Stránka 122 z 132
Napsal: 21 led 2020, 18:02
od slovacek.milos
Jelito píše:dostal ji mladý střelec který ji asi dal čouda na dálnici. Rána, rozblikaly se kontrolky a jen olejová čára. Ojnice venku. Měla něco přes 200 tisíc na tachu...
střelci dokážou zázraky vzpomenu jednoho firma plastová okna, dal s feldou a s vozíkem na okna z kopce na dálnici 180 km/h,
dokázal skurvit vozík i feldu, taky jednou na feldě řadil šestku, fakt tu šestku tam dostal, vytrhl se diferák z převodovky a vletěl do spojky, to pokud nevidíš nepochopíš,
asi moc nechlastal ale zornice měl furt jak pětikoruny

Napsal: 21 led 2020, 18:43
od jericho-3
No Miloši, mlaďoši byli vždy perfektní na to, vyhnat kocoury z potrápených motorů od loudalů a šetřílků..Už v učení mi mistr povídá, mladej dej mu, co se do něho vejde...A to byl pionýr Jawa 21, s kterou jezdil dědek a na trojku jezdil krokem..Pindour pořád měl nějakou závadu...Samozřejmě PD střelbu mockrát nezažije, a když nepadne do nouzáku, tak bude v panice, když mu někdo naloží....ale mám zato, že střelec v tom byl asi nevinně , prostě nastal čas a pokud tam byl olej a motor si ho necucl , tak měl jen smůlu. Italská oprava prostě na chrochtáky moc neplatí...

Napsal: 21 led 2020, 19:20
od slovacek.milos
jericho-3 píše: moc neplatí...

já osobně mám ke každému motoru + to další velkou úctu, šetrnost je moje priorita, umím si vážit té práce než něco skurvit

Napsal: 21 led 2020, 19:51
od jericho-3
Ano, souhlas, ale mnoho opatrnosti často vede k opaku..Fyzikálním zákonům neutečeš, je to stejné jako maminčin mazánek, je v životě k ničemu..

Napsal: 24 led 2020, 15:22
od burton.b22
Myslí to vážně a celý život žiji v omylu?

Napsal: 24 led 2020, 19:11
od Tomas6
Blbost...Bronz je špatně.
Napsal: 24 led 2020, 21:10
od marian.marcin
No a potom si urobme obraz o odbornosti redaktorov týchto príspevkov

Napsal: 25 led 2020, 07:00
od roman1648
Já jsem vždycky považoval šály projekty na základní matros jako KO

Napsal: 25 led 2020, 12:15
od jericho-3
Já tomu nerozumím..Co je je-li bronzová a nepoškozená, nejsou nutné další akce? A že je čtvrtá šála nejryzikovější, je jasné, když je nejdál od olejové i vodní pumpy ..Kde tohle uveřejnili, chtělo by si to přečíst celé..

Napsal: 25 led 2020, 12:42
od Pája 19
Kdo měl někdy na ponku havarovaný BXE/BLS musí přece vědět, že k tomu došlo z důvodu vysypané kompozice. Ne z důvodu šál probroušených na bronz.
Napsal: 25 led 2020, 12:50
od Bravomv
Už jsem to tady psal, je to z článku posledního čísla Světa motorů, kde se nějaký strojař věnoval problematice vyletěných ojnic na motorech BXE a BLS. Jsou tam toho 4 strany textu. Zkráceně z článku vyplývá, že havárie jsou způsobeny jak špatným materiálem šálů, špatným utahovacím momentem šroubů ojnic a špatnými šrouby. Chce si to prostě přečíst.
Napsal: 25 led 2020, 13:06
od Tomas6
Já tu měl jeden padlý BXE na klice a šály byly naprosto ok. Žádná vyloupaná kompozice nebo tak. I šrouby byly na svých místech. Ta ojnice byla roztržená nad šroubem. Možná ještě někde najdu fotku. Já osobně si myslím že problém je podtáčení. Tady u toho motoru rozhodně byl, 4x4 a dlouhodobá spotřeba okolo komína měl 5.4l. To já se svou předokolkou jezdím o litr víc. Ale je pravda že i ve městě jezdím většinou za 3 a málokdy se mi dostane rafika pod 1600 ot.
Napsal: 25 led 2020, 17:04
od tom hanks
jericho-3 píše:Já tomu nerozumím..Co je je-li bronzová a nepoškozená, nejsou nutné další akce? A že je čtvrtá šála nejryzikovější, je jasné, když je nejdál od olejové i vodní pumpy ..Kde tohle uveřejnili, chtělo by si to přečíst celé..

Pamatuj , slovo "riziko" u tebe vždy jen a pouze podle vzoru "jericho" ! ( k doptání také zde :
https://www.pravidla.cz/
)

Napsal: 26 led 2020, 12:15
od jericho-3
Pravdu máš a je to ostuda...

Napsal: 26 led 2020, 13:12
od Pája 19
Tomas6 píše:Já tu měl jeden padlý BXE na klice a šály byly naprosto ok. Žádná vyloupaná kompozice nebo tak. I šrouby byly na svých místech. Ta ojnice byla roztržená nad šroubem. Možná ještě někde najdu fotku. Já osobně si myslím že problém je podtáčení. Tady u toho motoru rozhodně byl, 4x4 a dlouhodobá spotřeba okolo komína měl 5.4l. To já se svou předokolkou jezdím o litr víc. Ale je pravda že i ve městě jezdím většinou za 3 a málokdy se mi dostane rafika pod 1600 ot.
Měl jsem pod sebou 4 BLS ze stejný série, kupovaný nový v autorizáku, každý mělo svýho řidiče. Já měl jedno z nich. Jezdil jsem s tím nejostřejc, nejvyšší spotřeba (8,5l/100km, Caddy Maxi) a ojnice šla ve 120ti tkm ven. Ostatní šly postupně za mnou. Největšímu loudalovi vyletěla ve 185ti tkm.
Všude byla vysypaná kompozice.
Na podtáčení bych to nesváděl.