Stránka 11 z 14
Re: FORD 1.8D - čerpadlo???
Napsal: 28 zář 2007, 06:49
od dvorky1
wiguf píše:zdravim, Mam forda escorta 1,8D z 92 roku a nevim jak poznat co tam mam za čerpadlo. Nevíte jak to zjistit?? Dík
mrkni v jakým tvaru je ta zadní vysokotlaká část. je to kus železa ze zadu čerpadfla. Vedou z něj trubky do vstřiků. Pokud by ses podíval zezadu na čerpadlo jako od těch trubek a profil je čtvercovej tak je to Bosch. Pokud je to kulatý je to Lucas. Jinak Bosch ten čtvercovej má pak uprostřed mezi těmi výstupy na trubky jeden šroub s maticí. Lucas tam má takový víčko, který drží na 4 šroubech a jsou to Torx ( typ hlavy jako je imbus, nebo klasika šestihran )
Napsal: 28 zář 2007, 06:55
od dvorky1

to je Lucas, ten tam asi budeš mít pač ty se tam dávaly do těch nových typů
čerpadlo
Napsal: 28 zář 2007, 11:43
od wiguf
no já si teda myslim že mam bosche. Vypadá to úplně jinak než tuto. U těch vysokotlakejch hadic je to jakoby do Čtverce : ) a uprostřed je nějakej šroub. Imbusy sou tam taky, ale malý okolo. zehora je tam taková černá krabička s nějakym čidlem a vedou odtamtud další dvě hadičky. to taky nevim co je ?? : )
Vypadá to že budu přestavovat.
Napsal: 29 zář 2007, 08:26
od Fazer
Kluci,když se tady bavíte o eskortech,nevíte jestli pasuje hlava z 1,8D na 1,8TD?Neni v nich nějakej rozdíl?Díky.
A co se týká toho čerpadla,tak já mám Lukase a ten vypadá ještě jinak než nafotil Dvorky1.Záleží co máš za rok výroby auta.
hlava 1,8 D a 1,8 TD
Napsal: 29 zář 2007, 23:28
od rasol
Pred cca 10-mimi rokmi som bol majitelom srotu s obchodnym nazvom Ford Mondeo 1,8TD. Raz sa mi v Nemecku pri jazde z kopca roztrhol rozvodovy remen s naslednym stretom ventila s piestom. Aby som sa dostal domov, na srotovisku som kupil hlavu z Forda Escort 1,6D r.v. 1986 a na dojazd ju namontoval. Koncepcia fordovych motorov 1,8D a 1,8TD pochadza prave z povodneho motora 1,6D, akurat je tam vyssi zdvih, ale vrtanie to iste, takze hlava sa dala pouzit, vyvody na vodu, vyustenia a zaslepky sa daju zamenit. Rozdiel v tychto hlavach je vsak vo velkosti ventilov a vacke, preto za normalnych okolnosti neodporucam vzajomnu zamenu. Ford s motormi 1,8 TD sice nema na kapote taky znak, ako ma Renault, ale plne by si ho zasluzil.
PŘIDÁNÍ NAFTY
Napsal: 30 zář 2007, 08:47
od DOLPH
zdar chlapi,chtěl bych si ujasnit-ten šroubek na čerpadle,co se sním seřizuje množství dodávané nafty-když ho povolím,tak zvednu množství nafty jen při plném plynu,nebo se zvětší cekově a tím se zvýší i spotřeba?????
olej
Napsal: 03 říj 2007, 19:08
od wiguf
mam takový dilema, jestli to mam přebouchat na olej.. Nemáte zkušenosti jestli neodcházej vstřiky? Jinak jak poznam že mi ty vstřiky nejedou na 100% dokud jsem to nepředělal? Říká se že podle barvy žhaviček.?? Auto žere něco nad 6l na sto, 1,8D a moc nestartuje a žhavičakama to nejni. Máte s tim někdo zkušenosti? nezanášejí se tim trysky(RO)?
Napsal: 04 říj 2007, 15:18
od Zdenda
moje trysky už jsou dávno za zenitem , ale těžko říct, čemu to přičíst na vrub, mám je tam už děsně dlouho. Jinak jsem byl teď delší dobu na suchu, tak jsem víc jezdil na naftu a asi se to trochu srovnalo. (dřív kolísal volnoběh a blbě to startovalo, teď už je to lepší)
Napsal: 04 říj 2007, 20:56
od Fazer
A to jste ještě neviděli moje trysky,když to začalo špatně startovat,motor kouřil a netáhl tak jsem vytáhl vstřiky a to bylo dílo.Na té jehle bylo asi 0,5 cm karbonu.Nezen že to nerozprašovalo,ale myslím že to mělo vůbec problém prosáknout přes ten karbon.Očistil jsem to,motor jsem dekarbonizoval vodou a najednou mělo auto o 30 koní navíc.Ještě že mám komůrkáč.Mít TDI tak mám propálený písty.
Kdysi když jsem měl starýho mercedesa tak tam už taky fungovali špatně vstřiky a jeden motorář mě řek abych je rozdělal a zabrousil jehly na vstřiku pomocí cigaretového popela a nafty(udělat z toho takovou kaši).Trošku to pomohlo a nebylo s tím až tolik práce.

Napsal: 06 říj 2007, 08:33
od wiguf
zdenda + fazer: a vy tam máte nějakej předehřev nebo něco takovýho, nebo to ženete dovnou, a na co jezdíte na vyjet RO, na novej RO a nebo minerály co dům dá?
Napsal: 06 říj 2007, 12:00
od Zdenda
já jezdim na vyjetej RO a novej RO, občas i na naftu. Předehřev mam, ale jenom před filtrem, takže než mi začne jít do motoru teplej volej, projde jím tak 0,5l (objem filtru) studenýho.
Ty vstřiky jsem měl venku a zkoušel jsem je - no byla to tragédie, to neprášilo, ale stříkalo. Se divim, že to vůbec ještě jezdí

. Teď co jezdim víc na naftu, se t trochu zlepšilo...
Napsal: 07 říj 2007, 00:22
od Fazer
Já jsem na tom trošku jinak-výměník před filtrem,dvě nádrže,šluslá zpátečka s odvzdušňovacím ventilem a před delší odstávkou pěkně propláchnout naftou.Jinak jezdím na použitý RO.

čerpadlo
Napsal: 07 říj 2007, 11:08
od Stan1
Zdravim,na kterou stranu se přidává max množství paliva na čerpadle?po směru hodinových ručiček nebo protisměru.
Napsal: 07 říj 2007, 20:20
od Golďák
utahovat=přidávat
čerpadlo
Napsal: 07 říj 2007, 20:27
od Stan1
Díky za odpověď