Stránka 12 z 38

Napsal: 08 led 2016, 18:24
od Felipe
A je to tu zas Opička + banana = rohlík na tváři. Opak = život smrtelníka (rofl)

Napsal: 08 led 2016, 18:37
od dhfool
Nevím jak vy, ale já teda psychicky připravuju zákazníky zodpovědně (rofl)

Jak vám funguje vyčítání readiness? Já teda SuperVagem vyčítam všelijaké nesmysly...
Včera koukám u FII 1,2TSi na readiness v pořádku, auto s nefunkční regulací turba...
vymažu paměť závad a readiness stále vytvořený a v pořádku... to bude bordéééél....

Napsal: 08 led 2016, 19:40
od WOB
Domecek píše: výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku.
tak až to bude v pořádku na Liazkách Aviiích, lodích, letadlech, tak pak má smysl nějaký DPF.

DPF zachytí za životnost automobilu asi 10Kg kbelík bordelu. Je to tolik co vyprodukuje Liazka za měsíc a loď za den a letadlo za hodinu. To jen asi tak k tomu jestli není DPF už za hranou zbytečnosti.

Napsal: 08 led 2016, 20:25
od Tomas6
Nějaký emise a zdravotní prostředí a to co dýcháme jsou těm co tyto nesmysly vymýšlí jsou u zadku.Toto je jen a jen o tom jak vytáhnout z lidí další a.další prachy.Nic jiného v.tom nevidím.

Napsal: 08 led 2016, 21:21
od uiqjirka
WOB píše:
Domecek píše: výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku.
tak až to bude v pořádku na Liazkách Aviiích, lodích, letadlech, tak pak má smysl nějaký DPF.

DPF zachytí za životnost automobilu asi 10Kg kbelík bordelu. Je to tolik co vyprodukuje Liazka za měsíc a loď za den a letadlo za hodinu. To jen asi tak k tomu jestli není DPF už za hranou zbytečnosti.
Nevymlouvej se na Avie apod.Pokud v danem aute je DPF filtr a jiné soucasti, mají tam byt a fungovat.Pokud tomu tak není, je dobře, že to emisemi neprojde.

Napsal: 08 led 2016, 21:22
od Vesnican
Přesně tak! Támhleti znečišťujou a víc, tak já můžu taky! To je jak: Támhleti kradou a víc, tak já můžu taky! :? :?

Napsal: 09 led 2016, 00:01
od WOB
když ti někdo řekne skoč z okna skočíš?

kde jste byli když se řešilo zaslepování egr?

aha... otázkou je kolik stojí (teď myslím energie na vstupu) vyrobit filtr DPF, aby se náhodou nepřišlo na to že vyrobenímDPF se vyprodukuje víc škodlivin než zachytí za svou životnost. Jo za blbost se platí. :roll:

Napsal: 09 led 2016, 09:46
od jericho-3
Vesnican píše:Přesně tak! Támhleti znečišťujou a víc, tak já můžu taky! To je jak: Támhleti kradou a víc, tak já můžu taky! :? :?
Přesně tohle tvrdí můj "kamarád" vyučen v minulosti. Přikládá do kotle co vidí a když mu říkám, že je prase odvětí , já to tak vytrhnu když v Brazílii kácejí pralesy a IS zapaluje naftové vrty ..Lidé ničí vše okolo včetně sebe. ..Teď je pustíme do BRD a můžeme tu krásnou přírodu odepsat... :(

Napsal: 09 led 2016, 10:59
od Ladas
jo hlavně že ty Brdy do teď zkrášlovali střelbama a pásama různých BVP a podobnejch krámů k ničemu beru to tak že jsem se podíval jen na kousek (chodím tam na houby) a rozhodně to nejni nějaká zachovalá divočina bordel cesty těžba to všechno tam najdeš a ani nemusíš k dopadišti...

Napsal: 09 led 2016, 11:16
od pepe276
WOB píše:když ti někdo řekne skoč z okna skočíš?

kde jste byli když se řešilo zaslepování egr?

aha... otázkou je kolik stojí (teď myslím energie na vstupu) vyrobit filtr DPF, aby se náhodou nepřišlo na to že vyrobenímDPF se vyprodukuje víc škodlivin než zachytí za svou životnost. Jo za blbost se platí. :roll:
Asi to tu už bylo, ale pořád je to aktuální http://dfens-cz.com/dpf-aneb-past-na-penize-pro-masy/ , takže o "užitečnosti" FAP se dá diskutovat...

Napsal: 09 led 2016, 12:57
od Domecek
dpf je taam aby zachytilo částice které když vdechneš tak už je nikdy nevydechneš protože jsou hodně malinký. Z liány jdou sračky ale né takhle malinký a zákeřný, tak proto DPF

Napsal: 09 led 2016, 13:08
od Felipe
Domecek píše:dpf je taam aby zachytilo částice které když vdechneš tak už je nikdy nevydechneš protože jsou hodně malinký. Z liány jdou sračky ale né takhle malinký a zákeřný, tak proto DPF
To že Líza je velká, neznamená že dělá jen velký bordel = dělá i mikro brajgl. Tak bych to asi takto netvrdil. Má spalováni sice s nižším vstřikovacím tlakem ale ty exhalace jsou taktéž nebezpečné.

Napsal: 09 led 2016, 13:54
od Domecek
souhlasím, že zdravý asi nejsou (rofl)
ale.....

Napsal: 09 led 2016, 15:49
od Jakub Mareček
dawe2706 píše:Já slyšel dnes od technika, že jakákoliv závada zapsaná v paměti závad je problém a auto neprojde.
Je ještě otázka co udělá origo soft,na větší turbách ,vstřikách atd.
Auto na STK už fotili dnes. Pravej zadní bok + levej přední bok + VIN + tachometr.
Pak jedině jak už napsal Forest, přepínací soft a ten řádně ochudit,ať to má na emisích euro6 jako Volkswagen (LOL)
S STK asi nebude takovej problém jak s emisema..
Vštší turbo nevadí na limiteru nastavíš org tlak a je to ale vstřiky budou kouřit a pokud se ochudí směs tak nivím co je na tom pravda ale ono to snád dokaže porovna s org. malou a zase to neprojde ale to jsem jenom slyšel!

Napsal: 09 led 2016, 16:53
od turbo kamna power
Jakub Mareček píše:Vštší turbo nevadí na limiteru nastavíš org tlak a je to ale vstřiky budou kouřit a pokud se ochudí směs tak nivím co je na tom pravda ale ono to snád dokaže porovna s org. malou a zase to neprojde ale to jsem jenom slyšel!
nesmysl (LOL) je to úplně jedno, jaký máš trysky, turbo, soft... auto projde jako doteď pokud extrémně nekouří a bude mít čistý readiness ;)