
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ne čerstvě po výměně převodovky byla KO že už to nejelo jen přískokem vpřed 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jo to je paráda
tuhle přijel strejda a že stratil to víčko vzadu na světle, tak že to zafoukal pěnou montážní a ještě si to pochvaloval jak to skvěle vyřešil...říkám mu no a co když bude potřeba vyměnit žárovku??.............................................................................................................prej.....a jo safra....
tuhle přijel strejda a že stratil to víčko vzadu na světle, tak že to zafoukal pěnou montážní a ještě si to pochvaloval jak to skvěle vyřešil...říkám mu no a co když bude potřeba vyměnit žárovku??.............................................................................................................prej.....a jo safra....

Jedeš takhle vyměnit na strejcově obytňáku desky a kotouče, ale už bohužel nedojedeš 
Ford Transit 2,2 TDCi 110PS r.v. 2007 poctivý km 90.000km origo kotouče!
Zachránila nás rychlá podpora servisu Biimbo, který dovalil veškerý verjcak a za necelé tři hoďky na silnici na výpadovce na Lišov se pokračovalo v cestě



Ford Transit 2,2 TDCi 110PS r.v. 2007 poctivý km 90.000km origo kotouče!
Zachránila nás rychlá podpora servisu Biimbo, který dovalil veškerý verjcak a za necelé tři hoďky na silnici na výpadovce na Lišov se pokračovalo v cestě



Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
jo má to od nova, hrozně to hnije asi je to tím jak to převážně stojí na place venku a moc to nejezdí 

Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
na undu
Pět 95mm šroubů vedle z OBI do těhlice a přes disk se to tahalo i s utaženou poloosou aby nevylezl náboj z ložiska. Jak se to utrhlo,tak už to šlo dobře

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI