Napsal: 08 led 2016, 18:24
A je to tu zas Opička + banana = rohlík na tváři. Opak = život smrtelníka 

tak až to bude v pořádku na Liazkách Aviiích, lodích, letadlech, tak pak má smysl nějaký DPF.Domecek píše: výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku.
Nevymlouvej se na Avie apod.Pokud v danem aute je DPF filtr a jiné soucasti, mají tam byt a fungovat.Pokud tomu tak není, je dobře, že to emisemi neprojde.WOB píše:tak až to bude v pořádku na Liazkách Aviiích, lodích, letadlech, tak pak má smysl nějaký DPF.Domecek píše: výrobce tam dal DPF aby z toho nešli hovna který dýcháme tak by to mělo být v cajku.
DPF zachytí za životnost automobilu asi 10Kg kbelík bordelu. Je to tolik co vyprodukuje Liazka za měsíc a loď za den a letadlo za hodinu. To jen asi tak k tomu jestli není DPF už za hranou zbytečnosti.
Přesně tohle tvrdí můj "kamarád" vyučen v minulosti. Přikládá do kotle co vidí a když mu říkám, že je prase odvětí , já to tak vytrhnu když v Brazílii kácejí pralesy a IS zapaluje naftové vrty ..Lidé ničí vše okolo včetně sebe. ..Teď je pustíme do BRD a můžeme tu krásnou přírodu odepsat...Vesnican píše:Přesně tak! Támhleti znečišťujou a víc, tak já můžu taky! To je jak: Támhleti kradou a víc, tak já můžu taky!![]()
Asi to tu už bylo, ale pořád je to aktuální http://dfens-cz.com/dpf-aneb-past-na-penize-pro-masy/ , takže o "užitečnosti" FAP se dá diskutovat...WOB píše:když ti někdo řekne skoč z okna skočíš?
kde jste byli když se řešilo zaslepování egr?
aha... otázkou je kolik stojí (teď myslím energie na vstupu) vyrobit filtr DPF, aby se náhodou nepřišlo na to že vyrobenímDPF se vyprodukuje víc škodlivin než zachytí za svou životnost. Jo za blbost se platí.
To že Líza je velká, neznamená že dělá jen velký bordel = dělá i mikro brajgl. Tak bych to asi takto netvrdil. Má spalováni sice s nižším vstřikovacím tlakem ale ty exhalace jsou taktéž nebezpečné.Domecek píše:dpf je taam aby zachytilo částice které když vdechneš tak už je nikdy nevydechneš protože jsou hodně malinký. Z liány jdou sračky ale né takhle malinký a zákeřný, tak proto DPF
Vštší turbo nevadí na limiteru nastavíš org tlak a je to ale vstřiky budou kouřit a pokud se ochudí směs tak nivím co je na tom pravda ale ono to snád dokaže porovna s org. malou a zase to neprojde ale to jsem jenom slyšel!dawe2706 píše:Já slyšel dnes od technika, že jakákoliv závada zapsaná v paměti závad je problém a auto neprojde.
Je ještě otázka co udělá origo soft,na větší turbách ,vstřikách atd.
Auto na STK už fotili dnes. Pravej zadní bok + levej přední bok + VIN + tachometr.
Pak jedině jak už napsal Forest, přepínací soft a ten řádně ochudit,ať to má na emisích euro6 jako Volkswagen![]()
S STK asi nebude takovej problém jak s emisema..
nesmyslJakub Mareček píše:Vštší turbo nevadí na limiteru nastavíš org tlak a je to ale vstřiky budou kouřit a pokud se ochudí směs tak nivím co je na tom pravda ale ono to snád dokaže porovna s org. malou a zase to neprojde ale to jsem jenom slyšel!