Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak me napada, co mechanicke cerpadlo? Je tam nejaka sance? precejenom jde bohatost primo od nohy. Pozna to diagnostika pri zapojene elktronice origo cerpadla? Mam na mysli konkretne BMW tds..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
tyka sa to len novych aut ktore maju readness kod tohoto starecka sem nepletVenda TD píše:Tak me napada, co mechanicke cerpadlo? Je tam nejaka sance? precejenom jde bohatost primo od nohy. Pozna to diagnostika pri zapojene elktronice origo cerpadla? Mam na mysli konkretne BMW tds..

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
ROMEK píše:tyka sa to len novych aut ktore maju readness kod tohoto starecka sem nepletVenda TD píše:Tak me napada, co mechanicke cerpadlo? Je tam nejaka sance? precejenom jde bohatost primo od nohy. Pozna to diagnostika pri zapojene elktronice origo cerpadla? Mam na mysli konkretne BMW tds..
Mozna jsem to spatne napsal... Mel jsem na mysli zastavbu mechanickeho cerpadla misto puvodniho elektronickeho... Je to stejny pripad jako pises?
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Nekde sem cetl zmatiny,ze se budou nacitat jen EURO 4 ,5,6,ale prd dneska mi vedouci STK potvrdil,ze kazde auto se zasuvkou OBD takze klidne EURO 2 felicie ale prd. no ja si muzu chyby smazat pred emisema a ony se na volnobeh( pri stojicim vozidle) nemaji sanci nacist takze vklidu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ono nic není tak horký jak se to uvaří
taky by mohli zjistit že 80% aut je nezpůsobilých k provozu
mě by spíš zajímalo jak budou důsledně řešit starý Avie,Liazky a podobný kurvy
tebe budou s osobákem vyhazovat z emisí kvůli závadám na motoru, v lepším případě která s emisema vůbec nesouvisí ale arogantní a všeznalý technik ti to vysvětlí a 30 let starý mrchy co hulí jak fabrika po měsíční odstávce budou vesele jezdit nebo co ???
taky by mohli zjistit že 80% aut je nezpůsobilých k provozu

mě by spíš zajímalo jak budou důsledně řešit starý Avie,Liazky a podobný kurvy
tebe budou s osobákem vyhazovat z emisí kvůli závadám na motoru, v lepším případě která s emisema vůbec nesouvisí ale arogantní a všeznalý technik ti to vysvětlí a 30 let starý mrchy co hulí jak fabrika po měsíční odstávce budou vesele jezdit nebo co ???
ano o to se snaží protože avii nenapíchnou a za chvilku stejně doslouží takže zbyde jen prostor buzerovat ty zoufalce co maj auta po 2004 s vymlácenejna DPF katama a ko výřivejma klapkama a podobnýma běžnýma závadama zkrátka buď si to dej do cajku nebo si kup nové
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
je to tak no, já třeba chápu když to někdo udělá vědomě a ještě má prdel z toho jak to krásně černě hulí, ale tuhle tam byl takovej strejda co si dovezl auto odněkud z Ostravy ( GV ), myslím že se vyblil z posledních peněz,že to "nějak kouří" - no svár jak od prasete,vykuchaný,zvuk jak když klepěš na rýnu...řekni mu že dát to do kupy je +30 tak tam zkolabujeLadas píše:ano o to se snaží protože avii nenapíchnou a za chvilku stejně doslouží takže zbyde jen prostor buzerovat ty zoufalce co maj auta po 2004 s vymlácenejna DPF katama a ko výřivejma klapkama a podobnýma běžnýma závadama zkrátka buď si to dej do cajku nebo si kup nové

Nezlobte se kluci na mě, ale já sním trochu souhlasím, výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku. Nikdo ho nenutil aby si takovej křáp koupil. Každej si koupí Supa II aby byl boreček a na krachlej DPF filtr už nemá? Proč nejezdí třeba fabii? No fuj, ve fabii?? To nikdy!! Ono to aspoň naučí lidi používat mozek a né koupit první pelech jen proto aby byl KING! Prostě si budou muset uvědomit že když takový auto koupěji tak museji mít i na opravy a né že maji v prdeli vši a jezdeji Supem s dpf. Jinak v tom aby buzerovali do detailu nesouhlasim také, ale klíčové prvky jako dpf podle mě je, by fungovat mělo.