vstřikovací trysky FIRDS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2013, 21:15

Příspěvek od veksll »

Jinak kdyby někdo chtěl mám vyzkoušeny i tyto na pohled zpracování vypada o něco lépe než u firds. A funguji taky velice dobře. :-)

https://translate.google.cz/translate?h ... Fcount%2F0
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2011, 20:43

Příspěvek od mate.s »

nefakčí
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2013, 21:15

Příspěvek od veksll »

který ty od techmotu? já teda dával pouze jednu sadu chtěli jsme to zkusit ale jezdí dodnes. A výkon se zvedl dost podstatně. řekl bych že rozdíl mezi moji ahf s bosch brazil origo takřka žádný.....
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

mate.s píše:zdravím...ktere z trysek maji vetsi potencial??

http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... p520-firds

nebo

http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... p764-firds


máte popřípade odkaz na ty polske stranky?? za 1700 to je pekna cena :)
Www.neomax.pl
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Zdravím potřebuji do svého PD 74kw nějaké lepší trysky co budou mít potenciál cca 180hp můžete mi poradit jaké od firds????
NejtoPS
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2014, 06:42

Příspěvek od NejtoPS »

Zdarec dal sem firds 764 také, fungujou jen borec co je mi měnil že šli hůř na vstřiky že si stím dal hodně práce než je tam dostal, cena přehození 900,- za všechny 4 trysky + teda prý i seřízení otvevíracích tlaku. auto jede vpohodě, ale že bych teda pocítil nějakou změnu ve výkonu se říct nedá.......... nevím.

váha dobrá dává 1125
turbo vyčištěné vypodložené seřízáná nová regulace turba u TDIfuna 600,-(mohla by teda zabírat trošku dřív než v 1800 otačkách:p

ale že by auto mělo o 17kw víc? Nevím nevím


jo... mám ASV 81kw 2002 octa., a nezakouří si to ani když ji dám zaušiska
Ondra Vegas
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2014, 22:13

Příspěvek od Ondra Vegas »

Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Ondra Vegas píše:Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.
Se nediv, co je to teď za módu montovat trysky bez odzkoušení.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2013, 21:15

Příspěvek od veksll »

Ondra Vegas píše:Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.

Kdybys sis přečetl vlákno aspoň jednu stránku zpátky tak jsem to tam popisoval. zkratka první čist a zjistit info a pak teprve se o něco snažit.....
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Do AEF jsem se nechal ukecat v ND na jednu trysku od Bosch (DNOSD297), made in India. Uchcává mě už na zkoušečce a práší asi jak vodovodní kohoutek. Při 150 barech ještě docela šla, jakmile se tam dalo 130Bar, tak hotovo - vodovod.

Před rokem a něco chlápek v obchodě dokázal ještě někde stáhnout nějaké z motorpalu a ty po 25tis km vržou a práší jedna radost, v porovnání s tou šikmookou Bošáckou mr*kou, která byla nefunkční už ve fabrice.

Když nepůjde sehnat něco našeho z Jihlavy, tak po přečtení vlákna asi zkusím Firds. Horší jak výše uvedený exemplář to byt nemože.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

radluk píše:Do AEF jsem se nechal ukecat v ND na jednu trysku od Bosch (DNOSD297), made in India. Uchcává mě už na zkoušečce a práší asi jak vodovodní kohoutek. Při 150 barech ještě docela šla, jakmile se tam dalo 130Bar, tak hotovo - vodovod.

Před rokem a něco chlápek v obchodě dokázal ještě někde stáhnout nějaké z motorpalu a ty po 25tis km vržou a práší jedna radost, v porovnání s tou šikmookou Bošáckou mr*kou, která byla nefunkční už ve fabrice.

Když nepůjde sehnat něco našeho z Jihlavy, tak po přečtení vlákna asi zkusím Firds. Horší jak výše uvedený exemplář to byt nemože.
S čepovýma tryskama od firds nejsou problémy žádný, dneska jsem zrovna dělal dvě sady DN0SD300 a všech 12 trysek krásně vrže a práší, bez uchcávání. Takže si na ně stěžovat nemůžu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Ja mam Frids už v aute asi 2 rok a jazdia stále a žiaden problém. A rozdiel výkonu oproti sérii je citeľný,, (LOL)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
MARWOLE
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2014, 12:23

Příspěvek od MARWOLE »

Ahoj,

muj poznatek po namontovaných firds,vstřikovače jsem nechal seřídit,tlaky+rozprach v pořádku,když auto nastartuji běží celkem v pořádku,do otáček jde krásně za jízdy je to už horší,při opatrném plynulém přidávání jede normálně,řekl bych i líp je cítit víc sil,nicméně problém nastává při kickdownu nejvíc v malých otáčkách,motor jakoby začne jít "na tři"je cítit že neni něco ok,cuká celou dobu akcelerace nejvíc při nástupu turba,po ubrání a zastavení jde tak i na volnoběh než lehce přidám a vše je zase ok.Vim že všichni napíšete že je to těma tryskama ale zajímá mě proč,když jsem viděl na stolici že je vše ok.
Uživatelský avatar
michal033
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2013, 07:07

Příspěvek od michal033 »

čus mam otazku nevite kdo v čr prodava trysky seven
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Ondra Vegas píše:Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.
ak to bolo na rotacke ...trebalo skontrolovat otvaracie tlaky.a nechat ic nastavit.
mne sa to stalo raz s PP764 F.Bosio........
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“