Stránka 13 z 44

Napsal: 14 říj 2008, 20:38
od oktáf
prostě mezi přírubu a EGR dáš plechovou záslepku a do hadičky nacpeš kuličku z ložiska(aby byla fest) a nasadíš jí zpátky. všechno vypadá jako dřív

Napsal: 14 říj 2008, 20:54
od octavie81
ok,prvně si objednám záslepku,pak to udělám a vyfotím,uvidíme,kolik tam bude sazí...mám teprve najeto 80tis,ahf 81kw,pak to nafotím

Napsal: 14 říj 2008, 21:15
od SVKKlobasa
octavie81 píše:
oktáf píše:to SVKKlobasa
nemáš se čeho bát, zaslep přírubu a jestli chceš i hadičku. Nic se nestane(žádná chyba)
a pak ji zpátky nasadit?Nebo ji nechat volně....Taky do toho pujdu...
Dopočul som sa o tom, že hadičku teda zaslepiť, a potom ju už nevracať naspat, iba ju niekde upevniť aby voľne nelietala.

Napsal: 14 říj 2008, 21:25
od TDI tech
SVKKlobasa píše:
octavie81 píše:
oktáf píše:to SVKKlobasa
nemáš se čeho bát, zaslep přírubu a jestli chceš i hadičku. Nic se nestane(žádná chyba)
a pak ji zpátky nasadit?Nebo ji nechat volně....Taky do toho pujdu...
Dopočul som sa o tom, že hadičku teda zaslepiť, a potom ju už nevracať naspat, iba ju niekde upevniť aby voľne nelietala.
Kup si v mototechne za 10SK "ciapocku" zaslepku na koniec prepadu zo vstrekov (posledny vstrek) a hadicku zo solenoidu stiahni dole a daj tam tu zaslepku. Neviem naco ti tam bude volne vysiet hadicka!?

Napsal: 15 říj 2008, 05:19
od pepiknet
hadičku nasadit zpátky,egr drží na třech šroubech,jde to sundat jednoduše zvládne to každej,stačí imbusy,kleště na sponku na hadici a trošku šikovnosti,není se čeho bát

Napsal: 15 říj 2008, 07:01
od borelli
Nechci tady spamowat, ale jestli toto čte Bursík tak mu musejí vstávají vlasy hrůzou :) . Stop ekologii - start čistému sání. O víkendu to možná budu rozdělávat tak to nafotím ( možná i natočím pokud seženu kameru ) a dám tady celou demontáž a montáž.

Napsal: 15 říj 2008, 07:24
od jayd
borelli: pokud nekdo jezdi porad plny plyn, tak se vlastne nic nedeje :D teda az na stani na krizovatce, ale tam to muzes turovat taky (LOL)

Napsal: 15 říj 2008, 09:33
od nogis
Nikdy jsem se zasíráním sání neměl problém, ani po pár stech tisících km. Nechápu, čím to krmíte...

Napsal: 15 říj 2008, 12:42
od travel242fx
nogis píše:Nikdy jsem se zasíráním sání neměl problém, ani po pár stech tisících km. Nechápu, čím to krmíte...
taktiez mozem potvrdit mam uz vyxe 200 tisic a pozeram do EGR je v pohode troska cierneho povlaku tam je ale to je nic...staci handrou utret.
A auto nezadymi ani oblacek dymu .
Nechapem od coho to moze byt take zasrate nekvalitny olej? alebo nafta?

Napsal: 15 říj 2008, 13:25
od SVKKlobasa
Takže som to dnes zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!

ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek

Napsal: 15 říj 2008, 14:11
od borelli
SVKKlobasa: Tak teď by jsi měl říct, jakou naftou a oleji to krmíš. Vsadím se, že u neznačkových pump asi naftu netankuješ co...

Napsal: 15 říj 2008, 14:23
od octavie81
toby66kw píše:Druhou na erg ventil,pokut chceš tu trubku vyhodit ven ;)
Ale nemusí se vytahovat ne?Tak bude pak stačit jen jedna....?

Napsal: 15 říj 2008, 14:32
od Martin.R
borelli píše:SVKKlobasa: Tak teď by jsi měl říct, jakou naftou a oleji to krmíš. Vsadím se, že u neznačkových pump asi naftu netankuješ co...
Nevim ale myslim si že to je spíš jízdním stylem než olejem a naftou. Největší podíl na tom asi bude mít podtáčení a užívání si záběru motoru od nízkých otáček. Já osobně jezdím radši ve vyšších (klidně i ke 4tis/min) a pár aut jsem už vystřídal a nikdy jsem problém se zasranym sánim neměl. A to jsem jezdil na různý značky i kvality oleje a samo i nafty. (hm)

Napsal: 15 říj 2008, 14:54
od oktáf
jj, mám stejnej názor podle mě kdo tahá nízký otáčky, jezdí po městě, stojí na křižovatkách a v kolonách a podobně, tak má to sání výrazně zanesenější. oleje a nafta na to nebudou mít až tak podstatnej vliv.

Napsal: 15 říj 2008, 15:37
od SVKKlobasa
Ako ste písali, pravdepodobnou príčinou toho zasvinenia je to že jazdím v nizkych otáčkach a vačšinou po meste. Naftu tankujem kvalitnu (slovnaft, Avanti, OMV) a olej dávam Castrol Magnetic 10W 40