klepe AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

misoVW píše:Uz ide aj moje AFN. Mesacny projekt ukonceny. Tymto by som podakoval ´zdeno.m´ :worthy: 2x mi zadarmo poslal piest a nic nechcel ani za postu.
Dakujem.
Otazka pre koca: kedy to oslavime? Sak sme hovorili ze ked pojdu AFNka, ze bude oslava :D
Super, gratulujem :D , možeme aj hned ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

chalani moje ide stale :D vy tym svojim davate malo nazrat tym to je ! :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ty zas davas nazrat pumparom a policajtom :-D (LOL)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nahodou, teraz mam dlhodobu spotrebu pod 7 :D
aj pumpari musia z niecoho zit :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

kua, nieco na tom zrani bude :o :)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

trhovy mechanizmus musi fungovat , a ja vyvazujem vase dedkovske spotreby :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

netopier píše:trhovy mechanizmus musi fungovat , a ja vyvazujem vase dedkovske spotreby :D
Na tvoje jazdenie je 7l výborná spotreba :D
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

netopier píše:trhovy mechanizmus musi fungovat , a ja vyvazujem vase dedkovske spotreby :D
Tak len vyvazuj, len aby si potom nemusel Ty vyvazovat auto na vahe v kovosrote :-D
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

misoVW píše:
netopier píše:trhovy mechanizmus musi fungovat , a ja vyvazujem vase dedkovske spotreby :D
Tak len vyvazuj, len aby si potom nemusel Ty vyvazovat auto na vahe v kovosrote :-D
uz 3 roky zistujem ze cordoba je neznicitelna :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

koco píše:Tak AFN už vrčí :) Ďakujem všetkým za rady. Zvuk je oveľa lepší, ale ešte je asi skoro hovoriť či sa to vyriešilo alebo nie, treba to zabehnúť, ale je to oveľa lepšie, "rapot" za jazdy pri pridaní plynu úplne zmizol. Spojka krásne zaberá bez trhania, ale nižšie zaberá ako pred tým. Konečne nemrznem v aute, po prepláchnutí kúrenia kúri úplne super. Takže môžem to uzavrieť, som max. spokojný, všetky problémy čo som riešil sú vyriešené. Ešte raz všetkým zúčastneným Ďakujem :worthy:
A kolko ti to bralo oleja
pred tym ako si to opravoval ?
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

asi 1l na 10000km, 5W-40
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

V cem byl teda problem, nejak mi to uteklo? V tom netesnicim guferu ventilu? Takhle zasrane saci kanalky v hlave jsou preci vzhledem k egr ventilu a nejake te kapce s prepadu oleje popripade turba naprosto normalni, ne? Nebo podle ceho si poznal, ze teklo to gufore? Me to neni z te fotky jasny. Diky.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Na tej fotke je to vidieť. Na 1,2 valci a sacom ventile bol napečený olej a na 3,4 valci a sacom ventile je čisto. Pravdepodobne tiekol olej cez guferá a napiekol sa na valci. Teraz je motor ovela tichší a aj na volnobeh má taký kultivovanejší chod, netrasie tak. myslím že ked sa na nom nabehá niečo tak sa ešte vytvorí karbon nad prvým krúžkom, viac sa vymedzí vôla medzi piestom a valcom v hornej úvrati a bude to ešte lepšie.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
janco111
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 13:51

Příspěvek od janco111 »

Dobry den, nechcem zase zakladat nove tema.Chcem sa len opytat co si myslite o tomto zvuku.Mam po vymene rozvodov a hydrostelov menil som ich preto lebo som si myslel ze klepu....Ale teraz to je rovnake ako predtym tak neviem :( Najviac to zacne klepat ked ho prezeniem a potom zastavim a necham bezat na volnobech..... Tu je video http://www.youtube.com/watch?v=PRakRk5I9GU
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Zmeraj tlak oleja, tiez som sa s klepotom cosi natrapil, mal som nizky tlak oleja.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“