palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

alebo na policajta co snima tlak oleja
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

TDI tech píše:alebo na policajta co snima tlak oleja
Jenže to ti před startem nenatlačí naftu...
Oct asv 2000, DieselPower
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ani nieje treba. Inac da sa to spravit aj tak ze ti to bude ovladat RJ motora tak ako u PD ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A jak při zapojení přes kontrolku oleje naplníš novej filtr? Nebo když vyjedeš nádrž do sucha?
Oct asv 2000, DieselPower
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

netopier píše:na pd funguje cerpadlo tak, ako na rotacke stopventil
cize po otoceni kluca sa zapne, a po par sekundach sa vypne, a pri startovani zas ide ..


co sa tyka tlaku, nieje tam potrebny az taky tlak, ale velky prietok , a viac neprezradim :P
přesně tak
akorát se tady řeší blbosti.ovládání přes ŘJ apod.
a za další nevím proč řešit nějaký regulátory když PD pumpa stačí i na mnohem více PS. :?
vanilka
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 02 črc 2008, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko / Berounsko

Příspěvek od vanilka »

Resite nejak kontrolu funkcnosti podavacky? Podavacku z PD mam spolecne s PD palivovym filtrem (system UFI) v O1 AHF a jedinou moji "kontrolou" je vrceni cerpadla nekolik sec po zapnuti klicku (respektive po dobu zapnuti STOP ventilu). To ale vicemene jen znamena, ze se cerpadlo toci, ale uz ne ze natlaci naftu az k filtru. Napadlo me primo na filtr (nebo pred nej) zapojit olejovy tlakovy spinac nebo snimac tlaku oleje. Bohuzel oba jsou konstruovany na podstatne vyssi tlaky, nez jaky je schopny podavaci cerpadlo vyvinout. To znamena, ze bezna velikost tlaku pri ktery spinac sepne je 0,5bar (coz by melo odpovidat max.tlaku co je podavacka schopna vyvinout) a snimac ma v rozsahu 0 - 0,5bar jen velmi malou diferenci ve vystupnim odporu. Nemate nekdo tip na nejaky jiny spinac respektive snimac? Idealni by byl snimac s rozsahem tak -1bar az 1bar.
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Chlapi ta podavacka vydava nejaky zvuk ked je zapojena?
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Leon/kissiakos píše:Chlapi ta podavacka vydava nejaky zvuk ked je zapojena?
Měla by snad jen když otočíš klíčkem tak natlačí naftu...
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Mam jednu doma a nerobi ziaden zvuk, cize je nefunkcna asi co..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Leon/kissiakos píše:Mam jednu doma a nerobi ziaden zvuk, cize je nefunkcna asi co..
Jestli je dobře zapojená tak asi určitě...
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Zapojena bols dobre, chyba bola inde.. vsetko je uz ale spojazdnene...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Mate nekdo s kombinaci podavacky,chladic paliva z PD na rotačce?
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Ja to tak mam, ale vedenie som upravil tak, ze chladic je v smere do motora a nie na spiatocke...Obrázek

Obrázek
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

Ale mam problem, dek som podavacku menil mal som nieco nad polovicu nadrze.. tato nova podavacka mi ale asi po 20km ukazuje uz len lieco nad rezervu... nafta nikde neunika, vsetko som skontroloval... tak neviem ci to je plavakom alebo sa len naplnil system kedze som cele vedenie prerabal... ma s tym niekto skusenost?
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Porovnávals drát s plovákem s tim, cos z auta vyndal? Může bejt jinak ohnutej a pak ukazuje voloviny.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“