Stránka 127 z 132
Napsal: 09 črc 2020, 09:51
od valekf
Chlapy mam tu jedno bls, zacalo klepat, rozdelal se spodek zjistily se projety saly na 3. valci, vsude samy piliny, ojnice se nerozpadla, mam spodek asz, pujde to tam naroubit? Majitel chce at uz ho to prezije.
Napsal: 09 črc 2020, 11:04
od Pepíček
Nejde zaměnit. Huml o tom píše níže v diskusi, viz téma "záměna bloku"
Napsal: 09 črc 2020, 15:25
od stanomx
Nesla by vymenit len kluka?
Napsal: 09 črc 2020, 16:17
od Tomas.cz
Pokud se nepletu, tak blok BLS kromě vodního výstupu má ještě díry na uchycení DPF vzadu.
Napsal: 09 črc 2020, 16:39
od valekf
A nesla by teda da jen klika jak pise kolega? ja nevim ted rozmery
Napsal: 09 črc 2020, 17:43
od turbo kamna power
Jen klika ne, ale klika + ojnice by tam jít měly.
Napsal: 09 črc 2020, 19:16
od stanomx
Neni "mala" kluka v 74kW? ci vsetko 1st gen PD ma väčšie oko ojnice?
pin hole / ojnične čapy su rovnake?
kluka ojnice piesty komplet by malo pasovat z hocicoho ak sa nemylim?
Napsal: 11 črc 2020, 09:39
od valekf
Tak majitel prisel s resenim, ze se da klika prebrousit a hodi se brusovy loziska, ja to moc delat nechci, kdyz se podivam na tu kliku jak malo matrose tam je oproti rotacce. Radsi bych opravdu dal asz/arl kliku + ojnice
Napsal: 11 črc 2020, 14:53
od stanomx
a co ojnica kde sa to pretocilo?
ja by som tiez radsej dal kluku z asz
Napsal: 14 říj 2020, 10:01
od Ryder3.0
Prosím vás. Všechen ten spam se mi pročítat nechce, kdyz vezmu v potaz časovou náročnost. Může mi tedy někdo shrnout, od do jakého roku a měsíce se BXE tato vada týká? Můžu nějak zjistit, jestli se to týká i mého BXE? Co vše nechat vyměnit a jaká je cena? Díky

Napsal: 14 říj 2020, 12:04
od jericho-3
Pokud se ti nechce, tak se dá zkráceně říci, že tohle nikdo neví , jedině ta věštecká koule. Nech si někde sundat vanu a zkontrolovat stav..
Napsal: 14 říj 2020, 12:11
od Ryder3.0
Ještě jsem chtěl všechny účastníky diskuze poprosit zda-li by se k tématu mohli vyjádřit jen ti, kteří vlastní nebo vlastnili BXE. Snad toho není mnoho.
Napsal: 14 říj 2020, 15:12
od Fantik
Na autě s BXE motorem vyrobeném v 6 měsíci 2006 žádný problém moje auto vyrobené 12/2007 šály projeté na 140tis km
Co jsme na dílně měnily tak vše co mělo původní motor a bylo po roce 2007 tak tam byly šály na výměnu.
Napsal: 14 říj 2020, 16:31
od Biimbo
Obecně auta vyrobené v roce 2006 nemají problém a to včetně modelového roku 2007 který nabíhal 6/2006. Od výroby v roce 2007 je to až po první facelifty u kterých prý taky pár kusů vylítlo tj. 10/2008 rizikové období. Ja teda facelift ještě s dírou neviděl ale jen slyšel. Kdy v roce 2007 to lítalo těžko říct. Dělám auta do 9/2006 kde není problém nikde, a pak až od 6/2008 tedy už MR 2009 kde kupodivu nevylítalo taky nic.
Napsal: 14 říj 2020, 17:24
od Tomas6
Já měl bxe 05/2007,500tis najeto a ojnice byly původní....