Napsal: 14 říj 2008, 20:38
prostě mezi přírubu a EGR dáš plechovou záslepku a do hadičky nacpeš kuličku z ložiska(aby byla fest) a nasadíš jí zpátky. všechno vypadá jako dřív
Dopočul som sa o tom, že hadičku teda zaslepiť, a potom ju už nevracať naspat, iba ju niekde upevniť aby voľne nelietala.octavie81 píše:a pak ji zpátky nasadit?Nebo ji nechat volně....Taky do toho pujdu...oktáf píše:to SVKKlobasa
nemáš se čeho bát, zaslep přírubu a jestli chceš i hadičku. Nic se nestane(žádná chyba)
Kup si v mototechne za 10SK "ciapocku" zaslepku na koniec prepadu zo vstrekov (posledny vstrek) a hadicku zo solenoidu stiahni dole a daj tam tu zaslepku. Neviem naco ti tam bude volne vysiet hadicka!?SVKKlobasa píše:Dopočul som sa o tom, že hadičku teda zaslepiť, a potom ju už nevracať naspat, iba ju niekde upevniť aby voľne nelietala.octavie81 píše:a pak ji zpátky nasadit?Nebo ji nechat volně....Taky do toho pujdu...oktáf píše:to SVKKlobasa
nemáš se čeho bát, zaslep přírubu a jestli chceš i hadičku. Nic se nestane(žádná chyba)

taktiez mozem potvrdit mam uz vyxe 200 tisic a pozeram do EGR je v pohode troska cierneho povlaku tam je ale to je nic...staci handrou utret.nogis píše:Nikdy jsem se zasíráním sání neměl problém, ani po pár stech tisících km. Nechápu, čím to krmíte...







Ale nemusí se vytahovat ne?Tak bude pak stačit jen jedna....?toby66kw píše:Druhou na erg ventil,pokut chceš tu trubku vyhodit ven
Nevim ale myslim si že to je spíš jízdním stylem než olejem a naftou. Největší podíl na tom asi bude mít podtáčení a užívání si záběru motoru od nízkých otáček. Já osobně jezdím radši ve vyšších (klidně i ke 4tis/min) a pár aut jsem už vystřídal a nikdy jsem problém se zasranym sánim neměl. A to jsem jezdil na různý značky i kvality oleje a samo i nafty.borelli píše:SVKKlobasa: Tak teď by jsi měl říct, jakou naftou a oleji to krmíš. Vsadím se, že u neznačkových pump asi naftu netankuješ co...