Napsal: 09 dub 2012, 20:30
Jak píše TDI tech, vyprdni se na kontrolku a zjisti, zda žhavíčka opravdu žhaví..
kluci vždyť přeci když je +5 tak žhavení nemá fungovat, náš problém je o to horší že to nestartuje ani v režimu kdy žhavení fungovat nemá.jericho-3 píše:Jak píše TDI tech, vyprdni se na kontrolku a zjisti, zda žhavíčka opravdu žhaví..
A naftu ti naneho prasi??? Toto zboznujem, vymenili sme sviecku a ajtak nechce startovat. Tu samotnu zhaviacu sviecku si mozes strcit akurat tak do kakaca, ked nanu neprasi naftu. Zhavenie funguje tak ze ked zacne zhavit tak, na rozsvieteny zhavic rozprasuje naftovu hmlu. Ta sa od rozpalenej zhaviacej sviecky splyni a zacne horiet. A ten horiaci plamen si motor pri strtovani potiahne dnu do valcov co zabezpeci dostatocny narast teplovy vzduchu pri kompresii nato aby to vpohode nastartovalo. Ked to funguje tak ako ma, tak 2.8TDI s nejakym tym milionikom aj daco na tachu startuje na brnk aj hlboko pod 0Candrej.slavkov píše:oprava žhavení byla samozřejmě součást opravy v servise -vyměnili žhavící svíčku -tam je jen jedny centrální.TDI tech píše:oprav si zhavenie a bude startovat aj pri -30C
Jenže žhavení se zapíná až kolem nuly , nad nulou to jen problikne kontrolka, a stejně nestartuje.
motor je to fiat 2,5TDI , jestli má předkomůrku to nevím jak poznat