Stránka 16 z 44

Napsal: 07 lis 2008, 10:21
od SVKKlobasa
3copsi3 píše:caf ja som vcera zaslepil EGR a za hodinu som ho daval nazat pretoze na vykone sa nezmenilo nic akurat to islo este horsie pretoze vaha si nevedela stim dat rady a viacej to hulilo. neviem je to moj nazor ale vykon to urcite nezdvihne akurat ze to nebude zasierat turbo a sanie.
A to je prave pricina preco si to ludia davaju zaslepovat. Aby šetrili sanie, turbo a ine veci s tym spojene :) Keby som chcel zvysovat vykon tak urcite nie zaslepenim EGR ale aspon vymenou trysiek, chipom, a podobne :)

Re: Záslepka EGR v Autocadu

Napsal: 14 lis 2008, 08:30
od Decase
borelli píše:Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...

http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html

náhled:
Obrázek
tohle pasuje i na Fabii 1.9 TDi 74KW rv2002? děkuji za radu

Napsal: 14 lis 2008, 11:19
od Deivid
Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky

Napsal: 14 lis 2008, 12:52
od DynDyn
Deivid píše:Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
je to tak, že jestli splnujes normu EURO 4, tak si to zaslepit nemuzes, protoze ŘJ ti to nahlasi. to mas stejné jako já.... ja si to necham na jaře pouze pres vag omezit- ted na zimu ne, udajne se od toho lepe zahříva motor....
pokud mas euro 3 tak si to zaslepit můžeš....

Napsal: 14 lis 2008, 12:59
od Deivid
DynDyn píše:
Deivid píše:Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
je to tak, že jestli splnujes normu EURO 4, tak si to zaslepit nemuzes, protoze ŘJ ti to nahlasi. to mas stejné jako já.... ja si to necham na jaře pouze pres vag omezit- ted na zimu ne, udajne se od toho lepe zahříva motor....
pokud mas euro 3 tak si to zaslepit můžeš....
Mám ojro 3.Ale vzhledem k tomu,že jezdím krátké trasy,tak to nechám tak,kvůli ohřevu a jen to vagem omezím....

Napsal: 14 lis 2008, 17:12
od Mirek12
kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání (noteeth)

Napsal: 14 lis 2008, 17:21
od DynDyn
Mirek12 píše:kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání (noteeth)
aha. no tak tohle jsem zas třeba nevedel já. kazdopadne si myslim, ze pro motor, minimalne pro muj (E4) je omezení přes vag šetrnější

Napsal: 14 lis 2008, 17:40
od Jozef Kráľ
Slavkov píše:
maros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
... ano je tam pouze za účelem snížení emisí (LOL)

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování :)
ale to není celkem tak , je to proste chudá zmes s malou dávkou paliva a velký spalovací prostor , tak se tam pridáva spálené pliny abi ten prostor bil viplnenej a chod volnobehu ekonomickejší a mekší(dlkšia životnosť dvojhmotného zotrvačníka), ináč to ide vo volnobehu natvrdo , ale samozrejme v motoroch ktoré už majú čoto zasebou to neni poznať , lebo ani kompresiu už u nich neni moc poznať Jožo, predsa prebitok kyslíka nieje dobrý na volnobehu , prečo , ochladzuje ešte aj tak chudobnú zmesktorá má čo robiť abi sa zohriala , pri volnobehu má egr ventil význam,

Napsal: 14 lis 2008, 20:59
od majkl1
No, jenže já nemám auťák, aby blafal na volnoběh. Ani z kopce nevyřazuju, takže na volnoběh jde jen pár desítek vteřin denně. A v nízkých otáčkách, když není motor ve velké zátěži, tam už to význam má. Nebo se pletu? :P

Napsal: 14 lis 2008, 21:23
od l3030
Já jsem pro omezení. Na volnoběh ať si to klidně mlsá přes EGR a při o málo vyšších otáčkách ať to zavře.

Napsal: 15 lis 2008, 20:34
od bobo
čau,mám od Reeshy snížen EGR softwarově,má smysl ještě EGR zaslepit ? Dík.

Napsal: 15 lis 2008, 22:29
od Gambller
jak je to sitm zahřívánim motoru??

jak je to u A6 motor AVG ?

Napsal: 23 lis 2008, 16:13
od no-fosil
Hobby píše:Najet do motoru
Procedura login
Vložit kód 12233 pro odblokování serv.funkcí
Otevřít přizpůsobení kanál 3
Čtení přednastavené hodnoty,mělo by být 32768
Nová hodnota zadat 33768
Testovat novou hodnotu
Uložit novou hodnotu
Zavřít
Ventil je omezen
Pomoci takovyho levnyho bazmegu VAG5053 (nepotrebujes notebook) jsem to zkusil taky. Proklikal jsem se az do toho menu, prednastavena hodnota byla skutecne 32768, sipkou jsem chtel zvysit hodnotu az na 33768, ovsem slo to maximalne na 33638 a vys jsem se nedostal ani kdybych se picnul. Je to chyba toho VAG5053 ? Nebo je mozny ze u ty A6 81kW TDI je maximalni hodnota skutecne jenom 33638 a vic to nejde ?

predem dik za radu :)

Re: Záslepka EGR v Autocadu

Napsal: 23 lis 2008, 16:15
od no-fosil
Decase píše:
borelli píše:Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...

http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html

náhled:
Obrázek
tohle pasuje i na Fabii 1.9 TDi 74KW rv2002? děkuji za radu
Pasuje to taky na A6 99-00 81kW TDI ? :roll:

Napsal: 26 pro 2008, 15:43
od misa.89
tak jsem dnes zaslepil...večer dodám fotky, jak to vypadá po 380tis:-) nejdřív jsem chtěl jen vložit nahoru k sání záslepku, ale pak jsem udělal ještě jednu a vyhodil celou tu hadici. Motor se mi zdá možná trošku hlučnejší a v ot nad 3000možná víc kouře...třeba jsem špatně utěsnil...do hadičky narval kuličku z ložiska a nasadil z5 :D