Stránka 14 z 15

Napsal: 22 bře 2011, 21:23
od rudy5
srandista :)

Napsal: 23 bře 2011, 09:40
od Pája 19
to teda, hehe.

Napsal: 23 bře 2011, 10:12
od nogis
Záběr od 1200 ano, tuším, že tam bylo Véčko od Garrettu, ale tím to končí. :D

Napsal: 23 bře 2011, 11:46
od Smoke
mladá- focus 1.8tdci 85kw a chip, jede pěkně ale chiplá rotačka 81kw jede líp.
k tomu bmw, nevýhoda hmotnost, a u 330D velká prodleva (bratr 184k a chip) a stejně mu ujedu, když už nehrabu... :D

Napsal: 12 dub 2011, 17:25
od Mehero
a co hovorite na motory D4D v toyote?

Napsal: 12 dub 2011, 18:30
od dhfool
Mehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
Nic. Špatný. Jako všechno dneska. :(

Napsal: 12 dub 2011, 19:46
od rudy5
Mehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviem

Napsal: 12 dub 2011, 20:00
od rehak6co
Tak sem o víkendu závodil s mejma 66kW s W124 300D je to šestivál 24V 100kW automat 4q. Starty sme nedávali to sem pryč než si vzpomene co tam dát za kvalt ten automat.
Ale táhlej kopec 3-4 sem rychlejší pak 5 se to vyrovná a trochu mi ujíždí víc než 150 mi to do toho kopce nejede on tak 155-160
Z kopce zase 3-4 ujíždim 5 se srovnáme a když sem tam měl 190(víc to na 17"nejede) tak mi zase drobet ujížděl (rofl) No bavil sem se

Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit :-)

Napsal: 12 dub 2011, 21:26
od dhfool
rudy5 píše:
Mehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviem
Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.

Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru :D

Napsal: 13 dub 2011, 05:22
od Pája 19
rehak6co píše: Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit :-)
Kdo říkal, že Smoke má 81kw+čip? To by asi na 330D těžko stačilo...

Napsal: 13 dub 2011, 06:45
od rudy5
dhfool píše:
rudy5 píše:
Mehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviem
Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.

Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru :D
tie žhaviče to máš pravdu ale povedz mi v ktorom aute vydžia 120 tis km? a hovoríš že ako v každom CR? ved brat má blbú alfu JTD rok 1997 čo bol asi prvý CR a v živote tam nemenil ani nepretesňoval vstreky a to auto má okolo 400 tis a v zime na dvoch dobrých žhavičoch naštartoval pri -20 trošku dlhšie točilo ale chytilo ale to BMW je dobrá volba ale tiež poznám par ludí čo si to auto až tak nechálili ked im prišiel repas trysiek a to je pálka a ked už tak XD zadný náhon teda aspň u nás moc nemusím aj ked tie zimy su už neni také ako kedysi

Napsal: 13 dub 2011, 09:00
od Smoke
Pája 19 píše:
rehak6co píše: Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit :-)
Kdo říkal, že Smoke má 81kw+čip? To by asi na 330D těžko stačilo...


že jo :D jen pár kamošů má 81 a chip a jede moc pěkně

u mě se stačí podívat do popisu, jinak nedávno jsem zkoušel Vmax ale v tom protivětru to přes 235 nešlo (jen jsem zkusil když cesta i provoz dovolil...)

Napsal: 13 dub 2011, 09:06
od josef10
marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.

(noteeth) no to je mazec........ Dej si studenou sprchu....

Napsal: 13 dub 2011, 17:41
od dhfool
rudy5 píše:
dhfool píše:
rudy5 píše: poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviem
Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.

Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru :D
tie žhaviče to máš pravdu ale povedz mi v ktorom aute vydžia 120 tis km? a hovoríš že ako v každom CR? ved brat má blbú alfu JTD rok 1997 čo bol asi prvý CR a v živote tam nemenil ani nepretesňoval vstreky a to auto má okolo 400 tis a v zime na dvoch dobrých žhavičoch naštartoval pri -20 trošku dlhšie točilo ale chytilo ale to BMW je dobrá volba ale tiež poznám par ludí čo si to auto až tak nechálili ked im prišiel repas trysiek a to je pálka a ked už tak XD zadný náhon teda aspň u nás moc nemusím aj ked tie zimy su už neni také ako kedysi
No, já jsem třeba měnil žhaviče na svém 2.1td Espace 1996 poprvé po 400tis. km... CR vstřikování se ale vyvíjí směrem-> vyšší tlaky, větší počet vstřiků(rychlost otevírání) a tím narůstá i poruchovost.
První JTD a HDI byly ještě méně náročné, vzpomínám si na VT pumpu u HDI najeto přes 400tis. km, kterou jsem přetěsňoval a uvnitř bylo totální waterloo-vymačkané písty do kostky, rez všude, gumičky na kaši a auto,kromě toho, že tekla nafta, fungovalo narosto normálně... přetěsnilo se a jezdí dodnes.

kia crdi

Napsal: 20 dub 2011, 22:32
od vladoc
Ja som presiel z O1 ALH 66 kw na 2l CRDI 103 kw a je to citit, aj zatah a aj kultura chodu, ale aj spotreba :) . Ale toto cudo ma 1740 kg prazdne takze aj to trochu tu spotrebu zvysuje. Inak poho. A nestraste so vstrekmi este mam tri roky zaruku tak uvidime.