
Brzdy-inspirace pro ostatní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jednu fotku jsem v mobilu našel, je to "bez" krycích plechů respektive jsou tam zastřižený seriový z 232 jako provizórium, protože jsem nejdříve chtěl vědět, jak se tahle brzda bude na autě chovat s předníma 288. Zatím je to bez větších plechů trochu ostuda, nic méně na funkci to nemá vliv a oproti sérii to brzdí parádně
. Už jsou připravený nový plechy z RS, tak až je tam během příštího týdne budu dávat, tak nahodim ještě nějaký fotky.


•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
kocourek píše:ahoj,vejdou se na zadky 280ky 16 kola
S třmenem co má octavia RS a adaptery co jsou tady v inzerci nebo co prodává Kábrt se 16tky vejdou poze s 20mm podložkou. Bavím se o plecháči alu by tam šlo asi bez podložky to jsem nezkoušel....
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
ako si urobil napojenie brzdovej hadice na brzdic, pouzil si origo z T5 alebo tvoju.kočka87 píše:Jednu fotku jsem v mobilu našel, je to "bez" krycích plechů respektive jsou tam zastřižený seriový z 232 jako provizórium, protože jsem nejdříve chtěl vědět, jak se tahle brzda bude na autě chovat s předníma 288. Zatím je to bez větších plechů trochu ostuda, nic méně na funkci to nemá vliv a oproti sérii to brzdí parádně. Už jsou připravený nový plechy z RS, tak až je tam během příštího týdne budu dávat, tak nahodim ještě nějaký fotky.
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Provizorně jsem si na soustruhu vytočil redukci z nerezi, takže je tam origo hadice, funguje to, ale budu to předělávat tak jak je to na T5.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Myslite ze by tato varianta samozrejmne s patricnym adapterem sla udelat i na 288, ci 312? Jako mam na mysli predevsim siri kotouce.
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Tak škoda to dělat z nového kotouče, ne?
A jetý, který si necháš "věnovat", už tam dostaneš.
A čím větší průměr, tím lépe- bude více materiálu mezi závity toho adaptéru. Takhle už mi to přijde na hraně, proto jsem to na 4x4 ani nezkoušel. A tam ani není kam třmen pootočit.
A jetý, který si necháš "věnovat", už tam dostaneš.
A čím větší průměr, tím lépe- bude více materiálu mezi závity toho adaptéru. Takhle už mi to přijde na hraně, proto jsem to na 4x4 ani nezkoušel. A tam ani není kam třmen pootočit.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Tak pro inspiraci ještě pár fotek. Dnes vyměněny sériové plechy za RS. A přikládám i foto, jak jsem vyřešil adaptéry.






•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
to Ládik: to víš že jo
. Já jsem si dal mínus deset bodů. A když to viděla přítelka, tak mi řekla, že se budeme muset rozejít
Ty který jezdíš ve stejný jebce jako já budeš hodnotit druhý, to snad nemáš zapotřebí, nebo snad ano??? Ten náboj vozim na autě už šest let, jak si asi myslíš že by měl po těch letech vypadat?
Jinak asi není zapotřebí říkat, že jsem vše očistil než jsem to poskládal a může se jezdit vesele dál
to cin: Děkuju
. Lanovody bohatě stačily a dosáhly by klidně ještě o něco dál.
Ty který jezdíš ve stejný jebce jako já budeš hodnotit druhý, to snad nemáš zapotřebí, nebo snad ano??? Ten náboj vozim na autě už šest let, jak si asi myslíš že by měl po těch letech vypadat? to cin: Děkuju
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: Brzdy-inspirace pro ostatní
Chci se zeptat.mám tyhle brzdy MD COMPONENTS ,plovoucí kotouč 330.a když za ten kotouč na autě vezmu tak má vůli.jde o to že stačí ject po sebemenší nerovnosti a člověk z toho slyší cinkání a cvakání při brždění .jak to tam funguje?kolik by to mělo mít vůli?nebo že by tam byli ty matky vymrdaný?máte stím někdo skušenost?díkyLusťa píše:tak jsem po zimě musel trochu očistit brzdy a udělal jsem pár fotek, jako inspiraci pro ostatní, jak by to mělo vypadat na silném TDI
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
souhlasím a navíc proč by měl měnit nebo čistiti náboj když za půl rok by to bylo stejný ?kočka87 píše:to Ládik: to víš že jo. Já jsem si dal mínus deset bodů. A když to viděla přítelka, tak mi řekla, že se budeme muset rozejít
Ty který jezdíš ve stejný jebce jako já budeš hodnotit druhý, to snad nemáš zapotřebí, nebo snad ano??? Ten náboj vozim na autě už šest let, jak si asi myslíš že by měl po těch letech vypadat?
Jinak asi není zapotřebí říkat, že jsem vše očistil než jsem to poskládal a může se jezdit vesele dál
![]()
to cin: Děkuju. Lanovody bohatě stačily a dosáhly by klidně ještě o něco dál.

g4 1.9tdi variant PD85kw-swap 96kw komplet se vším,HDS57, 2xoff váha on, 130kw, předek 312/zadek280mm
Preto lebo za pol roka to bude takto 3x horsiespojkař píše:souhlasím a navíc proč by měl měnit nebo čistiti náboj když za půl rok by to bylo stejný ?kočka87 píše:to Ládik: to víš že jo. Já jsem si dal mínus deset bodů. A když to viděla přítelka, tak mi řekla, že se budeme muset rozejít
Ty který jezdíš ve stejný jebce jako já budeš hodnotit druhý, to snad nemáš zapotřebí, nebo snad ano??? Ten náboj vozim na autě už šest let, jak si asi myslíš že by měl po těch letech vypadat?
Jinak asi není zapotřebí říkat, že jsem vše očistil než jsem to poskládal a může se jezdit vesele dál
![]()
to cin: Děkuju. Lanovody bohatě stačily a dosáhly by klidně ještě o něco dál.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp



