Stránka 13 z 34
					
				
				Napsal: 01 led 2013, 11:17
				od radluk
				Jednak vyvazene, jak staticky tak dynamicky, to ano. Ale hlavne obrabene s urcitou presnosti a ne lisovane s presnosti na milimetry. Mrkni se na ten buben ze zdimacky, je to vylisek z hlubokotazneho hliniku. Hazi to samo o sobe, jen kdyz se na to podivas okem, nemusis pouzit ani uchylkomer. Pokud budes vyrabet rotor na miru odstredivce -  
http://www.youtube.com/watch?v=5cvQazPlzKU , tak pokud tam nebude kuzel jak maji oni, coz by muselo asi obnaset nejaky stredici trn se stejnym kuzelem, ktery se upne s narazenym bubnem a pak se vytoci vnitrek bubnu, musis udelat diru na hridel a vnitrek bubnu na jedno upnuti, jinak nepomuze ani vyvazeni. Dynamicke vyvazeni ve firme by vyslo od nejake tisicovky az do par tisic, coz o to, buben se vyvazi, ale vse se zmeni po pridani viskozni kapaliny. 
 
 
Kdyby jsme se bavili o 1000 min-1 (u zdimacky) tak jeste mozna, ale pokud se chceme bavit o odstredovani motoraku s otackama 6000-10 000 min-1...
Hydrodynamicky menic pracuje na trochu jinem principu, kapalina tam proudi trochu jinak jak v odstredivce 

 To same hydrodynamicka spojka coz je vlastne skoro identicke jak menic, jen na par detailu.
Kdyz bude cas, natocim jak se chova nepresne vyrobeny buben, ktery se jevi jako prijatelny.
 
			
					
				
				Napsal: 01 led 2013, 11:56
				od bahno
				Neviem,asi kazdy myslime nieco ine. 

 Vyrobit bubon na 1 upnutie s hriadelom je sranda,ten pan na video to ma celkom zmaknute.Bubon sa zhruba odleje z hlinika a vytoci spolu s narazenym hriadelom na 1 upnutie.Hadzavost do 2 stovak,staci tak presne?Ake ine odstredive sily posobia na kvapalinu v hydromenici?Mozno som sa to ucil inak.Alebo som vtedy v skole chybal. 

 .Sa mi zdalo,ze panko ten olej predhrieva spiralou,nie?Daleko lepsie sa mu bude ten bordel odlucovat.Skoda,ze nerozumiem reci anglickeho kmena 

 
			
					
				
				Napsal: 01 led 2013, 15:53
				od radluk
				Jo, tak nejak, kdyz udelas na konci bubna dve stovky, je to hodne slusne a musi jen ficet.
Na odlitky se chystam.
Bahno, ja vim ze to neni slozite, ale je potreba to tak udelat. Ma to zmaknute, ale jak jsem psal, tusim, ze cena toho kompletu zacina na 25000,- 

 A za rotor chteji kolem 5000,- ??  
 
 
Maji tam k tomu i predehrivac, ale to uz je mozna extrem, pro bezne ridke sracky netreba. Kdyz to zas ohrejes, treba u vyfritu, neodstranis sadlo a takove ty huste usazeniny - sliz.
Osobne bych rad videl tu zdimacku v provozu odstredovani vyfritu, atd, protoze sam jsem to nedotahl do konce, vzdal jsem to radeji predem  

 
			
					
				
				Napsal: 01 led 2013, 16:45
				od bahno
				To je potom ine.Myslis,ze sliz by bolo mozne odstranit odstredivkou?Ja som myslel,ze len popolcekz oleja a spony,este mozno to sadlo.O vyfrite neuvazujem ani teoreticky,u nas ho niet.Chlapi to leju do starych Merglov len tak 

 .vyjetaku tiez nieto bohviekolko,ale celkom ma to zaujimalo.Preto sa mi zda vyroba toho bubna malina,som strojar 

  a za mladi,ked som este mal pristup k strojom,robili sme si piesty na 500 ohc a 2 piesty som odlial na stareho Buldoga.Boli velke ako flasa od uhoriek,ta velka.Takze,odliat a opracovat takyto bubon je sranda.Ten pan na tom videu odstreduje aj vyfrit?Ma to urobene pekne,ale ked si napisal cenu,zjezili sa mi aj tie vlasy,co mi vypadli pred 20 rokmi 

 .Ale ked zoberies,kolko niekedy dokazu pytat za hocijaku kravinu,co si doma dokazes spravit za par susnov....
 
			
					
				
				Napsal: 05 led 2013, 23:33
				od maximumdany
				milos ja si myslim ze ta felda ti nesla lebo si tam mal CAV cerpadlo a to su najhorsie cerpadla na svete !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ak by to bola boschka tak no problem
noteraz k teme :skamosom som sa bavil ze sem tam nalejem pouzity olej a auto jazdy ale ze jeto nie celkom idealne /vadimi ze to dymi/ ja si pekne davam pozor na pouziti olej aby sa nemiesal s inymi kvap. a hlavne pouzivam len z benzinovych /menej karbonu/  no a moj kamos sa do toho tiez zazral a googloval a googloval a nasiel nasledujuce ; pouzity olej pekne nahriat na 85 stupnov  udrziavat na tej teplote asi 15 az 20 minut potom dodat take iste mnostvo nafty dobre premiesat potom to zohriat na 50 stupnov /ak su v tom aj ine oleje a brzd.kvap tak naspat na 85stupnov/  a zohrievat dalsich 20 min. potom prefiltrovat cez 10  potom 5 potom 3 micronovy filter nechat vychladnut a je to riedke ciste a sup stym do nadrze!  
ideme to skusit najprv 5 litrov a som zvedavy .kazdopadne dam vediet
unas sa tu daju kupit velke fitre na to urcene
			 
			
					
				
				Napsal: 06 led 2013, 00:15
				od slovacek.milos
				[quote="maximumdany"]milos ja si myslim ze ta felda ti nesla lebo si tam mal CAV cerpadlo a to su najhorsie cerpadla na svete !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ak by to bola boschka tak no problem
prosimtě patříš mezi internetové teoretiky 
nebo o těch čerpadlech něco víš podle mě nic 
 

 
			
					
				
				Napsal: 06 led 2013, 10:23
				od radluk
				Lucas neni zas tak spatny, sice se posere kdyz vidi husty olej a zamrdany filtr, ale jinak jede dobre, pokud je serizeny (vacka-klika-kolik a potenciometr dle VAGu).
			 
			
					
				
				Napsal: 06 led 2013, 15:30
				od slovacek.milos
				ještě radluk volnoběh 
jsem si vzpoměl na jednu 4O5 1.9D motor houpal
borec přijel  od jednoho odborníka  že prej lukas jsou špatná čerpadla  je ko jednině nové za 15.OOO kč jestli  bych to neuměl nějak spravit, že prostě 15.OOO nemá,
vzal jsem sedmičku klíč nastavil volnoběh na 8OO borec  

  řekl jsem si o kilo a jel  
 
 
přilej borec s fordem že ho velmi levně koupil ale jestli bych nesehnal motor že je KO hulil jak kráva a dělal kolečka na  asfaltu
vzal jsem do ruky ten potenciometr a ubíral protože asi moc paliva že,
no bylo to ještě horší tak jsem přidával až motor přestal kouřit, jaké hodnoty měl ten poták nevím ale borec tak pět let spokojený 
 
 
 
provádět takové kouzla s bošem je někdy naprosto nemožné
 
			
					
				
				Napsal: 06 led 2013, 17:56
				od radluk
				Jeden z duvodu, proc nechci prehazovat Bosch za Lucase je, ze u lukase se nemusis starat o sytic/presuvnik pri zimnich startech a sam si ubere volnobeh po zahrati. A kdo vi, jak je to se zhavenim, predpokladam, ze pri implementaci Boše nebude fungovat kontrolka zhaveni  

  A odvzdusneni u lucase, pohoda, po vymene filtru otocis sroubek, hadicka, cerpadylko a tocis klickem a jedes. 

 
			
					
				
				Napsal: 06 led 2013, 18:52
				od slovacek.milos
				radluk já jen chtěl říct že ty internetové teorie a praktické zkušenosti o nespolehlivosti lukasu jsem prostě v praxi nezaznamenal 
sám víš mám feldu td  pikap karavan  a zatím nemám potřebu dávat čerpadlo TD mám ho v regálu 
když už mám v náběhu schnilý TDi GIII otázka času ten motor vyprašuje starám se o něj mnoho let že bych ho nasral do feldy  

 
			
					
				
				Napsal: 07 led 2013, 22:14
				od maximumdany
				pocuvaj milos; moj oco opravoval boshky uz 84 roku a ja som zacal na dizloch  a od boschky som lepsie cerpadlo nevidel a ked doslo cav ci lukac /ta ista sracka /stale to bolo problemove a nic neprezilo  /voda sajrajt benzin ,olej atd.a boschka, preplachnes a ide dalej.
  len tak pre zaujimavost JAPONCI nemali cerpadlo a od koho si zobrali licenciju?  cav?   lucas?  hovno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
bosch -toto si zobrali lebo BOSCH  funguje!!! tak mi nepis o 7micke ci 8micke kluci   a nastavovani lebo sme to tiez skusali a len malo kmedy sa to podarilo  a ked sme dali bosch-ku a zakaznik nalial aj HNOJOVKU  tak sa vratil len na vymenu oleja a nie ze sa mu cav ci lukas posralo!!!! a este pre dalsiu zaujimavost preco vw, audi, seat montuju bosch? a len  a len na prvu  skodovku dali cav? /a to cerpadlo je aj najlacnejsie  od vyrobcu / lebo  musia ukazat ze vw ,audi, seat nieco vydrzi a skoda bude /bola v tej dobe/ druha kvalita -cize ...prozmyslaj aj o  historii ..... a kde je teraz lucas ci cav ?....... /MOJ NAZOR/
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 07:45
				od slovacek.milos
				[quote="maximumdany"]pocuvaj milos; 
názor je zajímavý ale kdybys třeba napsal co se na tom lukasu kazí co je tam stále problémové, co to je ta sračka,
dávkovač pístky, deska, hlava, ovládací ventily,čerpadlo, 

 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 08:45
				od burton.b22
				Mám tady dva lucasy z fordu siera. Oba mají stejnou závadu. Skoro vůbec to nereagovalo na plyn, šlo to jenom na volnoběh a nebo potom až na plný plyn ale nemnělo to výkon. Potom ještě odešel stop ventil.
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 09:27
				od radluk
				
			 
			
					
				
				Napsal: 08 led 2013, 11:48
				od peopleman
				Kontrolka žhavení by měla fungovat..
A pokud to žere o trošku víc,tak to potom i kapánek líp jede 
