Stránka 118 z 132

Napsal: 24 led 2019, 15:19
od Karfík75
A to si pan asi po té příhodě pěkně oddychnul, když se povedlo zachránit motor si myslím. Bohužel to povědomí o této celkem časté závadě tu v mém okolí jaksi bohužel není.
Bohužel jsem si to auto prosadil já, takže manželka je teď na mě dost nas....

Napsal: 24 led 2019, 15:49
od Source
turbo kamna power píše:
Stenly92 píše:Cau hosi mam BXE 2006 135 tisic km a zacalo v nem nak klepat/cvakat, nejvic je to znat pri prujezdu mezi baraky z kopce bez plynu, zvysuje se podle otacek a pocitoval jsem lehkou ztratou vykonu.Vsichni mi rikali ze to jsou zdvihatka tak pri vymene oleje se vymenili zdvihatka, ktera prej byla nacla ale bohuzel byla nacla i vacka takze se menila taky+gufero a lozisko vacky.bohuzel to klepe furt a vic a vic :-/ bohuzel si myslim ze ojnicni saly budou v tahu i s klikou. jinak olej jsem menil kazdej rok. Prikladam video, snad neco uslysite, protoze je hlavne slyset turbo (zadna policie okolo nejela :D) jeste prej byla vypadla 1 zaslepka mazaciho kanalu na vahdle
https://www.youtube.com/watch?v=FFZOTKmvznU
Přesně takhle cvaká jedna naše služební octa, taky BXE 2006, taky to cvaká hlavně při ohřátým oleji. Začalo to cvakat, když měla najeto cca 180t. km, teď má aktuálně najeto 315t. km a ta svině pořád jede :D neměnilo se na tom motoru nic, mám strach se do něj vůbec podívat, takže dokud jede, neřeším. Turbo je u toho houkačka od novýho a taky drží :D
na našom tourane je tiež turbo húkačka od novoty a teraz má najazdené 270 a stále to ide rovnako :D ale tiez sa bojim pozriet do motoru kedze je to BXE

Napsal: 24 led 2019, 17:41
od Karfík75
Teda tvoje nervy bych chtěl mít. 😀

Napsal: 24 led 2019, 17:44
od jericho-3
:D dokud jede, je dobrý termín..A přitom stačí tak málo, sundat vanu koupit šály a dát je tam. Ale na druhou stranu, když už to vydrželo tak dlouho, tak proč ne.. :)

Napsal: 24 led 2019, 17:48
od Source
Tak to turbo od novoty húka rovnako bezozmeny, takže ak sa ten zvuk zmení bude sa to riešiť, ale na to ze na tom behaju zeny z nasej rodiny a ten motor teda absolutne nesetria tak sa nerobil este jediny zasah na motore. len olej, filtre, brzdy, nejake tlmice, spojka, a podobne hovadinky

Napsal: 24 led 2019, 21:21
od rami
Pokud to dobre sleduju,nikomu ta ojnice nevyleti pri jizde po meste. Vsichni dalnice nebo dalnicni tempo ,je ma domenka spravna ?

Napsal: 24 led 2019, 21:34
od Source
Aj ja som si vsimol tuto zalezistost, ze nevidel som este vyletenu ojnicu niekde v meste, kazdy pise ze dialnica

Napsal: 24 led 2019, 21:36
od Tomas6
No já zas řešil BXE kde to padlo ve městě při řádném podtočení.

Napsal: 24 led 2019, 21:41
od tomxass
no otec ma od nova passata 2008 bxe, je tam chip na 100kW, jazdeny kazdy den 6km do prace tam, 6km spat, ten motor sa po tej ceste nikdy nezohreje, sem tam nejaky vylet, jazdi ako novy, no je pravda, ze je garazovany a 140 000km je pre tento motor nic...

cize motor je namahany neskutocne, malokedy sa zohreje, jazdi kratke trasy a zatial slape v pohode...
podla mna najvacsim problemom je stacanie km na tych motoroch a tym sa skresluje, ze po kolkych km to skonci ojnicou von...

Napsal: 24 led 2019, 22:45
od Source
nie len tu ale poznám osobne prípady kedy boli autá nové, tým cháp tak, źe majitelia mali tie auta od nova a tiež ojnica vyletela, okolo 150 - 200

Napsal: 25 led 2019, 11:33
od jericho-3
rami píše:Pokud to dobre sleduju,nikomu ta ojnice nevyleti pri jizde po meste. Vsichni dalnice nebo dalnicni tempo ,je ma domenka spravna ?
Je to jako s někým, kdo se pořád courá, klopýtá a je takovej podtočenej a když poté vezmeš hůl a dáš mu po zádech, on se rozběhne a když přidáš ještě pár ran, aby zrychlil, tak tu zátěž neunese a lehne, a často i jeho osteroporézní kosti prasknou a čouhají ven... :)

Napsal: 25 led 2019, 13:20
od Pája 19
Jel jsem 60kmh na čtyřku a lup ho. Žádný dálničí tempo.

Napsal: 25 led 2019, 13:32
od Karfík75
No to je taky zajímavý příběh.
Teď je otázkou, které pánve jsou kvalitativně nejlepší,
když už se mění a když už KS co jsem je objevil a že už byly dávány na vůz zřejmě i dodatečně.
U cc autodíly zrovna co jsem chtěl objednat zrovna tedy jako jedinou sadou jest KS ...

Napsal: 25 led 2019, 13:54
od Tomas6
U toho motoru co jsem dělal já byly pánve ok,samozřejmě že ty co byly z té roztrhlé ojky byly dotlučené a možná i na kousky,ale protočené nebyly. Zadřené to nebylo.Můj názor tehdá byl že buď ruplo oko nad spojem se spodní půlkou,nebo povolil šroub,ale to spíš ne.Fotku už asi nenajdu,ale víko ojnice bylo na tři kusy domlácené od bloku,to asi jak se to šmelcovalo,horní část na jedné straně ojnice ulomená a sešroubovaná s kusem spodního víka a druhá čás se zalomeným šroubem,ale ten byl viditelně ulomený ohybem.

Motor by se dal asi i zachránit,klika byla jen lehce šmírlá,první brus by to pořešil,blok byl taky bez díry,ale válec měl rýhu jak kráva,to bylo na suchou vložku,zároveň byla ojetá vačka tak se sehnal ok motor.
Stálo to za odbočkou v řádném kopci,myslím že borec tehdá byl zdechlý řadit,nebo měl ruku v klíně spolujezdkyně(podle řečí byli na cestě do whirpoolu) a pořádně to podtočil.Když jsem pak koukal na dlouhodobou spotřebu v palubáku,tak 5,6l,je to OII 4x4 a jezdí spíš jen krátké trasy.To mi přijde dost málo. Já mám nečtyřkolu a jezdím přes šest.Ale zas město jedu pěkně za 3.Ale znám lidi co to s mým autem umí i za 5.Bych vraždil.

Napsal: 25 led 2019, 13:57
od Tomas6
No a já na svý měnil šály při asi 520 tis,je to rok 2007,šály TH sedřené na bronz a jezdilo to úplně normálně. Myslel jsem jak novýma šálama motor ztichne a prd...