AUTO na VODÍK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

hrubá chyba - oprava

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Jééé sorry, mám v první větě hroznou chybu - překlep Elektrolytu se píše YYYYY, Elektrolyt, elektrolyt, elektrolyt....

Psal jsem tak rychle a odeslal tak rychle, že jsem si toho všiml pozdě. Takže chyba opravena.
Hanba mě fackuje.
TDI auto
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

První pocity jsou dosti negativní. Sada přišla bez gumových těsnění a vázacích sponek. Kolínka se do nádržky i do reaktoru šroubujou do předem vyvrteného závitu - pořádně netěsní a kape z nich kapalina již po několika minutách. A ten závit v nádržce , tak ten je špatnej úplně páč to z něj kape tak každou půlminutu.

Po dvou zkouškách zapojení přestal fungovat ventilátor na frekvenčním měniči - možná že se začne spínat až při určité teplotě, každopádně ve dvou zkouškách se točil a při třetím sepnutí se už neroztočil.

Co se týče toho frekvenčního měniče (cenu za komplet zvýšil o 1000kč) tak převádí stejnosměrný proud na střídavý - pak je mi divno proč na schématu i na popisku svorkovnice měniče je napsáno +/- a v návodu autor píše, aby se 1x za 3 měsíce přehodily vodiče vedoucí k reaktoru. Elektrikářem vyučenej nejsem tak nevím proč je třeba značit u střídavého proudu + a - a přehazovat kabely.

Výstupní napětí mi ukazuje cca 4V - 23V dle otočení regulátoru na měniči. Odběr do 6A (pro testy napájím autonabíječkou, nechci si odrovnat baterku v autě)



No a teď už k samotné produkci vodíku..
Médium je 1l destilované vody s 3 lžícemi KOH. Nepozoroval jsem rozdíl mezí 0,75l se dvěmi lžícemi a 3l se třemi (v obou případech důkladně zamícháno).

Na 1A produkuje pár bublinek, možná by to mohlo být tak čtvrt litru za minutu, ale to je spíše optimistický odhad. No ale dle autora je zařízení navrženo tak, aby efektivně produkovalo vodík již při odběru 1A, takže to asi splňuje. Při zvýšení odběru na 6A je na výstupu cca 23V a vodík se produkuje celkem přijatelným tempem.


Obrázek


Fotky:
http://www.box.com/s/897e6683487e40aa4706

Videa:
http://ulozto.cz/xbC6GAD/mov01978-avi
http://ulozto.cz/xMoKuRf/mov01981-avi
Mercedes-Benz W210 300D
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

No tak těsnění je to poslední,ale horší je,že známej si to taky namontoval do Ochcávky 1.6 55kW a nic se prý nezměnilo-spotřeba pořád 7-8l...
Jezdím na vše co teče..
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

vodík

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

1A je dost málo. Spíš bych počítal s hodnotama od 20 A výš. Na 1 ampéru je to málo energie. Střídán polarit po 3 měsících má zřejmě proto, že když vyvíječ pracuje, na elektrodách se tak jak tak ukládají nečistoty- většinou zbělají.
Zajímalo by mě kolik za takovou sadu zhruba chtějí...
Petr
TDI auto
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: vodík

Příspěvek od Stewa »

DIESELRINTINTIN píše:1A je dost málo. Spíš bych počítal s hodnotama od 20 A výš. Na 1 ampéru je to málo energie. Střídán polarit po 3 měsících má zřejmě proto, že když vyvíječ pracuje, na elektrodách se tak jak tak ukládají nečistoty- většinou zbělají.
Zajímalo by mě kolik za takovou sadu zhruba chtějí...
Petr
Koupil jsem ji odtud za 6k http://www.jednavodu.cz/
Mercedes-Benz W210 300D
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

vodík

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

zdravím. no, tak třeba to bude ok.
te´d jen pořádně namontovat, hlavně bacha na elektriku, může tam jít i 30 ampér - tak hlavně pořádně přidělat pojistku. a uvidíme. ak se přijedu podívat osobně, jsem od Tišnova.
TDI auto
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: vodík

Příspěvek od Stewa »

DIESELRINTINTIN píše:zdravím. no, tak třeba to bude ok.
te´d jen pořádně namontovat, hlavně bacha na elektriku, může tam jít i 30 ampér - tak hlavně pořádně přidělat pojistku. a uvidíme. ak se přijedu podívat osobně, jsem od Tišnova.
Tak podle pana Bučka (prodejce výrobku): Při 12A dává litr plynu za min.
Mercedes-Benz W210 300D
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od tucnak007 »

Na Stewa:Tak jak to vypadá,už namontováno a nějaký výsledek?
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

tucnak007 píše:Na Stewa:Tak jak to vypadá,už namontováno a nějaký výsledek?
Různě jsem s tím laboroval a nic než zklamání mě nečekalo. Na namontování do auta ani nedošlo. Chlápkovi jsem to poslal zpátky do 14ti dnů od zakoupení.
Já toto rozhodně nedoporučuji, nevím jestli jsem měl jen špatný kus sestavy, ale rozhodně bych tohle do auta neinstaloval.
Mercedes-Benz W210 300D
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

vodík

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

No koukněte na moje příspěvky, já jsem to psal, to není tak jednoduchý jak to na internetu vypadá.
Každej jak vyrábí litry vodíku, ale ve skutečnosti je to blbost. To by musel mít systém s 5 alternátorama a obrovským chladičem.
Ani nevím z čeho by musely být elektrody. Z uhlíku....z titanu....??? Aby to elektrody vydržely.
TDI auto
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Jsou i jiné možnosti jak snížit energetickou náročnost elektrolýzy. Kdo hledá, najde. ;)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

majkl1 píše:Jsou i jiné možnosti jak snížit energetickou náročnost elektrolýzy. Kdo hledá, najde. ;)
Přesně! Já byl línej a chtěl komplet se vším všudy abych se s tím zbytečně nepáral. Bohužel mnou koupený produkt nebyl to co jsem hledal. Jestli máš odkaz na efektivnější komplet, neostýchej se.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Já se neostýchám. Stavím si svůj set.
Ale velice dobré ohlasy má tato firma
Passat 4motion AVF
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

majkl1 píše:Já se neostýchám. Stavím si svůj set.
Ale velice dobré ohlasy má tato firma
(rofl) však od těch to Stewa koupil a stojí to za houby (noteeth) :-D (rofl) ;) :D :)

Nejlepší by bylo za takovýma expertama co prodávají takové výtvory osobně a na vlastní bulvy to omrknout a proměřit vlastníma měřákama spotřebu proudu a vývin plynu než koupit nějakou kravinu co se mi bude válet bez užitku doma na polici a peníze už v životě neuvidím.Videa propagační se dají sfalšovat a papír snese všechno ŽE? ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Ono je taky třeba si uvědomit, že zmetek vyrobí i ta nejlepší firma na světě. Důležité je, jak se k tomu potom postaví.
Passat 4motion AVF
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“