisovat. Pokud chceš do něčeho takového jít tak nastuduj: Národní sportovní řády, Standardní propozice, Přílohu J FIA předpisů, homologační list pro dané vozidlo a v neposlední řadě vznik sportovního vozidla jak v Silničním zákoně tak v Národních sportovních řádech. A až si budeš myslet, že to máš nastudovaný tak kontaktuj někoho kdo se v tom vyzná, ten ti řekne, že víš prd a začni studovat znovu. A až potom si kup nějakou starou soutěžní plečku za těch 150 do který dáš dalších 150, aby se v tom dalo jezdit.
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

auto ti muzu pujcit... mam i na výběr..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“