Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Do konca tyzdna chcem uz kupit veci, Riesim brzdy Passat 4-motion viz profil. Nakolko nikto nic na to v inej teme, tak to pisem sem. Potom tu necham aj fotky montaze atd..

Poradte co sa tyka velkosti kotucou,

Do zadu chcem dat 4E0 615 601 K (310*22) + 3D0 615 425 B Drziak brzdica.
alebo, 4E0 615 601 L (335*22) + 3D0 615 425 D Drtziak brzdica.

Adaptery som nenasiel, cize som nuteny kupit originalny diel ako je uvedene cislo.

335*20 vzhladom na predok 312 asi bez dalsich uprav preteraz vylucujem

Myslite ze ta kombinacia 312 pred a 310 zad bude citelny rozdiel? Som ochotny ist rovno uz na vsetky 4 brzdy, ale evidentne co sa zadnych tyka, je to preteraz jednoduchsie.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ještě si nenapsal, jaké chceš použít brzdiče...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Bóďa píše:Ještě si nenapsal, jaké chceš použít brzdiče...
Zatiel necham tie iste. I ked este som nepozeral ci to sadne. I ked rozmyslam ze rovno by som pouzil 3D0 615 423. Nemam ich v ruke, ale podla obrazkov vyzeraju identicky, jak na 310mm, tak na 256..
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

tie brzdiče ti na tie adaptéry nepôjdu,je to ako hrušky a jablká.úplne iná rozteč . (LOL) uberaš sa zlou cestou,potrebuješ aj brzdiče.Doporučujem ti brzdy z W8 ;)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

mato8625 píše:tie brzdiče ti na tie adaptéry nepôjdu,je to ako hrušky a jablká.úplne iná rozteč . (LOL) uberaš sa zlou cestou,potrebuješ aj brzdiče.Doporučujem ti brzdy z W8 ;)
Tak brdice mi na adaptery sadnut musia, ale ci adaptery na napravu som vahal. Pri VW Passat 2003-2005 som nenasiel iny vetrany disk ako 269*22. A to bude asi W8

Brzdic 3D0 615 423 + adapter 3D0 615 425 B ksebe patria. Ked sedi adapter na napravu, tak to mam vyriesene, nie? ET disku je tiez rovnake (20,68,42.4)

A ak niekto ma Brzdic 3D0 615 423 + adapter 3D0 615 425 B KUPIM!!
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Tak som hladal co sa dalo a nasiel som toto:

http://www.ebay.de/itm/Audi-S6-A6-C5-Pa ... 1325375722

Ak dobre chapem, dostanem tam kotuce 310*22 s originalnymi adaptermi a aj originalnymi brzdicmi, s kotucom 310*22. Je to tak? Len co som si vsimol, tak na 310*22 je asi ina sada platniciek, vidim, ze ten kotuc bude mat chluche miesto.

Ak by som sa tomu chcel vyhnut, pomoze mi kombinacia vo vyzsom prispevku adapter + brzdic a sada platniciek 310?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

A co sa predku tyka, asi nebudem spekulovat, a namontujem tam toto:

https://www.google.sk/search?q=3b7+615+ ... 1200%3B900


Ale sadnu mi ramena s v6 na otoce s w8? Myslim priemer capu hore dole. Ked som zas lovil, tak ja uz mam aktualne 82 mm skrinu loziska, preco to ten clovek menil tiez? isiel so 288- 75mm

Takze kaslem na 334*32 W8, Pouzijem 365*32 A8 kotuc, Stym, ze brzdice W8 a A8 si identecke, (podla cisla) tak zamenim iba adapter s A8 a bezim vpredu na 365*22.

Adapter je pre A8 8D0 615 126 A.

Myslim ze tieto predne brzdu budu mat dostatocnu rezervu dokym to auto bude existovat a jazdit ako kolvek upravene...Obrázek
Obrázek
Obrázek

Na obrazku 2 je jasne vydiet to hluche miesto. Viem to vyriesit kombinaciou adaptera a celeho brzdica (phaeton) na originalny 310*22 disk? Alebo sa mam vysrat nato, kupit podadapter na obrazku 1 a nechat to jak to je?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Bóďa píše:Ještě si nenapsal, jaké chceš použít brzdiče...
Brzdic 3D0 615 423 + adapter 3D0 615 425 B (ak je to mozne!!!)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Sayllo píše:Tak som hladal co sa dalo a nasiel som toto:

http://www.ebay.de/itm/Audi-S6-A6-C5-Pa ... 1325375722
Jestli už máš teď zadní chlazené 269 mm, tak jo.
Jinak ty adaptéry jak si psal původně rozhodně ne, přesně jak psal mato8625.
Ani brzdiče z W8 nepomůžou- jiné destičky, rozteč čepů.
A naopak brzdiče z té A8 na B5 také ne- el. ručka.
Jestli máš vpředu velkou rozteč ( 145 mm ), sežeň si 345 mm brzdy.
Jednoduché, funkční, levné. W8 kotouče stojí nesmysl, desky W8 také nic moc výběr.
Vzadu stejně použiješ nějaký adaptér, tak už je jedno, na jaké brzdiče.
Takže kotouče klidně těch 310 mm, brzdiče z T5, k tomu udělat adaptér a nemusíš kvůli tomu mít 19" kola. ( což bych se u brzdiče W8 a kotouče 310 mm obával... (noteeth) )
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Bóďa píše:
Sayllo píše:Tak som hladal co sa dalo a nasiel som toto:

http://www.ebay.de/itm/Audi-S6-A6-C5-Pa ... 1325375722
Jestli už máš teď zadní chlazené 269 mm, tak jo.
Jinak ty adaptéry jak si psal původně rozhodně ne, přesně jak psal mato8625.
Ani brzdiče z W8 nepomůžou- jiné destičky, rozteč čepů.
A naopak brzdiče z té A8 na B5 také ne- el. ručka.
Jestli máš vpředu velkou rozteč ( 145 mm ), sežeň si 345 mm brzdy.
Jednoduché, funkční, levné. W(8 kotouče stojí nesmysl, desky W(8 také nic moc výběr.

Vzadu stejně použiješ nějaký adaptér, tak už je jedno, na jaké brzdiče.
Takže kotouče klidně těch 310 mm, brzdiče z T5, k tomu udělat adaptér a nemusíš kvůli tomu mít 19" kola. ( což bych se u brzdiče W8 a kotouče 310 mm obával... (noteeth) )
Myslim ze som to uz tak zamotal ako diva sniva.

nechajme teraz zadok zadkom...je to trochu komplikovanejsie...Neskor...

W8 ma identicky brzdic vpredu, ako A8. (4D0 615 123 B) 2jpiest. Lenze A8 ma 360 kotuc, u W8 je 334, ale kedze je identicky brzdic, znamena to ze ked pouzijem kotuc 360 Audi+ADAPTER (8D0 615 125 A) na ten adapter dopredu musim dostat aj ten sami brzdic. Jedine kde je rozdiel, tak je volkost disku, tym padom aj adapter. Ale brzdic stale rovnaky. Cize dopredu na 360 mozem teda kludne bezat. Odhliadnuc teraz na cenu dielov. Niesom taky bohaty aby som to menil 2-hy krat. Na brzdy siahnem iba raz!!

Zmienil som sa tu o 365, ale za 1. neni *32 ale 35 a je to Phaeton a za 2. brzdic uplne ine. Neriesim 365!

Tak ako zhrnutie dopredu by som chcel pouzit toto:

Brzdic W8-A8
1x 4D0 615 123 B
1x 4D0 615 124 B

Kotuce A8
1x 4D0 615 301 K
1x 4D0 615 302 A

Adapter pre 360*32 Kotuce (A 8)(brzdic totozny s W 8)
1x8D0 615 125 A
1x8D0 615 126 A

Sada platni pre 365*22
2x8D0 698 151 D

Na V6 je 82mm skrina loziska. Malo by to teda vsetko sedet ako ma. Len ma prosim uistite ze to na otoce, teda tehlice ak som spravne napisal sadne.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

zadne 288X22 Obrázek
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
djsbulva
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 22 říj 2010, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Budweis

Příspěvek od djsbulva »

mato8625 píše:zadne 288X22 Obrázek
Co tam máš za adaptér?
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

A8 S8 D2 by Laďas (rofl)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Předek bych řešil takto pokud máš těhlice (otoče) se širší (myslím 145) roztečí uchycení brzdiče. Brzdiče má v nabídce Marena tdi, kotouče a destičky jsou všude dostupné za dobrý peníz a nepotřebuješ mezikus a pasuje to na 345mm kotouč bez úprav. Pokud máš malou rozteč, dá se to řešit mezikusem nebo těhlicema se širší roztečí (ty mám já za hubičku obr.2) .
Obrázek
Obrázek
Tel:776005385 Nový Bor
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

mato8625 píše:zadne 288X22 Obrázek
Tak ruční brzda už by byla a co tam přijde za brzdič? :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“