Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Radluk,ak si to uz skusal a bolo to nahovno,nebudem to skusat ja.Len mi nejde do hlavy,ako ten bubon rozhadze rovnomerne rozlozena kvapalina a nerovnomerne rozlozene pradlo to ustoji.Myslim,ze sa bubon musi konicky zuzovat smerom nahor,aby ciastocky bordelu odstrediva sila tlacila nadol.Samozrejme musia byt dirky zavarene a semtam bordel z bubna vybrat.Ved aj odstredivku na motore treba semtav vycistit.Keby sa ten olej este zohrial,tak by to mohlo odstredovat celkom rychlo.Pripadne sa moze vyrobit novy bubon,treba len vediet,aka ma byt obvodova rychlost.Ake si mal rozmery toho bubna,kolko otacok a o kolko mensiu dieru navrchu oproti spodku?
			
			
									
									
						Bahno
Rozkmita se to dle pozorovani proto, ze v kapaline se zacne sirit tlakova vlna, neco jak vlna na hladine a nabira na intenzite, jakoby se amplituda scita az to dosahne takovych vibraci, ze to neudrzis ani v ruce. Souvisi to s odstredivou silou, u mensi vrstvy to nebylo tak hrozne. Je to tim, ze mel vnitrni povrch hazivost, ackoliv se jevil skoro presny. Proste nesoustruzene s dirou na hridel na jedno upnuti.
Prumer byl kolem 220 mm vnitrek, vyska kolem 70 mm, otacky kolem 1400
			
			
									
									
						Rozkmita se to dle pozorovani proto, ze v kapaline se zacne sirit tlakova vlna, neco jak vlna na hladine a nabira na intenzite, jakoby se amplituda scita az to dosahne takovych vibraci, ze to neudrzis ani v ruce. Souvisi to s odstredivou silou, u mensi vrstvy to nebylo tak hrozne. Je to tim, ze mel vnitrni povrch hazivost, ackoliv se jevil skoro presny. Proste nesoustruzene s dirou na hridel na jedno upnuti.
Prumer byl kolem 220 mm vnitrek, vyska kolem 70 mm, otacky kolem 1400
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já nevím taky co by se mohlo urvat dyt do té odstředivky romo fulnek  to můžeš pouštět čůrkem 
neuletí nic http://www.bombara.estranky.sk/fotoalbum/romo-_fulnek_ 
 
v pračce olej ohřeješ aby vše lépe fachčilo na dno ždímačky instaluješ filtr něco jako vzducháč z feldy BMM
ohřátý olej přes hadici teče do odstředivky řízený kouhoutkem a s odstředivky teče čistý olej
			
			
									
									
						neuletí nic http://www.bombara.estranky.sk/fotoalbum/romo-_fulnek_
 
 v pračce olej ohřeješ aby vše lépe fachčilo na dno ždímačky instaluješ filtr něco jako vzducháč z feldy BMM
ohřátý olej přes hadici teče do odstředivky řízený kouhoutkem a s odstředivky teče čistý olej

- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zjištuju že asi nevím co to je odstředivá filtrace, v souvislosti s mikronama,bahno píše:Milosi a naco tam chces davat filter?Ved z odstredivky by mal ist uz cisty olej.
odstředivé filtry mají nákladáky roztáčí se tlakem oleje a bordel se uzazuje na stěnách pro snadné čistění se dává a stěny noviny,
ale o mikronech v souvislosti s odstředivkou to nevím no

Nuz,odstrediva filtracia oleja....bubon odstredivky zdola nahor konicky zuzujuci sa rychlo toci.Donho sa leje kvapalina,ktora sa vlivom otacok opiera o stenu bubna.Pevne tazke ciastocky vplyvom odstredivej sily klesaju na rozsirene dno bubna a kvapalina pomaly stupa hore stenou bubna,podla toho,ako rychlo tam pustas kvapalinu.Ked jej je uz dost,prejde cez hornu stenu bubna a rozstrekuje sa po okoli.ak ju nechytis do dalsieho bubna.  .Pevne ciastocky sa zachytia na spodku bubna,odkial sa z casu na cas mechanicky odstrania.Podobne to mal polsky Fiat v remenici,len tam to nikdy nik neodstranoval.Vecsinou,ked sa motor rozoberal,bola remenica plna bordelu.
 .Pevne ciastocky sa zachytia na spodku bubna,odkial sa z casu na cas mechanicky odstrania.Podobne to mal polsky Fiat v remenici,len tam to nikdy nik neodstranoval.Vecsinou,ked sa motor rozoberal,bola remenica plna bordelu.
Liazkova odstredivka funguje na inom principe,tam sa doci hriadel a bubon stoji,tak nema taku ucinnost,ako s otocnym bubnom.Ale,zas sa nemusi tak casto cistit
			
			
									
									
						 .Pevne ciastocky sa zachytia na spodku bubna,odkial sa z casu na cas mechanicky odstrania.Podobne to mal polsky Fiat v remenici,len tam to nikdy nik neodstranoval.Vecsinou,ked sa motor rozoberal,bola remenica plna bordelu.
 .Pevne ciastocky sa zachytia na spodku bubna,odkial sa z casu na cas mechanicky odstrania.Podobne to mal polsky Fiat v remenici,len tam to nikdy nik neodstranoval.Vecsinou,ked sa motor rozoberal,bola remenica plna bordelu.Liazkova odstredivka funguje na inom principe,tam sa doci hriadel a bubon stoji,tak nema taku ucinnost,ako s otocnym bubnom.Ale,zas sa nemusi tak casto cistit

Zkuste, uvidite, budete zklamani vysledkem   , jakmile se buben naplni do urciteho mnozstvi, zacne vibrovat, tak se chova kazdy nevyvazeny buben v tom je proste problem na vyrobu...
, jakmile se buben naplni do urciteho mnozstvi, zacne vibrovat, tak se chova kazdy nevyvazeny buben v tom je proste problem na vyrobu...  Ale rad bych se mylil, protoze mam rozebranou malou zdimacku (ze ktere jsem to chtel presne nejak tak udelat, jen s rozdilem ze diry na spodu by zustaly, ze by to protekalo z vrchu dole  abordel zustaval prilepeny odstredivou silou na stenach), takovou tu stolni, ale hodil jsem to do rohu mistnosti
 Ale rad bych se mylil, protoze mam rozebranou malou zdimacku (ze ktere jsem to chtel presne nejak tak udelat, jen s rozdilem ze diry na spodu by zustaly, ze by to protekalo z vrchu dole  abordel zustaval prilepeny odstredivou silou na stenach), takovou tu stolni, ale hodil jsem to do rohu mistnosti  
			
			
									
									
						 , jakmile se buben naplni do urciteho mnozstvi, zacne vibrovat, tak se chova kazdy nevyvazeny buben v tom je proste problem na vyrobu...
, jakmile se buben naplni do urciteho mnozstvi, zacne vibrovat, tak se chova kazdy nevyvazeny buben v tom je proste problem na vyrobu...  Ale rad bych se mylil, protoze mam rozebranou malou zdimacku (ze ktere jsem to chtel presne nejak tak udelat, jen s rozdilem ze diry na spodu by zustaly, ze by to protekalo z vrchu dole  abordel zustaval prilepeny odstredivou silou na stenach), takovou tu stolni, ale hodil jsem to do rohu mistnosti
 Ale rad bych se mylil, protoze mam rozebranou malou zdimacku (ze ktere jsem to chtel presne nejak tak udelat, jen s rozdilem ze diry na spodu by zustaly, ze by to protekalo z vrchu dole  abordel zustaval prilepeny odstredivou silou na stenach), takovou tu stolni, ale hodil jsem to do rohu mistnosti  
Ten bordel ti prvy utecie cez diery naspodu.Z bubna musi cisty olej odchadzat vrchom,preto je vrch oproti spodku zuzeny aby stale tlacilo bordel nadol.Ten bubon nie je plny kvapaliny,ona je len po stenach a zalezi na strmosti kuzela,kolko jej tam vojde,kym pretecie cez vrch.No a kedze je to kvapalina,tak sa snazi vystredovat sama. ;)a vibracie by sa nemali prejavovat nejak drasticky.Ine by bolo,keby si ten bubon nalial doplna a zavrel 
			
			
									
									
						
Preco z jedneho kusa?  .Neber stale do uvahy,ze bubon bude na konci tenkeho hriadela malinkeho motorceka.Zalezi na tom,kolko prcent vahy stroja pripada na naplneny bubon a to u poriadnej masiny bude len zlomok.Podla toho co pises,by sa musel 1 valcovy motor roztoceny na 5000 tociek rozletiet po par sekundach
 .Neber stale do uvahy,ze bubon bude na konci tenkeho hriadela malinkeho motorceka.Zalezi na tom,kolko prcent vahy stroja pripada na naplneny bubon a to u poriadnej masiny bude len zlomok.Podla toho co pises,by sa musel 1 valcovy motor roztoceny na 5000 tociek rozletiet po par sekundach  .A taky hydromenic na automate,ci olejova spojka v pohone nejakeho pojazdu by vobec nesmela fungovat.Su to vsetko tlakove odliatky,nie moc presne vystredene.Su len vyvazene
.A taky hydromenic na automate,ci olejova spojka v pohone nejakeho pojazdu by vobec nesmela fungovat.Su to vsetko tlakove odliatky,nie moc presne vystredene.Su len vyvazene 
			
			
									
									
						 .Neber stale do uvahy,ze bubon bude na konci tenkeho hriadela malinkeho motorceka.Zalezi na tom,kolko prcent vahy stroja pripada na naplneny bubon a to u poriadnej masiny bude len zlomok.Podla toho co pises,by sa musel 1 valcovy motor roztoceny na 5000 tociek rozletiet po par sekundach
 .Neber stale do uvahy,ze bubon bude na konci tenkeho hriadela malinkeho motorceka.Zalezi na tom,kolko prcent vahy stroja pripada na naplneny bubon a to u poriadnej masiny bude len zlomok.Podla toho co pises,by sa musel 1 valcovy motor roztoceny na 5000 tociek rozletiet po par sekundach  .A taky hydromenic na automate,ci olejova spojka v pohone nejakeho pojazdu by vobec nesmela fungovat.Su to vsetko tlakove odliatky,nie moc presne vystredene.Su len vyvazene
.A taky hydromenic na automate,ci olejova spojka v pohone nejakeho pojazdu by vobec nesmela fungovat.Su to vsetko tlakove odliatky,nie moc presne vystredene.Su len vyvazene 
 či bionaftě
 či bionaftě
