Napsal: 22 bře 2011, 21:23
srandista 

Nic. Špatný. Jako všechno dneska.Mehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviemMehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.rudy5 píše:poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviemMehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
Kdo říkal, že Smoke má 81kw+čip? To by asi na 330D těžko stačilo...rehak6co píše: Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit
tie žhaviče to máš pravdu ale povedz mi v ktorom aute vydžia 120 tis km? a hovoríš že ako v každom CR? ved brat má blbú alfu JTD rok 1997 čo bol asi prvý CR a v živote tam nemenil ani nepretesňoval vstreky a to auto má okolo 400 tis a v zime na dvoch dobrých žhavičoch naštartoval pri -20 trošku dlhšie točilo ale chytilo ale to BMW je dobrá volba ale tiež poznám par ludí čo si to auto až tak nechálili ked im prišiel repas trysiek a to je pálka a ked už tak XD zadný náhon teda aspň u nás moc nemusím aj ked tie zimy su už neni také ako kedysidhfool píše:Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.rudy5 píše:poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviemMehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru
Pája 19 píše:Kdo říkal, že Smoke má 81kw+čip? To by asi na 330D těžko stačilo...rehak6co píše: Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit
marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.
No, já jsem třeba měnil žhaviče na svém 2.1td Espace 1996 poprvé po 400tis. km... CR vstřikování se ale vyvíjí směrem-> vyšší tlaky, větší počet vstřiků(rychlost otevírání) a tím narůstá i poruchovost.rudy5 píše:tie žhaviče to máš pravdu ale povedz mi v ktorom aute vydžia 120 tis km? a hovoríš že ako v každom CR? ved brat má blbú alfu JTD rok 1997 čo bol asi prvý CR a v živote tam nemenil ani nepretesňoval vstreky a to auto má okolo 400 tis a v zime na dvoch dobrých žhavičoch naštartoval pri -20 trošku dlhšie točilo ale chytilo ale to BMW je dobrá volba ale tiež poznám par ludí čo si to auto až tak nechálili ked im prišiel repas trysiek a to je pálka a ked už tak XD zadný náhon teda aspň u nás moc nemusím aj ked tie zimy su už neni také ako kedysidhfool píše:Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.rudy5 píše: poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviem
Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru