Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

Takže pokud budu motor hezky točit tak bude vše ok ? Vyčistím pro jistotu zaslepím EGR a mám klid ? to by potěšilo :D
Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

Mě bylo řečeno že je potřeba využívat celé spektrum otáček (aslespoň čas od času) (noteeth) a zatim to pomáhá :D
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

A zhruba jak dlouho ti to pomáhá ? :D já to vyčistil 3měsíce a znova to bylo tak jestli už jezdíš s tim dýl a pohoda tak to bude ten kámen urazu :D
cin
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

no ja jsem to po vycisteni taky honil a vcelku to bylo k nicemu, ujel jsem 3000 a nouzak, a ver ze kdyz uz to bylo po 4 tak mi bylo jasny ze tady zadny prohaneni nepomuze, dal jsem podlozky a byl klid, najel jsem jeste pres 20 000 a zadny problem, jak psal na zacatku Huml ,nejaky turbo muze byt uz z vyroby tesnejsi a pak staci povlak ze sazi a problem je na svete :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

Ale to vypodložkovani neni sranda turbo může podfukovat tzn ztráta tlaku=výkonu takže to nevim vypodložit možná ale někdo kdo tomu opravdu rozumí ...
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1118
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

to vypodložkování je když už to máš rozhozený ůplná sranda já dal 0.1 ky podložky koupul sem origo v pematexu 20ks za 12kč, žádnej ůbytek výkonu nepocituju naopak mám pocit že to jede líp a tahá i nad 3000ot takže to při čištění taky doporučuju podložit. :idea:
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

A můžeš mi hodit nějakej ten odkaz na ty podložky o jaký jde ? a hlavně co přesně se na tom turbbu podkládá ? díky moc :) pomohlo by to a jestli stím od tý doby nemáš problémy bude to pecka :)
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1118
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

odkaz na podložky nemam normálně sem zašel na prodejnu a vznesl dotaz obědnali mi je trvalo tejden než přišli http://www.pematex.cz/
tady počti a budeš mít jasno http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
dělal sem to poprvý u známího v autodílně nejhorší je dostat turbo z vozu na ponk zbytek je sranda (rofl)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

Předpokládám že podložky jsou z hliníku že ? aby vydrželi :D
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

najlepšie nerez alebo niečo podobné....
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

a tlouštka 0.1cm nebo 0.1 mm ?
F4RR3LL_CZ
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 úno 2012, 20:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od F4RR3LL_CZ »

0.1 mm :D došlo mi to už :D jinak průměr u BORY Rotačky 66kw víte někdo ? jaký přesně podložky koupit ? průměr vnější i vnitřní otvoru ?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

rozmery valecku jsou tady v tom vlakne o par stranek v predu, spatne jsi asi cetl, na podlozky taky, v pripade ze by jsi primo chtel valecky silnejsi, muzu ti vyrobit
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

vnutorny 4mm ja si ich doma vyrábam ....
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Čtu že tady všichni píšou o zaslepeném EGR jakoby to mělo nějak omezit zasírání turba ale je to přece naopak. Při zaslepeném EGR do turba letí celý množství spalin, když je EGR on tak se část ještě jednou přepálí a pak jde teprve doturba. Tzn. že pro omezení zasírání turba je jepší Egr ON. Mimo jiné EGR se stejně ve vyšších ot. zavře a ten bordel tam jde všechen. Je to tak ne?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“