A to je prave pricina preco si to ludia davaju zaslepovat. Aby šetrili sanie, turbo a ine veci s tym spojene3copsi3 píše:caf ja som vcera zaslepil EGR a za hodinu som ho daval nazat pretoze na vykone sa nezmenilo nic akurat to islo este horsie pretoze vaha si nevedela stim dat rady a viacej to hulilo. neviem je to moj nazor ale vykon to urcite nezdvihne akurat ze to nebude zasierat turbo a sanie.
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
SVKKlobasa
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
Re: Záslepka EGR v Autocadu
tohle pasuje i na Fabii 1.9 TDi 74KW rv2002? děkuji za raduborelli píše:Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...
http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html
náhled:
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
je to tak, že jestli splnujes normu EURO 4, tak si to zaslepit nemuzes, protoze ŘJ ti to nahlasi. to mas stejné jako já.... ja si to necham na jaře pouze pres vag omezit- ted na zimu ne, udajne se od toho lepe zahříva motor....Deivid píše:Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
pokud mas euro 3 tak si to zaslepit můžeš....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Mám ojro 3.Ale vzhledem k tomu,že jezdím krátké trasy,tak to nechám tak,kvůli ohřevu a jen to vagem omezím....DynDyn píše:je to tak, že jestli splnujes normu EURO 4, tak si to zaslepit nemuzes, protoze ŘJ ti to nahlasi. to mas stejné jako já.... ja si to necham na jaře pouze pres vag omezit- ted na zimu ne, udajne se od toho lepe zahříva motor....Deivid píše:Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
pokud mas euro 3 tak si to zaslepit můžeš....
aha. no tak tohle jsem zas třeba nevedel já. kazdopadne si myslim, ze pro motor, minimalne pro muj (E4) je omezení přes vag šetrnějšíMirek12 píše:kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
-
Jozef Kráľ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 črc 2007, 21:30
ale to není celkem tak , je to proste chudá zmes s malou dávkou paliva a velký spalovací prostor , tak se tam pridáva spálené pliny abi ten prostor bil viplnenej a chod volnobehu ekonomickejší a mekší(dlkšia životnosť dvojhmotného zotrvačníka), ináč to ide vo volnobehu natvrdo , ale samozrejme v motoroch ktoré už majú čoto zasebou to neni poznať , lebo ani kompresiu už u nich neni moc poznať Jožo, predsa prebitok kyslíka nieje dobrý na volnobehu , prečo , ochladzuje ešte aj tak chudobnú zmesktorá má čo robiť abi sa zohriala , pri volnobehu má egr ventil význam,Slavkov píše:... ano je tam pouze za účelem snížení emisímaros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...![]()
Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování
jak je to u A6 motor AVG ?
Pomoci takovyho levnyho bazmegu VAG5053 (nepotrebujes notebook) jsem to zkusil taky. Proklikal jsem se az do toho menu, prednastavena hodnota byla skutecne 32768, sipkou jsem chtel zvysit hodnotu az na 33768, ovsem slo to maximalne na 33638 a vys jsem se nedostal ani kdybych se picnul. Je to chyba toho VAG5053 ? Nebo je mozny ze u ty A6 81kW TDI je maximalni hodnota skutecne jenom 33638 a vic to nejde ?Hobby píše:Najet do motoru
Procedura login
Vložit kód 12233 pro odblokování serv.funkcí
Otevřít přizpůsobení kanál 3
Čtení přednastavené hodnoty,mělo by být 32768
Nová hodnota zadat 33768
Testovat novou hodnotu
Uložit novou hodnotu
Zavřít
Ventil je omezen
predem dik za radu
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Re: Záslepka EGR v Autocadu
Pasuje to taky na A6 99-00 81kW TDI ?Decase píše:tohle pasuje i na Fabii 1.9 TDi 74KW rv2002? děkuji za raduborelli píše:Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...
http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html
náhled:
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
tak jsem dnes zaslepil...večer dodám fotky, jak to vypadá po 380tis:-) nejdřív jsem chtěl jen vložit nahoru k sání záslepku, ale pak jsem udělal ještě jednu a vyhodil celou tu hadici. Motor se mi zdá možná trošku hlučnejší a v ot nad 3000možná víc kouře...třeba jsem špatně utěsnil...do hadičky narval kuličku z ložiska a nasadil z5 
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
