palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

svaly píše:nemá někdo zkušenost z čerpadlem které dává 0.25b staci to???
A jakej prutok to da a na jakej vykon to chces?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od svaly »

Smoke píše:
svaly píše:nemá někdo zkušenost z čerpadlem které dává 0.25b staci to???
A jakej prutok to da a na jakej vykon to chces?
25


prutok nevim.... origo cislo je 357906092C ma tlacit 0.25b chci cca 250k po doladění softu
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od svaly »

Smoke píše:
svaly píše:nemá někdo zkušenost z čerpadlem které dává 0.25b staci to???
A jakej prutok to da a na jakej vykon to chces?[/quote


jedine tam dat pak 191906092C to ma tlacit 3.5b ale to uz se mi zda moc... ja mam prave golfa 2 a tam do ty nadrze nic moc nejde vymyslet...
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Na 250k to bude malo, leda dat to silnejsi a regulator z benzinaku a nastavit max 1b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od svaly »

toje super nápad a z ceho mam sehnat regulator tlaku tak aby sel na hadice???
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Zdravím.
Chcem sa opýtať ako to mate zapojené?Ako sa to dá najjednoduchšie zapojiť ako to ma PD?Na otočenie kľučom nie je problém zapojiť.Ale ako to zapojiť,tak až natlačí naftu do filtra sa čerpadlo vyplo?Či na PD ide sústavne?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

na pd funguje cerpadlo tak, ako na rotacke stopventil
cize po otoceni kluca sa zapne, a po par sekundach sa vypne, a pri startovani zas ide ..


co sa tyka tlaku, nieje tam potrebny az taky tlak, ale velky prietok , a viac neprezradim :P
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Tak prezrad nejakú fintu nie?Ako to máš zapojené :D Keď nie verejne tak SZ.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

noo nieje to konkretne moj poznatok, je to skusanie a pokusy ineho cloveka, cize je mi luto, ale neprezradim :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ale ak to zapojis normalne tak ti to normalne bude fungovat.. ziadna veda
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

To mi je jasné že rotačka nemá prívod 12V to nie je problém priviesť po otočení kľúča,aby zaplo čerpadlo.Ideal by bol,zapnuť kľučiť zopne ho na chviľu a prestane.Keď naštartujem tak ho zopne znovu,resp.keď začnem štartovať tak aby začalo znovu tlačiť naftu.Len riešim ako to zapojiť keď napr.zhasne motor aby posuvne čerpadlo vyplo,aj pri tom keď bude svietiť palubovka(kontrolky)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Johny_RS píše:To mi je jasné že rotačka nemá prívod 12V to nie je problém priviesť po otočení kľúča,aby zaplo čerpadlo.Ideal by bol,zapnuť kľučiť zopne ho na chviľu a prestane.Keď naštartujem tak ho zopne znovu,resp.keď začnem štartovať tak aby začalo znovu tlačiť naftu.Len riešim ako to zapojiť keď napr.zhasne motor aby posuvne čerpadlo vyplo,aj pri tom keď bude svietiť palubovka(kontrolky)
Úplně jednoduchý zapojení..natáhni dráty až k motoru a přes relé to spínej signálem do STOP VENTILU..ten po zapnutí klíče otevře na pár sekund a pak zas vypne,při startu se otevře..a pokud chceš,tak mám kompletní svazek k podávačce včetně relátka atd..podávačku mám taky..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

svaly píše:
Smoke píše:
svaly píše:nemá někdo zkušenost z čerpadlem které dává 0.25b staci to???
A jakej prutok to da a na jakej vykon to chces?[/quote


jedine tam dat pak 191906092C to ma tlacit 3.5b ale to uz se mi zda moc... ja mam prave golfa 2 a tam do ty nadrze nic moc nejde vymyslet...
tak tam dej to malé co je vnadrži na gti to tlačí 1bar
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

zapoj to cez rele na stopventil
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

netopier píše:zapoj to cez rele na stopventil
Aneb jak je psano par stranek zpet ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“