Stránka 11 z 34

Napsal: 30 pro 2012, 23:23
od TesákPce
To jsem prave zacal delat - ptat se. S Krumplem jezdim, ale jinak jsem zelenac. A mozek mam zapnuty, az to boli. Nez bolest, tak jsem mysleni vzdy radsi vzdal a nejakou moznost zkusil.l

Napsal: 30 pro 2012, 23:28
od slovacek.milos
TesákPce píše:To jsem prave zacal delat - ptat se. S Krumplem jezdim, ale jinak jsem zelenac. A mozek mam zapnuty, az to boli. Nez bolest, tak jsem mysleni vzdy radsi vzdal a nejakou moznost zkusil.l
zkus pivo kosu lízat starší káru a chladit hormony

Napsal: 30 pro 2012, 23:40
od TesákPce
Pivo jako ridic nemohu, kosu nevim proc, starou karu uz jsem jednou lizal aby vubec jela a hormony mam myslim ok.

Napsal: 31 pro 2012, 08:51
od slovacek.milos
je zajímaví že nový motorvý olej špatně hoří

dělá olejové skvrny ve vodě, dokáže zabarvit velkou plochu

vyjetý olej nebarví, jako palivo je dobrý,

ale pokud si někdo sežene sud ze servisu je tam převodový olej, brzdová kapalina, hydraulika, chladící kapalina, a kde jaký sajrat co odsávačka veme ;)

Napsal: 31 pro 2012, 12:03
od koil
Ono na tom nic zajímavého není.Za špatnou hořlavost nového oleje můžou aditiva co se do něj lejou-nový motorový olej se skládá ze základového oleje + aditiva.Věřim kdybych ten základový olej nalil do diesla tak by to sežral jak malinu bez keců.
Vyjeták už skoro žádné aditiva neobsahuje protože je motor už spotřeboval.Takže co vypustíte z vany je jenom základový olej plný bordela.Kdyby se podařilo to od sebe oddělit tak by z toho mělo být dobré palivo.

Napsal: 31 pro 2012, 12:21
od TesákPce
Jsem stejneho nazoru. Vyrobit odstredivku nebo kovoobrabece ochotneho s ni a bude to pecka.
Jinak mam asi stesti na servis. Brzdovka musi zvlast, chladici taky a pak oleje dohromady. MO plus hodne malo prevodaku, hydrauliky jsem za dva roky nevidel, jedine co, tak asi 1 ATF z ATM.
To co jsem jako prvni varku od jkehosi garaznika byla neskutecna slichta s vajgly a snad i pyliny zametene z podlahy spolu s rozlitym olejem. No co, cerpadlem to nakonec proslo taky.

Napsal: 31 pro 2012, 12:25
od bahno
Mne Aro zralo cele leto M7AD uplne v pohode,akurat pred zimou som ho trocha zriedil benzinom.Dostal som sud toho oleja skoro zadarmo.Len bol zo 10 rokov v tom sude.Myslite,ze vtedy sa este aditiva proti horeniu nedavali?Vyjetak som zatial neskusal,ale keby ho bolo zo 1000 litrov,mozno by sa uz dalo uvazovat aj o odstredivke a filtracii.Za tu cenu by sa zohnalo par motorov :) a fakcilo by sa v pohode

Napsal: 31 pro 2012, 12:31
od bahno
Tesak,ta brzdovka oleju asi nevadi,pred par rokmi to Poliaci liali do cervenej nafty aby ju odfarbili a behalo to normalne.Vyjetak je aj tak zmiesany s palivom co don prenikne pocas prace,preto asi lepsie chyta,ako cerstvy olej.Este k tej odstredivke,nie je lahsie ako zhanat motor s velkymi tockami,pouzit motor s 2800ot.a zvecsit priemer bubna o polovicu?Obvodova rychlost bude taka ista alebo vyssia,za menej nakladov ;)

Napsal: 31 pro 2012, 12:33
od slovacek.milos
v autorizáku ti odsávačkou vysaje olej z motoru, pak odsávačku strčí do nádobky na brzdovku

naleje náplně a zameteno ;)

Napsal: 31 pro 2012, 12:37
od slovacek.milos
a proč furt vyrábíte odstředivku stejnou funkci udělá pračka romo se ždímačkou jen ji upravit ;)

Napsal: 31 pro 2012, 12:37
od bahno
Tak tej brzdovky tam bude len nejake percento a to zhori.Ja ked som nalial tu odfarbenu polsku naftu,tak to behalo pekne,len mi spuchreli znutra gumove hadice a gumicka na ovladacej packe cerpadla.

Napsal: 31 pro 2012, 12:40
od bahno
[quote="slovacek.milos"]a proč furt vyrábíte odstředivku stejnou funkci udělá pračka romo se ždímačkou jen ji upravit ;)[/quote

To som malpresne na mysli,ked som pisal o zvysovani otacok remenom.Tam staci zavarit dierky,pridat otacky,do dekla diera na privod oleja a masinka ako vysita :)

Napsal: 31 pro 2012, 12:42
od slovacek.milos
[quote="koil"]Takže co vypustíte z vany je jenom základový olej plný bordela.

víš kolik mikronů má olejový filtr?

Napsal: 31 pro 2012, 13:04
od radluk
Kdo chce met rozskocenou zdimacku, nech to zkusi, neni to prdel, uz pri 1400 ot/min pri nerovnem rotoru dojde k velkym vibracim a jelikoz je buden moc vysoky, tak se sily 10x znasobi, takze dojde po par hodinach provozu k rozpadu a ulomeni hridele v lepsim pripade. Kdo neveri, at zkusi :-)
Navic hazivost tech lisovanych bubnu Romo je uplne v prdeli, to chodi s presnosti na milimetr u naboje, natoz tak u kraje bubnu.
Kdyby nebyly ty bubny konicne a jen valec, slo by to, kapalina by samospadem postupne padala dolu a dirama letela ven, necistoty by zustavaly, ale je konicka, takze necistoty se budou strhavat dolu a proudit ven.
A u velkych zdimacek je hafl dir, nemaji plny buben, cili hodne stesti s lepenim, nytovanim, ci pajenim (crazy) ;)

Otacky starych zdimacek nejsou vyssi jak 1500, coz je docela malo i vzhledem k prumeru bubnu...

Nejake experimenty jsem zkousel, treba vyroba bubnu z hlinikoveho pretlakace, sila dna kolem 7 mm, ideal, na soustruhu se upnul, vytocil stred na unasec, chodil krasne, vyska nadoby snizena asi na 7 cm, chodil peknem, skoro bez vibraci, do te doby nez se naplnil kapalinou... stara tatramatka pri prani mlatila mene (LOL)

Napsal: 31 pro 2012, 13:08
od radluk
slovacek.milos píše:
koil píše:Takže co vypustíte z vany je jenom základový olej plný bordela.

víš kolik mikronů má olejový filtr?
Rekl bych, ze to ma filtracni schopnost tak v milimetrech, natoz tak mikrony...