Stránka 2 z 2

Napsal: 09 dub 2012, 20:30
od jericho-3
Jak píše TDI tech, vyprdni se na kontrolku a zjisti, zda žhavíčka opravdu žhaví..

Napsal: 09 dub 2012, 21:22
od andrej.slavkov
jericho-3 píše:Jak píše TDI tech, vyprdni se na kontrolku a zjisti, zda žhavíčka opravdu žhaví..
kluci vždyť přeci když je +5 tak žhavení nemá fungovat, náš problém je o to horší že to nestartuje ani v režimu kdy žhavení fungovat nemá.

Napsal: 10 dub 2012, 17:13
od jericho-3
Tak bych se vykašlal na origo fora a motoru přidal. Jestli to čapne na drc na laně, je to malá komprese nebo malý předvstřik..., plete se mi, který motor to je, jestli to má žhavit až při mrazu, je to přímý vstřik, jestli pokaždé zastudena je to předkomůrka. Chce to napsat typ motoru..a kilometry... :)

Napsal: 10 dub 2012, 20:06
od TDI tech
andrej.slavkov píše:
TDI tech píše:oprav si zhavenie a bude startovat aj pri -30C ;)
oprava žhavení byla samozřejmě součást opravy v servise -vyměnili žhavící svíčku -tam je jen jedny centrální.
Jenže žhavení se zapíná až kolem nuly , nad nulou to jen problikne kontrolka, a stejně nestartuje.

motor je to fiat 2,5TDI , jestli má předkomůrku to nevím jak poznat
A naftu ti naneho prasi??? Toto zboznujem, vymenili sme sviecku a ajtak nechce startovat. Tu samotnu zhaviacu sviecku si mozes strcit akurat tak do kakaca, ked nanu neprasi naftu. Zhavenie funguje tak ze ked zacne zhavit tak, na rozsvieteny zhavic rozprasuje naftovu hmlu. Ta sa od rozpalenej zhaviacej sviecky splyni a zacne horiet. A ten horiaci plamen si motor pri strtovani potiahne dnu do valcov co zabezpeci dostatocny narast teplovy vzduchu pri kompresii nato aby to vpohode nastartovalo. Ked to funguje tak ako ma, tak 2.8TDI s nejakym tym milionikom aj daco na tachu startuje na brnk aj hlboko pod 0C :wink:

Napsal: 11 dub 2012, 11:46
od jericho-3
Jo je to starý systém AVIA, ale dokonalejší.. :)