no ja jsem to po vycisteni taky honil a vcelku to bylo k nicemu, ujel jsem 3000 a nouzak, a ver ze kdyz uz to bylo po 4 tak mi bylo jasny ze tady zadny prohaneni nepomuze, dal jsem podlozky a byl klid, najel jsem jeste pres 20 000 a zadny problem, jak psal na zacatku Huml ,nejaky turbo muze byt uz z vyroby tesnejsi a pak staci povlak ze sazi a problem je na svete
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
to vypodložkování je když už to máš rozhozený ůplná sranda já dal 0.1 ky podložky koupul sem origo v pematexu 20ks za 12kč, žádnej ůbytek výkonu nepocituju naopak mám pocit že to jede líp a tahá i nad 3000ot takže to při čištění taky doporučuju podložit.
A můžeš mi hodit nějakej ten odkaz na ty podložky o jaký jde ? a hlavně co přesně se na tom turbbu podkládá ? díky moc pomohlo by to a jestli stím od tý doby nemáš problémy bude to pecka
odkaz na podložky nemam normálně sem zašel na prodejnu a vznesl dotaz obědnali mi je trvalo tejden než přišli http://www.pematex.cz/
tady počti a budeš mít jasno http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
dělal sem to poprvý u známího v autodílně nejhorší je dostat turbo z vozu na ponk zbytek je sranda
rozmery valecku jsou tady v tom vlakne o par stranek v predu, spatne jsi asi cetl, na podlozky taky, v pripade ze by jsi primo chtel valecky silnejsi, muzu ti vyrobit
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Čtu že tady všichni píšou o zaslepeném EGR jakoby to mělo nějak omezit zasírání turba ale je to přece naopak. Při zaslepeném EGR do turba letí celý množství spalin, když je EGR on tak se část ještě jednou přepálí a pak jde teprve doturba. Tzn. že pro omezení zasírání turba je jepší Egr ON. Mimo jiné EGR se stejně ve vyšších ot. zavře a ten bordel tam jde všechen. Je to tak ne?