Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proc by to bylo lehkomyslne? Chtel jsem to, zaplatil a tecka. Neboj i jako laikovi mi bylo jasne, ze pokud zvednu vykon o 150PS, tak se to projevi na zivotnosti atd. Poznamka, ze nejsem mechanik mela znamenat, ze nejsem schopny si tu upravu udelat sam.jericho-3 píše:Nostromo-nejsi mechanik, ale necháš si nacpat motor výkonem 251 HP/500Nm..Není to lehkomyslné..?![]()
Nevěř všem těm kecům expertů že motor vydrží klidně dvojnásobný výkon,...
Naposledy upravil(a) nostromo dne 24 led 2013, 09:33, celkem upraveno 1 x.
Jasne, dnes uz vim, ze to byla blbost a ze je jednodussi koupit auto s vykonem v zakladu, protoze pokud se nedari, tak jsi skoro na cene silnejsiho auta. Dokud se ale clovek nepouci.. Ja jsem mel stesti, ze sly jen krouzky a ne ojnice atd. Samozrejme, ze nahradni motor jsem mel v garazi. Bohuzel, u me to vzniklo nahodou, mel jsem 1.8TSI, prisla lakava nabidka na 1,9tdi, tak jsem si rikal bude novejsi auto.. Ale proste benzin to nebyl, tak se zacalo upravovat, pak prisla 330D. Auto upravene jezdilo dva roky a ted je oktavka v serii.jericho-3 píše:Ale jo, jsi plnoletý a auto je Tvoje, jen si říkám až se ti něco podívá ven z bloku, zda to za to stálo..Jsou to stejně šikovné továrny, které šetří, kde mohou , ale své motory tak dimenzují, že vydrží 2 krát tolik zátěže?Neměly by ubrat materiál a trochu šetřit?
Nastesti jsem natrefil na lidi, kteri kdyz jsem zvednul telefon, ze se neco pos****, tak okamzite zacali resit a ne zadne vymluvy atd.
Ja nejsem proti velkym upravam, ale pokud to clovek dela aute, ktera ma treba druhe nebo treti v rodine a nepotrebuje ho na denni jezdeni.
Asi ani nebudeš musieť lebo ojnice lietali len u ročníkov 2007 a to aj koniec toho roku a ročníkov 2008 a to už lietali pri ďaleko menších kilometrov.titan0306 píše:Už někdo pořešil vnitřnosti do bloku z něčeho jiného aby to vydrželo?
Jinak pokud by měl někdo blok třeba s dírou a nebylo to vymyšlené mohl bych to zkusit.
Mám doma 3x BXE 230-350tis. r.06,07,07 a nehodlám někde řešit ojnici venku
Niekto tu písal že mu vybehla ojnica pri 90000km a niekomu pri 130000 väčšinou sa to pohybovalo medzi 100-180 tisíc km!
Právě, že bych se měl bát dosterikb píše:Asi ani nebudeš musieť lebo ojnice lietali len u ročníkov 2007 a to aj koniec toho roku a ročníkov 2008 a to už lietali pri ďaleko menších kilometrov.titan0306 píše:Už někdo pořešil vnitřnosti do bloku z něčeho jiného aby to vydrželo?
Jinak pokud by měl někdo blok třeba s dírou a nebylo to vymyšlené mohl bych to zkusit.
Mám doma 3x BXE 230-350tis. rok 6/06, 6/07, 9/07 a nehodlám někde řešit ojnici venku
Niekto tu písal že mu vybehla ojnica pri 90000km a niekomu pri 130000 väčšinou sa to pohybovalo medzi 100-180 tisíc km!
Tel:776005385 Nový Bor
a kde se vlastně motory kompletují ? viděl jsem 3x BXE 11/06 , 8/07 , 6/08.
na 06 a 07 je palice z Polandu a číslo na motoru je vyražený a na 08 je palice Germany a číslo je jakoby vyjiskřené .
takže otázka je jestli je úplně jedno kde se to montuje nebo ne ( pokud je víc linek ) a pokud jsou i různí dodavatelé vnitřků nebo ne. (kliky a pod.)
nebylo by od věci , pokud má někdo solidní kontakt do koncernu zjistit tady probíraný problém , aby to nebylo furt jedna paní povídala....
ideální odpověd typu : jednalo se o technologickou vadu při montáži tam a tam od do . nebo se jedná o vadný komponent dodávaný tam a tam v období od do...
myslím že na tuto otázku zná někdo 100% odpověd jen se o ní podělit .
děkuji...
na 06 a 07 je palice z Polandu a číslo na motoru je vyražený a na 08 je palice Germany a číslo je jakoby vyjiskřené .
takže otázka je jestli je úplně jedno kde se to montuje nebo ne ( pokud je víc linek ) a pokud jsou i různí dodavatelé vnitřků nebo ne. (kliky a pod.)
nebylo by od věci , pokud má někdo solidní kontakt do koncernu zjistit tady probíraný problém , aby to nebylo furt jedna paní povídala....
ideální odpověd typu : jednalo se o technologickou vadu při montáži tam a tam od do . nebo se jedná o vadný komponent dodávaný tam a tam v období od do...
myslím že na tuto otázku zná někdo 100% odpověd jen se o ní podělit .
děkuji...
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
ten nápis POLAND nebo GERMANY je kde byla vyrobena hlava... se spodkem to asi nemá nic společného...
hlava je navíc u všech PD 8v stejná
na O1 ASZ 2003 mám třeba Germany, Galaxy AUY 2004 má Poland... asi je to skoro jedno..
oficiální vyjádření proč to lítá z bloku by bylo fajn..ale počítám fabrika se od toho distancuje ne? Jinak by měli udělat svolávačku....
Stejně tak by mohli vysvětlit přoč třeba i BMM motory páchají sebevraždu často a rády
hlava je navíc u všech PD 8v stejná
na O1 ASZ 2003 mám třeba Germany, Galaxy AUY 2004 má Poland... asi je to skoro jedno..
oficiální vyjádření proč to lítá z bloku by bylo fajn..ale počítám fabrika se od toho distancuje ne? Jinak by měli udělat svolávačku....
Stejně tak by mohli vysvětlit přoč třeba i BMM motory páchají sebevraždu často a rády
měl jsem na mysli spíš to , že agregát může bejt sestavenej z různých dílů v různý zemi a lince...je jasný že ty hlavy jsou principielně stejný , ale kvalitou to taky může být jinde...
například linka v německu bude dělat čistě ze svých dílů a linka u nás třeba co dům dal (2.liga)....a identifikačním znakem může být právě ta hlava nebo způsob označování typu a čísla motoru...
PS: když shrnu dosavadní infa ohledně tohohle problému tak to jsou :
vadná serie 1- klikovek , 2 - přetažený šrouby na ojnicích . 3 - nekvalitní ojniční pánve . (právě už u BXE apod se začaly dělat (šidit) vrchní jiný a spodní jiný (tvrdost) co se týče tvrdosti na rozdíl od starších typů kde to bylo jedno vrch a spodek))
například linka v německu bude dělat čistě ze svých dílů a linka u nás třeba co dům dal (2.liga)....a identifikačním znakem může být právě ta hlava nebo způsob označování typu a čísla motoru...
PS: když shrnu dosavadní infa ohledně tohohle problému tak to jsou :
vadná serie 1- klikovek , 2 - přetažený šrouby na ojnicích . 3 - nekvalitní ojniční pánve . (právě už u BXE apod se začaly dělat (šidit) vrchní jiný a spodní jiný (tvrdost) co se týče tvrdosti na rozdíl od starších typů kde to bylo jedno vrch a spodek))
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
Já se ptal nezávisle (e-mailem) ve 3servisech VW kam jsem zaslal dotaz jak je to s praskáním ojnic na konkerétně mém BXE z 1/2008 a zaslal jsem tam své VIN a požadoval jsem informace zda se nedělala na toto nějaká svolávací akce. Odpověd od všech zněla skoro stejně..Svolávačkna na mé VIN neproběhla žádná a ojnice...... o lámavosti ojnic nemají žádné informace a ,že se s tím nesetkávají a toto info ani nemají!!...co na to říci
To nikdo neservisuje své auto ve VW?
)) Já teda také ne 
cajdauo píše:Já se ptal nezávisle (e-mailem) ve 3servisech VW kam jsem zaslal dotaz jak je to s praskáním ojnic na konkerétně mém BXE z 1/2008 a zaslal jsem tam své VIN a požadoval jsem informace zda se nedělala na toto nějaká svolávací akce. Odpověd od všech zněla skoro stejně..Svolávačkna na mé VIN neproběhla žádná a ojnice...... o lámavosti ojnic nemají žádné informace a ,že se s tím nesetkávají a toto info ani nemají!!...co na to říciTo nikdo neservisuje své auto ve VW?
)) Já teda také ne
Tak zavolej do Bolky, že ti ty 3 servisy nedokázali poskytnou info a že by jsi rad slyšel nějaký vysvětlení.