Stránka 2 z 3
Napsal: 03 dub 2012, 20:00
od Rhei
Napsal: 03 dub 2012, 20:18
od sharik4x4
Je tam napsanej utahovací moment ,myslím 20Nm,což není moc.Takže ty šmoulové co to dorvávaj se nemoho divit,že to pak ulítne.
Napsal: 03 dub 2012, 20:27
od Huml
20Nm + 45°
navíc z těch fotek nevypadá prasklej, to jste ho vytočili ven vy nebo byl venku?
Napsal: 03 dub 2012, 20:31
od JOKINO1982
ked to budu mat rozobrate pozri na piesty budu tam peciatky od ventilov
Re: Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!
Napsal: 03 dub 2012, 20:54
od karter
Rhei píše:Ahojte prosím o pomoc. Asi před měsícem jsme dělali na octávě rozvody a včera při cestě domů se povolila napínací kladka. Samozřejmě auto je tam, kde dělali rozvody. Borec říkal že nechápe jak se to mohlo povolit no a pak řekl že motor je v pořádku prý u tohoto motoru se nemá co potkat.
Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali.
Předem díky za odpovědi
Je to asi dva měsice co sem přesně na tomhle motoru dělal rozvody a to samé povolila se napinaci kladka.Spiš se vytáhl šteft z bloku motoru.Ja měl to štesti že se opravdu nic nepotkalo.Auto kleklo někde u Plzně dalo se to do škoda servisu.Tam přimo řekly že u těhle motoru šlo o vyrobni vadu.Když to měly pry ještě v zaruce tak jsi to měly nechat převrtat šteft na větši průměr tod vyjadřeni škodovky.A znám v okoli dalši 3 servisi co se jim to stalo ale bouhžel už neměly to štěsti jako ja.Jim se to potkalo.
Napsal: 03 dub 2012, 21:10
od lubomt
Aspon Ti urobia nanovo motor
Napsal: 04 dub 2012, 05:19
od Rhei
To Huml:
prý byl vytržen. A na pohled byl ohlý
Napsal: 04 dub 2012, 21:24
od Biimbo
taky od určitýho data myslím 08 jsou tam rozvody se šteftem M12 a jinou napínací kladkou
Re: Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!
Napsal: 04 dub 2012, 23:34
od skeletor
Rhei píše:Ahojte prosím o pomoc. Asi před měsícem jsme dělali na octávě rozvody a včera při cestě domů se povolila napínací kladka. Samozřejmě auto je tam, kde dělali rozvody. Borec říkal že nechápe jak se to mohlo povolit no a pak řekl že motor je v pořádku prý u tohoto motoru se nemá co potkat.
Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali.
Předem díky za odpovědi
prosim tě napiš sem jen tak pro zajímavost, jak se ktomu servis postavil. Dík
Napsal: 05 dub 2012, 18:19
od Rhei
No borec vyměnil napínací kladku a toť vše. Prý to potkané není, že kdyby se to potkalo tak to nejede. Nejsem z toho nadšený. Auto už mám doma při cestě se zdálo v pohodě, ale stejně čekám/ jsem objednaný na měření tlaků aby se zjistilo zda jsou v pořádku ventily. Pak se uvidi...
Napsal: 06 dub 2012, 00:32
od skeletor
Rhei píše:No borec vyměnil napínací kladku a toť vše. Prý to potkané není, že kdyby se to potkalo tak to nejede. Nejsem z toho nadšený. Auto už mám doma při cestě se zdálo v pohodě, ale stejně čekám/ jsem objednaný na měření tlaků aby se zjistilo zda jsou v pořádku ventily. Pak se uvidi...
nech si změřit tlaky a hodnoty. Pokud budou ok a borec to přeřezal na větší a tys do toho nedal ani kačku neřeš to! čučel jsem na ty fotky a podle mě!!!! je možný,že se to nepotkalo..
Napsal: 06 dub 2012, 08:03
od roman1648
je to klika no, asi jeden z tisíce

)
pokud to jede, potkaný to samozřejmě není ( ani připotkaný ) , to bys to nenastartoval...
na druhou stranu třeba za to ten dotyčný nemůže, kdo ví kdo se v tom hrabal předtím,někdo to mohl přetáhnout a jak se to dělalo znovu, tak šteft nevydržel
to se může stát i v autorizáku, nebo i při montáži ve VW
dělám v automobilním průmyslu, dodáváme přímo na motorárny VW tak jsem montáže motorů viděl online x-krát...kdybs viděl co tam dělá za lidi, turci a poláci jsou ti lepší

Napsal: 06 dub 2012, 11:30
od Huml
tím, že je to 16V tak tlaky můžou být ok, i když by třeba bylo prasklý vahadlo, není to zas taková práce sundat víko, každopádně, když budete zkoušet ty tlaky, víko musí dolů, tak bych určitě pečlivě zkontroloval ty vahadla
Napsal: 06 dub 2012, 15:49
od jericho-3
Nevěřím, že si to nedalo ani pusu, jedině, že by svorník ulítl až po zastavení motoru..

Napsal: 06 dub 2012, 16:59
od Rhei
Ve středu to vezu na tlaky. Jinak děkuji všem za rady. Řeknu klukům v Boschu ať na to rovnou mrknou. Radši si připlatím...