
Nicméně bych do toho nevrtal,kdyz ti to slape bez problémů.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, to zní taky rozumně.techi píše:Tak jestli jezdíš o eco rally. Já bych ti radil vypnut egr + lehké přidání předvstřiku v té oblasti(ale to je dost velká neznámá) + vypnutí turba. Mělo by to snad znamenat nějaké snížení spotřeby.
To, ze se o tom nemluvi a nepise neznamena, ze se tomu tak nedejepalinator píše:To by těch ukradených SW muselo být asi mnoho a krádeže by musely trvat neustále.
Mluvim o tech zlodejich, kteri nejsou schopni udrzovat nejakou stalou uroven kvality, ktera je ovlivnena tim, ze nevedi poradne co delaji a vysledna kvalita se odviji od zdroje ... uz chapes?palinator píše:Jaký propastný rozdíly výsledků a úrovně kvality máš na mysli?
To není pravda. Např. jedničková Fabie byla podle technickejch údajů nejrychlejší ve verzi combi, co se týče karosářskejch variant. Tzn. kombík měl ze všech nejmenší aerodynamický odpor. Problematika aerodynamiky je komplexní úplně stejně, jako problematika ladění motorů. Paušálně se proto nedá říct vůbec nic. Někdy se zdánlivě neaerodynamickým řešením vyřeší jiný problém, který ve výsledku uspoří daleko víc.Lokotka píše:Z hlediska aerodynamickýho odporu se pleteš, poněvadž splývavá záď je aerodynamičtější, proto má sedan lepší koeficient cx než combi.