Stránka 121 z 124
Napsal: 05 kvě 2015, 07:28
od 010alas
Zdravím borci, projel jsem celych tech 120 stranek a uprimne pred nekteryma vazne smekam, taky neco takoveho rozjizdim, zatim bych se chtel poptat jestli neznate nekoho kdo dela za rozumnou cenu cerpadla a popripade jestli se nekomu doma nevali nejaka mechanika

Motor
Napsal: 09 kvě 2015, 20:14
od 010alas
vim ze je to dalsi blbej dotaz ale nemel by nekdo motor z td/tds chci jeden predelat na mechaniku protoze v mojem odchazi cerpadlo ale nemuzu auto odstavit protoze se momentalne bez nej neobejdu nejlit za nejakou rozumnou cenu klidne i holej bez cerpadla nejlip do 100km od brna

Napsal: 18 kvě 2015, 17:49
od Gast.r.o
Ahoj, prosim o radu kdyz budu davat mechaniku do e34 jaky mam pouzit lanko plynu? Diky
Napsal: 21 kvě 2015, 09:02
od zahy
ahoj,tak uz jezdim na mechanice,ale furt to neni ono,auto jede krasne do 3,5tis pak to neda naftu,cim to muze byt ?mam spatne nastavenou davku?
Napsal: 21 kvě 2015, 13:36
od Venda TD
zahy píše:ahoj,tak uz jezdim na mechanice,ale furt to neni ono,auto jede krasne do 3,5tis pak to neda naftu,cim to muze byt ?mam spatne nastavenou davku?
Ahoj, nejsem zadny odbornik ale mas zapojenej tlakovej pridavac? Mam sice 12mm hlavu ale v otackach je to bez nej taky mrtvy.
Napsal: 22 kvě 2015, 08:53
od zahy
ano,to mam zapojene
Napsal: 23 kvě 2015, 12:51
od Venda TD
Tak si tu davku zkus zvysit. To je asi to nejmensi. Pak uvidis jestli je nejaka zmena. Ja osobne mam na ty vetsi hlave problem s podavackou. Je to pekne znat na neutral,kdyz dam plnej, cerpadlo mi pretrha naftu a auto zakucka a chcipne..
Napsal: 23 kvě 2015, 16:48
od zahy
ja podavacku vubec nemam,melo by to dat i bez podavacky ne?28ka taky zadne cerpadlo v nadrzi nemela,2,4d taky v trice nemela ani td,vzdyt v 36 a 39 je to jen kvuli tvaru nadrze ne
Napsal: 05 čer 2015, 08:01
od Tony1988
Zdar to sis to čerpadlo předělával sám na tu 12mm hlavu.Vypadá to na omezovač co je v čerpadle taky mě to dělalo.
Napsal: 05 čer 2015, 22:33
od Venda TD
Cerpadlo jsem si nechaval delat.. Na to jsem kratkej..

udelany bude 100pro dobre stavel mi ho PAN cerpadlar tady z fora.. Ta podavacka v otackach nestiha. Kdyby to byl ten omezovac tak to pak chytne na cvrnk ne? Ja kdyz pak hned startuju nechce to chytnout.. Je videt ze to nema naftu. Kdyz nejdriv necham podavacku par vterin makat chytne to na otoceni.
Je to jenom muj dojem treba to dela neco jineho. Me to nevadi, nikde auto na neutral neturuju z toho jsem vyrost

Napsal: 11 čer 2015, 19:53
od Jenza
Ahoj kdo tu má na e34 velkej IC?
Napsal: 19 čer 2015, 14:49
od Venda TD
Cus, nemate nekdo zkusenosti s 2052v na mechanice s 12mm hlavou? Cetl jsem tu ze ma paradni spodek.. Omega je pod 2000 ot uplne mrtva.. Zajimalo by me co na ty saze rika regulace. Jezdil ne nem nekdo delsi dobu..?
Napsal: 20 čer 2015, 22:21
od dawe2706
Pokud máš auto v popisu, tak bych asi 2052 nedával. je to dost malé turbo. Dej tam 2260. spodek má taky krásnej a tím pádem na běžné ježdění super.
Já měl 2052 na 10mm mechanice a je fakt, že to mělo už při 1500 ot plný tlak 1,7 baru.
Napsal: 21 čer 2015, 08:29
od Big Mára
Hele chlapy, koupil jem za slušný peníz 2556. po namontování, zatím žádná sláva jede to uplně normálně jako s tím malým turbem. Ale mám v plánu ještě vyměnit čidlo taku ( příští týden mi ho kámoš přiveze ) a pak načipování. Jen mě zajímá jestli to pak pojede, nebo mám raději dát nějaké menší turbo ?
Napsal: 21 čer 2015, 19:54
od Venda TD
dawe2706 píše:Pokud máš auto v popisu, tak bych asi 2052 nedával. je to dost malé turbo. Dej tam 2260. spodek má taky krásnej a tím pádem na běžné ježdění super.
Já měl 2052 na 10mm mechanice a je fakt, že to mělo už při 1500 ot plný tlak 1,7 baru.
Takhle by se mi to libilo, 1500ot a plny tlak..Nad 2260 jsem taky premyslel..To by se melo vejit bez uprav ne? Vejde se dolu a pasuje na vyfukovku...? premyslim jak nejlip vychytat ovladani regulace... Neco jednoduchyho ale dobre nastavitelnyho...